امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۷:۱۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55497
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمدرضا مهری از آبادان قهرمان مسابقات نونهالان خوزستان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات آزاد و دسته برتر نونهالان خوزستان طی روزهای ۸ و ۹/۳./۹۳ در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد . در این مسابقات که ۷۵ نفر نونهال خوزستانی از شهرهای اهواز ، دزفول ،  ماهشهر،رامهرمز ، ایذه ،…

    3

    محمدرضا مهری از آبادان قهرمان مسابقات نونهالان خوزستان شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات آزاد و دسته برتر نونهالان خوزستان طی روزهای ۸ و ۹/۳./۹۳ در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد .

    در این مسابقات که ۷۵ نفر نونهال خوزستانی از شهرهای اهواز ، دزفول ،  ماهشهر،رامهرمز ، ایذه ، خرمشهر ، آبادان ، امیدیه ، شوشتر ، بهبهان و دهلران شرکت کرده بود پس از انجام ۱۸۵ مسابقه انفرادی محمدرضا مهری از آبادان بدون باخت قهرمان مسابقات شد .

    نتایج کلی این مسابقات در ادامه آمده است:

    ۱- محمد رضا مهری با ۲۲ امتیاز(آبادان)۲-علیرضا بابادی وند با ۲۰ امتیاز(اهواز)۳-مبین قراچه با ۲۰ امتیاز(اهواز)۴-سید مهدی پور محمد با۲۰ امتیاز (آبادان)۵-احسان افضلی با ۱۷ امتیاز( ماهشهر)۶-امیر حسین بیرگانی با ۱۷ امتیاز( اهواز)۷-پوریا پور مقدسیان با ۱۵ امتیاز(دزفول)۸-آرش دیده بان با ۱۵ امتیاز(اهواز)۹-رضا نوروز اصل با ۱۵ امتیاز( ماهشهر)۱۰-حسین محمودی با ۱۳ امتیاز(ایذه )۱۱- سینا رستم پور با ۱۲ امتیاز(اهواز)۱۲- یاسین زرگر با ۱۲ امتیاز(اهواز)

    گفتنی است در این مسابقات ۸ نفر اول در دسته برتر باقی ماندند و ۴ نفر آخر از دسته برتر حذف شدند .

    جدول مسابقات:

     

    Untitled

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "؛مهری؛ قهرمان پینگ پنگ نونهالان استان خوزستان"
    1. از این که توانستی باتلاش وهمت فراوان بر حریفان خود پیروز گردی و قهرمان استان خوزستان شوی مایه سرافرازی پدر و مادرت شوی به تو افتخار میکنیم و امیدواریم درهمه مراحل زندگی موفق باشی
      و از مربیان دلسوز و فهیم اقایان: اکبربهمنی و دیگر مربیان باشگاه پینگ پنگ صنعت نفت ابادان کمال تشکر را داریم.

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده به نوبه خود به تمام قهرمانان زیر ۱۲ سال خوزستان خصوصاً قهرمانان برتر استان آقایان مهری ، بابادیوند و قراچه صمیمانه تبریک عرض میکنم و از تمام مربیان بزرگوار و قهرمانان ارزشمند خوزستان که همیشه مایه فخر و مباهات ما بوده ، هستند و خواهند بود تشکر میکنیم .
      لازم به ذکر است جای آقای ارشیا عنایت زاده بازیکن با تکنیک آبادانی در مسابقات دسته برتر نونهالان خوزستان واقعاً خالی بود .


    تازه ترین اخبار