امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55301
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اطلاع رسانی غیر واقعی زارع پور در رسانه ها همچنان ادامه دارد….!

    untitled

    محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز که در مدت چهار سال حضورش در فدراسیون مظلوم تنیس روی میز بارها و بارها به اهالی این رشته و همچنین اصحاب شریف رسانه اطلاعات آنچنانی و خلاف واقع تحویل داده بار دیگر طی مصاحبه ای  با یکی از رسانه های معتبر کشور اعلام کرده بود که تنیس روی میز بصورت قطعی به رقابتهای  آسیای اینچوان اعزام خواهد شد!

    وی در این مصاحبه اعلام کرده بود که با مسئولان  ورزش کشور جلساتی در این باره داشته است وبعد از این جلسات بوده که از قطعی بودن اعزام تنیس روی میز به اینچوان نام برده شده است.

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بلافاصله در باره مصاحبه زارع پور واکنش نشان داد ودقیقا برخلاف گفته های وی طی مطلبی اعلام کرد که :اعزام پینگ پنگ بازان به اینچوان قعطی نیست! 

    از این رو خبرگزاری های پیگیر ومعتبر در این ارتباط دست بکار شده واز زبان مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک موضوع را پیگیر شدند که در ادامه پاسخ مهندس شهنازی در این ارتباط آمده است:

    این خبرگزاری طی سوالی از مهندس شهنازی پرسیده است که:

    * اخیرا یکی از روسای فدراسیون‌ها اعلام کرده که اعزام تیمش به بازی‌های آسیایی قطعی شده، آیا صحت دارد؟

    *پاسخ مهندس شهنازی:

    تکلیف هیچ یک از ۱۱ رشته باقی مانده برای اعزام به بازی‌های آسیایی فعلا مشخص نیست. اگر وضعیت مشخص بود، باید سایر روسای فدراسیون‌ها هم از قطعی شدن حضورشان در کره می‌گفتند. ما ۱۱ رشته بلاتکلیف داریم که باید درباره اعزام شدن یا نشدن‌شان تصمیم بگیریم. اخیرا هم از برخی رشته‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی نام برده شده که اصلا درست نیست و در واقع تکلیف اعزام ۱۱ رشته باقی مانده در دست بررسی است.

    این برای چندمین بار است که رئیس یک فدراسیون آن هم در مملکت اسلامی  بسادگی و بصورت کاملا روان اینگونه اطلاعات نادرست و خلاف واقعی را به خورد افکار عمومی و اصحاب رسانه می دهد وهیچ اتفاق خاصی هم در این زمینه رخ نمی دهد! معلوم نیست پشت یا دل زارع پور به کجا و چه کسانی گرم است که بدون هیچ هراسی از خلاف واقع گویی به کار وروش خود ادامه می دهد!

    جالب اینجاست که زارع پور به بهانه اعزام قطعی تیم تنیس روی میز به اینچوان نقشه سفر به کمپ اشلاگر را نیز کشیده است که با توجه به قطعی نبودن اعزام تیم تنیس روی میز ماجرای کمپ اشلاگر ابعاد تازه تری به خود خواهد گرفت!

    برای مطالعه کامل این مصاحبه کلیک کنید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تایید اطلاعات پایگاه تخصصی از زبان دبیر کل کمیته ملی المپیک"
    تازه ترین اخبار