امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۳:۵۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 55160
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: هدف ما در لیگ برتر تنها قهرمانی است و با یک مساوی در خانه پتروشیمی می‌توانیم در تهران کار را تمام کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری دیدار فینال لیگ برتر تنیس روی…

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: هدف ما در لیگ برتر تنها قهرمانی است و با یک مساوی در خانه پتروشیمی می‌توانیم در تهران کار را تمام کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری دیدار فینال لیگ برتر تنیس روی میز مقابل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم و تیم‌مان حدود پنج روز است در اردو به سر می‌برد. اگر بتوانیم یک تساوی در ماهشهر کسب کنیم، در تهران می‌توانیم کار را تمام کنیم و قهرمان شویم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه افشین نوروزی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به نوعی بمب انگیزه است. سایر بازیکنان از جمله نیما عالمیان هم تلاش زیادی می‌کنند. تنها مشکل ما اینکه به دلیل برنامه‌ریزی نادرست کمیته مسابقات بیش از ۷۰ روز است، مسابقه نداشته‌ایم.

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در خصوص پتروشیمی عنوان کرد: این تیم از لحاظ امکانات و منابع مالی شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارد و قابل مقایسه نیست، اما از سوی دیگر رفاقت و صمیمیتی که در تیم‌مان وجود دارد، بیش از آنهاست.

    صابری عنوان کرد: هرچند می‌گویند نوشاد از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و افت کرده است، اما او به سطحی رسیده است که دیگر به بازیکنان ایرانی نمی‌بازد.

    به گزارش فارس، دیدار رفت فینال لیگ برتر تنیس روی میز روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در ماهشهر برگزار می‌شود و بازی برگشت پنجم خرداد در تهران خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:نوروزی بمب انگیزه است، می‌خواهیم قهرمان شویم"
    تازه ترین اخبار