امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۰۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5537
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نظر به متن منتشر شده در خبرگزاری ایرنا به نقل از آقای رحمت عالمیان در خصوص اعمال فشار بر پسر ایشان برای انتشار نامه سرگشاده توسط ناراضیان از ریاست آقای زارع پور، لازم دیدیم موارد ذیل را به اطلاع عموم وبخصوص اهالی جامعه پینگ پنگ برسانیم تا عقل های سلیم و وجدان های بیدار، خود…

    نظر به متن منتشر شده در خبرگزاری ایرنا به نقل از آقای رحمت عالمیان در خصوص اعمال فشار بر پسر ایشان برای انتشار نامه سرگشاده توسط ناراضیان از ریاست آقای زارع پور، لازم دیدیم موارد ذیل را به اطلاع عموم وبخصوص اهالی جامعه پینگ پنگ برسانیم تا عقل های سلیم و وجدان های بیدار، خود قضاوت کنند:
    اول اینکه چرا این نامه به نقل از نوشاد در زمانیکه وی در ایران حضورندارد منتشر شده است؟ و دوم اینکه چه اهرم های فشاری در اختیار ناراضیان قرار دارد تا با آن بتوانند یک انسان بالغ را مجبور به موضع گیری و نوشتن نامه ای اینچنینی بکنند؟آیا همه اهرم های قدرت در اختیار فدراسیون نیست؟
    در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم تا همه بدانند چه کسی از فشاربرای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند:
    اعمال فشار بر روی مدیرکل های استان ها برای تغییر روسای هیات های ناراضی و عدم تعامل و همکاری با مدیران کلی که افراد بیطرف را برای ریاست هیات معرفی می کنند.
    ترساندن بازیکنان ناراضی از اعمال نظر در قراردادهای باشگاهی،حذف ازدسته های برتر،عدم دعوت به اردوی تیم ملی و مواردی از این قبیل کارشکنی های مستقیم و غیرمستقیم در مسائل اجرایی هیات های ناراضی و کارهایی از این قبیل که بیان آنها در این مقوله نمی گنجد.
    در این میان کدام ابزار فشار در اختیار ناراضیان قرار دارد و آیا اگر کسی پس از شنیدن و دیدن سخنان و رفتار طرفین دعوی به این نتیجه برسد که از چه جبهه فکری حمایت کند، این به معنی اعمال فشار است؟
    چرا آقایان در زمانیکه از حساب فدراسیون چک صدمیلیون ریالی بابت بدهکاری باشگاه ای تجار کیش و سایپا صادر می کنند به یاد این حرف ها نیستند؟ پس اسم این کارایشان را چه می توان گذاشت؟
    درهر صورت از نظر ما آقایان در صدد پاک کردن صورت مسئله هستند و این کاری است که بارها سعی در انجام آن داشته اند و در اینجا مجددا اعلام می کنیم:
    ناراضیان از ریاست آقای زارع پور فقط ده بازیکن برتر کشور نیستندبلکه این گروه شامل دیگر بازیکنان دسته های برتر کشور،پیشکسوتان،مربیان صاحب نام،روسای هیات ها و اعضای مجمع که بدنه اصلی قهرمانی این ورزش را تشکیل می دهند می باشدکه همگی دراین چندماه اخیر مکررا د جراید و رسانه های مختلف نارضایتی خود را از مدیریت کنونی اعلام کرده اند.
     این خیل عظیم با وجود فاصله های جغرافیایی،تفاوت سلیقه و ده ها تفاوت نظر دیگر،در یک موضوع به تفاهم رسیده اند و آن اینست که حضور ریاست کنونی فدراسیون جز نابودی این ورزش نتیجه دیگری نداردوآقای نوشاد عالمیان نیز یکی از این افراد است که چنین نظری داشته است اماایشان هم می تواند هرموقع که خودش تشخیص دهد به نحو دیگری عمل کند و هرچندکه اززبان خودش این جملات بیان نشده و دقیقا زمانیکه در ایران نیست از قول او این صحبتها بیان شده اما در اصل ماجرا که با سومدیریت آقای زارع پور ایجاد شده است تاثیری ندارد، لذا تشخیص اینکه چه کسانی از اهرم های تهدید،تطمیع و تخریب استفاده می کنند را به عهده وجدان های بیدار می گذاریم.
    نماینده ناراضیان
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "بیانیه شماره ۳ ناراضیان با عنوان (سیاه نمایی تا کی؟)"
    1. حمید گفت:

      سلام زیر زمین خانه عالمیان یا کمپ اشلایگر /کمپ عالمیان

    2. اوستای آدم شناس گفت:

      یک سوال اساسی :
      چرا نوشاد تو این ۲ سال هروقت به اردو نمی ره ، کمپ اشلاگر نمی ره و در پارکینگ خونش با پدر زحمتکشش تمرین می کنه …. آنور آبها خوب بازی می کنه ؟

    3. ngfv گفت:

      این درست است که پدرنوشاد در ساختن اوتاثیر داشته است وهیچگاه کسی نمی تواند زحمات پدر نوشاد رانفی کند و از این بابت به آقا رحمت دست مریزاد می گویم ولی این نکته را هم نباید فراموش کنیم که رساندن نوشاد به این حد و حدود کار یک تیم بوده است و شاید در سالهای گذشته بیش از نیمی از بودجه فدراسیون برای نوشاد ونیما و سایر بازیکنان مازندارانی هزینه شده است .نقش مستر چول و آقای کاسب و دیگر مربیانی که با او کار کرده اند را نیز نمی توان نادیده گرفت.

    4. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب آقای اوستای آدم شناس یک نکته اساسی را مطرح کردید.
      این سوال را باید از آقای زارع پور پرسید.جواب این سوال خیلی روشن وواضح است .وقتی بازیکن در فضایی قرار گیرد که به او وهویتش توهین می شود و او را تحقیر می کنند اگر بهترین کمپ دنیا هم باشد نتیجه نخواهد داد چه برسد به کمپ اشلاگر که جز ابتدایی ترین کمپ های اروپاست چون فاقد حریف تمرینی مناسب و قوی است.
      در این دوسال اخیر فدراسیون ما هزینه کرده و بازیکنان تیم ملی را به اتریش فرستاده است که در آنجا ” با هم” تمرین کنند.یکی نیست به این حضرات بگوید چرا اتریش و وین ؟ همین کار را در ایران وتهران و با هزینه کمتر هم میشود انجام داد.زمانی هم که پراوزه به ایران می آمد اورا به کیش میبردند تا مبادا با کسی ارتباط داشته باشد و دست فدراسیون در بسیاری از مسائل رو شود (من جمله حذف میدیا از تیم اعزامی به المپیک آسیایی گوانجو که ما هرچه سوال کردیم فرمودند نظر آقای پراوزه بوده است که مربی تیم ملی است که خود ایشان صد بار این قضیه را رد کرده اند و اعلام کرده اند که مربیان کمپ اشلاگر فقط به تیم ملی مشاوره می دهند نه کار دیگری) و بعد بعضی مربیان مورد تایید خود را در شهرستانها (هر چند که هیچ فعالیتی هم در شهرستان های خود نداشتند ) با تحمیل هزینه بسیار به هیئت های مربوطه به کیش می فرستادند تا آقای پراوزه انگلیسی بلغور کند و این مربیان هاج و واج بمانند که آقا چه می گوید .یعنی حتی یک مترجم هم نداشتند که اطلاعات آقای مربی را منتقل کند .
      یکبار نشد از این مربی بخواهند که در تهران و برای همه مربیان سراسر کشور کلاس تشکیل دهد و تجربیاتش را منتقل کند.معلوم است که سیاست های غلط حتی اگر با ابزار مناسب هم همراه باشد نتیجه نخواهد داد.مخلص کلام اینکه وقتی در جایی همدلی و وفاق وجود نداشته باشد نتیجه ای عاید نخواهد شد وبه نظر بنده کمترین ، عامل این نفاق ، کسی نیست جز آقای رئیس که باید برود و کار را به کاردانان این رشته بسپارد.
      آقای رئیس ، مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان
      یکی از خیل عظیم منتظرین عزلت
      جمیل لطف الله نسبی


    تازه ترین اخبار