امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55298
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربیان ومدرسان استان کردستان نمی دانند که چه هیزم تری به فدراسیون فروخته اند که می بایست شاهد چنین برخورد هایی از سوی فدراسیون باشند؟

     

     

     

     

     

     

     

     

    اخیراً نامه ای از طرف اداره آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس مربیگری درجه دو به هیات استان ارسال گردید که هیات نیز این درخواست را به فدراسیون ارسال کرده تا بر طبق روال معمول کلاس مدنظر برگزار گردد.

     

    عوامل اجرایی فدراسیون طی تماسی با آقای فرشید کوکبی به اطلاع ایشان رسانده اند که این کلاس قرار است با حضور مدرسی خارج از استان برگزار گردد.

     

    مربیان ومدرسان استان کردستان نمی دانند که چه هیزم تری به فدراسیون فروخته اند که می بایست شاهد چنین برخورد هایی از سوی فدراسیون باشند؟

     

    فرستادن مدرسی خارج از استان به کردستان مانند زیره به کرمان بردن است.

    این حرکت نه تنها حرکتی پسندیده نیست بلکه موجب می گردد که هزینه های بسیار زیادی بر دوش شرکت کنندگان در این کلاس که عموماً معلمین زحمتکش این مملکت هستند گذاشته شودهزینه ایاب و ذهاب ، اسکان و خورد و خوراک ، هزینه های اضافی ای هستند که می بایست از جیب معلمین شرکتت کننده پرداخت گردد.

    این در حالی است که استان کردستان در طول سالیان متمادی مدرسان باتجربه و آگاهی را به پینگ پنگ کشور معرفی نموده است.

    حضورآقایان عمیدی وکوکبی در این استان به مانند گنجینه های سربه مهری است که می توانند به عنوان پشتوانه هر سیستم آموزشی از آنان بهره ها برد.

    اما برخورد های حذفی فدراسیون ، سبب گردیده است که نه تنها استان کردستان بلکه سایر استانهای کشور نیز ازدانش و علم این عزیزان بی بهره گردند .

    نیاز آموزشی کشور به حدی بالاست که حتی با وجود این اساتید نیز می بایست به فکر پرورش مدرسینی آگاه و کار آزموده بودتا جوابگوی سیستم معیوب وبیمار آموزش کشور باشند اما متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ نه تنها این حرکت صحیح و رو به جلو را انجام نداده است بلکه برعکس آن یکی دو سرمایه مفید کشور را نیز حذف می نماید.

    گناه این عزیزان انتقاد از سیستمی سراسر عیب و نقص وطرح پیشنهادهای مفید بوده است نه چیز دیگری .

    اگر سیستمی مشکل دارد و دلسوزی از این سیستم انتقاد می کند نباید او را حذف کرد بلکه باید با دیدی انتقاد پذیر و با سعه صدری که از بزرگ یک خانواده انتظار می رود، مشکلات را دید و در صدد رفع آنها برآمد.

    چرخ کج رو نیست تو کج بینی ای دور از حقیقت گر همه کس را نکو خواهی برو خود را نکو کن

    این حرکت ناپسند فدراسیون برای اولین بار نیست که اجرا می شود بلکه این حر کت ، مسبوق به سابقه است و قبلا نیز شاهد چنین اعمال تبعیض آمیزی در ارتباط با بازیکنان و مربیان این خطه بازیکن ساز کشور بود ه ایم.

    البته لازم به ذکر است که هدف از نگارش این مطلب بی حرمتی به مدرسین اعزامی نیست و با حفظ حرمت کلیه این عزیزان، هدف ، بیان مشکلات و رسانیدن پیام مظلومیت مدرسان، مربیان و بازیکنان این بخش از کشور به گوش مسئولین و به ویژه وزیر محترم ورزش و همکاران ایشان است.

    باشد که این داد مظلومیت، گوشی شنوا بیابد و کاری عاجل صورت گیرد که انشاالله مجموعه پینگ پنگ کشور از شر بختکی که بر پیکره بی جانش آوار شده است نجات یابد .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مطلب جمیل لطف الله نسبی در ارتباط با ضدیت زارع پور با کردستان"
    1. افشین رحیمی گفت:

      آمین یا رب العالمین

    2. بهروزمندومی گفت:

      با سلام به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعه پینگ پنگ کردستان از تمام عزیزانی که خواهان شرکت در کلاس فوق هستند خواهشمندم در محکومیت این حرکت کلاس مذکور را تحریم کرده و در این دوره از کلاس شرکت نکنند


    تازه ترین اخبار