امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۴:۴۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 55109
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان:

     

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان گفت: فدراسیون تنیس روی میز رفتار خوبی در لیگ برتر امسال نشان نداد که این موضوع باعث فرار اسپانسر شد و ما هم از ادامه مسابقات انصراف دادیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حمید نظری ظهر امروز در جمع ورزشی‌نویسان همدان گفت: از ابتدای فصل لیگ برتر تنیس روی میز امسال، فدراسیون با کارشکنی‌های مختلف باعث شد تا تیم همدان دردسرهای زیادی داشته باشد.

    وی افزود: پیدا کردن اسپانسر در رشته‌هایی مثل تنیس روی میز به مراتب سخت‌تر از رشته‌های گروهی و توپی است اما با مساعدت استان و دهکده گنج‌نامه امسال با تیم نسبتاً خوبی به لیگ برتر رفتیم.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان عنوان کرد: در نخستین هفته لیگ، ممانعت از بازی کردن بازیکن هندی تیم همدان در رقابت‌های دوبل، بدون اطلاع قبلی و عدم درج از مقررات مسابقات یکی از مسائل حاشیه‌ای تیم ما بود.

     

    وی با اشاره به اینکه تیمی که هزینه دلاری می‌کند و بازیکن خارجی می‌آورد به دنبال نتیجه‌گیری است، تصریح کرد: ما یکی از بازیکنان خوب تیم ملی هندوستان را جذب کردیم تا در لیگ امسال در بین سه تیم برتر باشیم اما فدراسیون با کارشکنی مانع پیشرفت تنیس همدان شد.

    نظری با بیان اینکه مسابقات رفت و برگشت تمام شد و قرار بود مرحله پلی‌آف و دوره‌ای برگزار شود، گفت: اما با قانون نانوشته‌ای که فدراسیون اعلام کرده این مرحله به صورت رفت و برگشت باید صورت گیرد.

    وی با بیان اینکه این قانون و مقررات در هیچ جای دنیا وجود ندارد و برای فدراسیون تنیس روی میز تیم‌ها اهمیتی ندارند، خاطرنشان کرد: روز ۲۰ اسفندماه ما را برای مراسم قرعه‌کشی دعوت کردند که وقتی بنده به جلسه رفتم مسئولان سازمان لیگ گفتند که ما خود برنامه را تنظیم می‌کنیم.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان گفت: این مقررات ضمن تحمیل هزینه زیادی به تیم‌ها به دلیل سفر به طور حتم باعث طولانی شدن لیگ امسال می‌شود.

     

    وی یادآور شد: سه تیم از چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف خواستار برگزاری مسابقات به صورت متمرکز شدند اما فدراسیون بدون در نظر گرفتن شرایط تیم‌ها اصرار بر رفت و برگشت بودن رقابت‌های این مرحله دارد.

    نظری با ابراز ناراحتی از اینکه فدراسیون به جای تشویق و ترغیب حامیان مالی در ورزش باعث فراری دادن آن‌ها می‌شود، افزود: همدان به دلیل صنعتی نبودن مشکل بزرگی در سرمایه‌گذاری در ورزش دارد و مسئولان و روسای هیئت‌ها به سختی اسپانسر را جذب می‌کنند.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان گفت: با شرایط موجود و طولانی شدن مسابقات به صورت رسمی از ادامه مسابقات در مرحله سوم انصراف دادیم.

    وی گفت: به طور حتم با این کار فدراسیون، سال‌های آینده تنیس روی میز  همدان در سطح لیگ حضور نخواهد داشت.

    نظری با بیان اینکه فدراسیون تنیس روی میز فقط به دنبال کسب درآمد از تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر است و نگاه کاسب‌کارانه دارد، اظهار کرد: این موضوع اثر منفی در ورزش و روح پهلوانی ورزش خواهد داشت.

    وی عنوان کرد: جهت‌گیری فدراسیون با تیم‌هایی که در این رشته سرمایه‌گذاری کردند، چکشی است.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان گفت: در صورتی که مخالف با نظر و منفعت فدراسیون حرفی زده شود آن تیم باید رو به انحلال رود که این وضعیت درستی نیست.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نظری:فدراسیون نگاه کاسب‌کارانه دارد/اسپانسرها فرار می‌کنند"
    1. مسعود راد گفت:

      سلام
      انشا الله همه چی درست میشه!!!!!!!!!!!!!!
      ۱۰۰ سال دیگه به این فدراسیون زمان بدی شاید درست بشه ها…..


    تازه ترین اخبار