امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۰:۴۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر : 55129
    ارسال خبر چاپ خبر
  •        

    SONY DSC

     

     

     

     

    1 2 3 4 5 6 7 8

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نکاتی در باره (تایم اوت)"
    1. با سلام وتشکر از مربی ارزشمند وتوانمد ایران جناب آقای جمیل لطف اله نسب که واقعا جایگاه این مربی بزرگ در جامعه تنیس روی میز ایران خالی است.وتشکر از مدیریت محترم سایت آقای علوی .

    2. بخشنده گفت:

      با سلام حضور دوست و برادر بزرگوار جناب آقای جمیل لطف الله نسبی عزیز
      ضمن تشکر از مطلب جنابعالی ، سؤالی از جنابعالی داشتم ، خواستم ببینم در طول مدت مربیگری خود آیا تجزیه و تحلیلی از تایم اوت هائی که خودتان گرفته اید دارید؟اگر دارید محبت کنید مرقوم فرمائید .
      البته نا گفته نماند متأسفانه در بحث تایم اوت اختلاف نظر بین مربیان بسیار زیاد است ، ولی بنده تایم اوت های مربیان برتر جهان را با دقت بررسی کردم و در بیش از ۹۰% آنان ندیدم کسی در گیم اول تایم اوت بگیرد و شاید در فیلمی در گیم اول تایمی گرفته شده باشد که بنده ندیده باشم .
      بنده خودم هفته گذشته در مسابقاتی حضور داشتم که مربی در گیم اول در امتیاز ۱۰ بر ۹ به نفع من تقاضای تایم اوت کرد که بنده را از لحاظ روانی بشدت بهم ریخت و مربی بزرگواری که این تایم را گرفت از دوستان خوب بنده است و مطمئن هستم با نظر بسیار خیر خواهانه این کار را انجام داده بود .
      بهر حال از بنده به نوبه خود از نظرات جنابعالی کمال تشکر را دارم .

    3. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      بنده بازی های بسیاری را از تیم چین دیده ام که در گیم های ابتدایی بازی، درخواست تایم اوت کرده اند.تشخیص اینکه تایم اوت در ابتدا گرفته شود یانه با مربی وبازیکن است شاید مربی محترم جنابعالی در تشخیص شرایط بازی دچار اشتباه شده باشند.اما در بازی های حساس و نزدیک ،که هر دوبازیکن در یک سطح هستندودر شرایط خاصی از مسابقه قرار دارند( برای مثال بازی فینال و یا انتخاب شدن در تیم در صورت پیروزی که شرایطی حساس است)، برتری در یک گیم (به خصوص گیم های ابتدایی)می تواندبسیارتعیین کننده باشدو فشار و استرس وار ده بر بازیکن را کم کند و بازی با آرامش بیبشتری برای بازیکن پیشی گرفته ،ادامه یابد.
      ضمنا بنده اصراری بر اینکه تایم اوت حتما باید در ابتدای بازی گرفته شود نداشته ام بلکه بر این مطلب تکیه شده است که هر زمان که نیاز است باید تایم اوت گرفته شودخواه این نیاز در ابتدای بازی حس شودخواه درانتهای بازی.


    تازه ترین اخبار