امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 55162
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اتفاقاتی که در چند روز اخیر برای هندبال افتاد که منجر به استعفای جلال کوزه‌گری شد، منتقدان پینگ پنگ را هم به تکاپوی جدیدی انداخته است. گام های آهسته و باتدبیر در تغییرات هندبال بعد از نامه‌نگاری به وزارت ورزش و جوانان، مسوولان وزارت به آرامی پیش رفتند. وزیر صریحا اعلام کرد که از عملکرد…

    اتفاقاتی که در چند روز اخیر برای هندبال افتاد که منجر به استعفای جلال کوزه‌گری شد، منتقدان پینگ پنگ را هم به تکاپوی جدیدی انداخته است.

    گام های آهسته و باتدبیر

    در تغییرات هندبال بعد از نامه‌نگاری به وزارت ورزش و جوانان، مسوولان وزارت به آرامی پیش رفتند. وزیر صریحا اعلام کرد که از عملکرد کوزه‌گری راضی است تا منتقدان و اهالی رسانه را تقریبا به گمراهی فرو برد و با خاموشی سر و صداها تصمیم آنی برای این فدراسیون نگیرد!

    اما حالا با تغییر اینچنینی در هندبال، وضعیت فدراسیون های مشابه آن مثل پینگ‌پنگ در حاشیه امنیت نیست.

    پینگ پنگ هوایی شده

    شنیده می‌شود منتقدان پینگ پنگ هم در چند روز آینده اقداماتی نظیر آنچه که در هندبال رخ داد، عملی می‌کنند.

    البته جامعه تنیس روی میز هم تقریبا سه سال قبل اعتصاب دسته جمعی را توسط ملی‌پوشانش تجربه کرد اما آتش این اعتراض خیلی زود خاموش و پراکنده شد تا حتی انتقاد از سوی بازیکنان در رسانه‌ها با محرومیت آنها در نطفه خفه شود!

    استعفا به‌جای برکناری

    در این میان موضع وزارت ورزش در برخورد با فدراسیون‌های ضعیف و پر ?حاشیه جالب است. برخلاف محمد عباسی، اولین وزیر ورزش که بدون توجه به قانون تنها چند ماه مانده به المپیک ۲۰۱۲ لندن اقدام به برکناری پنج رییس فدراسیون کرد و حتی ورزش ایران را تا آستانه تعلیق هم برد، مسوولان جدید وزارتخانه اقدامات ناگهانی را در دستور کار ندارند. همچنان که علی رغبتی در مصاحبه اش با ایسنا اعلام کرده که برنامه جابه جایی در فدراسیون‌ها نداریم مگر آنکه نیاز باشد.

    سیاست وزارتی‌ها این است که از افرادی مثل کوزه گری خواسته شود با رضایت خودش حتی اگر چند ماهی هم از دوره ریاستش باقی مانده با استعفا کنار برود تا حرکت خلاف قانونی صورت نگیرد و اوضاع تحت فشار آن رشته هم به سمت بهتری برود.

    در این میان شنیده می‌شود مسوولان وزارت ورزش رابطه چندان خوبی هم با زارع پور ندارند و باتوجه به اینکه دوره ریاست او در فدراسیون پینگ‌پنگ سوم بهمن امسال به پایان می‌رسد شاید دیر یا زود نسبت به تغییرات در این فدراسیون هم اقدام کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:نوبت به پینگ‌پنگ هم می‌رسد؟سایه تغییرات هندبال روی فدراسیون زارع‌پور!"
    1. وحید شیر دل گفت:

      این همای سعادت تا بر شانه ما بنشیند همه پیر شده ایم و از کار افتاده.خدا یاری کند و سرعت فرود این همای سعادت را افزایش دهد.امین


    تازه ترین اخبار