امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۵:۴۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55306
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیگ تنیس روی میز از لحاظ کمی و کیفی پایین بود

     

    کارشناس تنیس روی میز ایران گفت: لیگ برتر امسال از لحاظ کمی و کیفی در سطح پایینی قرار داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ارزیابی خود از لیگ تنیس روی میز اظهار داشت: من در چندین سالی که لیگ را دنبال می‌کنم، تاکنون مسابقات مثل امسال بی کیفیت نبوده است. از سوی دیگر تعداد تیم‌ها هم کم بود و بازیکنان خارجی حضور نداشتند. نماینده همدان تنها تیمی بود که یک بازیکن خارجی داشت و او را هم به صورت محدود می‌توانستند به کار بگیرند.

    وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مربیان و سرپرستان که در فدراسیون حضور دارند برای نیامدن خارجی‌ها اعمال نفوذ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تیم های دیگر خارجی بگیرند. با این شرایط کیفیت لیگ پایین می‌آید.

    کارشناس تنیس روی میز ایران گفت: پیش از این اسپانسرها می‌آمدند و تیم داری می‌کردند، اما حالا نه تنها حضور پیدا نمی‌کنند بلکه آنهایی هم که هستند را فدراسیون فراری می‌دهد. فدراسیون اگر می‌خواهد کیفیت لیگ بالا رود و بازیکنان پیشرفت کنند باید تیم های خوبی بیاورد. اسپانسر وقتی حضور پیدا می‌کند، دوست دارد بهره‌ای ببرد و دیده شود، اما این طور نیست.

    لطف‌الله نسبی با اشاره به اینکه بی برنامگی در فدراسیون تنیس روی میز موج می‌زند، گفت: نه تنها در لیگ شاهد بی برنامگی هستیم، بلکه مجموعه فدراسیون برنامه‌ای برای این رشته ندارد.

    قرار بود مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار شود، اما به یک باره تصمیم به لغو آن گرفتند. این کارها بی انگیزگی در میان بازیکنان را زیاد کرده است و الان دیگر بازیکنان ما سر تمرین هم حاضر نمی‌شوند. متاسفانه فدراسیون هر بخشنامه‌ای که ارسال می‌کند، اصلاحیه‌ای دارد و زمان و مکان مسابقات عوض می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جمیل لطف الله نسبی:بی‌برنامگی در فدراسیون موج می‌زند"
    تازه ترین اخبار