امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55557
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تنیس روی میز تیم ملی چین از اصلاحات وتغییرات جدید در مسابقات قهرمانی جهان به شدت انتقاد کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین به شدت از اصلاحات وتغییرات مورد نظر در مسابقات جهانی انتقاد کرد وآن را به سود توسعه این رشته ندانست. لیوکولیانگ این…

    سرمربی تنیس روی میز تیم ملی چین از اصلاحات وتغییرات جدید در مسابقات قهرمانی جهان به شدت انتقاد کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین به شدت از اصلاحات وتغییرات مورد نظر در مسابقات جهانی انتقاد کرد وآن را به سود توسعه این رشته ندانست.

    لیوکولیانگ این اصلاحات را به ضرر توسعه تنیس روی میز در سطح جهان توصیف کرد و ازهمه مهمتر این اصلاحات را به ضرر تیم های ملی چین قلمداد نمود.

    طبق این تغییرات قرار است هر تیم در جام جهانی فقط با پنج بازیکن شرکت نماید که تیم چین تاکنون ومعمولا با هفت بازیکن و حتی با تعداد دوتیم در این مسابقات شرکت داشته است.

    سرمربی تیم ملی چین گفت: البته ما از ایجاد تغییرات و اصلاحات خوشحال بوده و از آن استقبال میکنیم اما به نظر می رسد که این تغییرات صرفا به ضرر تیم ملی تنیس روی میز چین تمام خواهد شد.

    وی گفت من اعتقاد دارم که اینگونه تصمیمات نه تنها هیچ کمکی به تیمهای قدرتمند جهان نمی کند بلکه حتی قادر نخواهد بود برتیمهای ضعیف تر نیز اثرگذار باشد لذا ما با تصمیاتی که به توسعه ورشد واقعی این رشته کمک نکند مخالف هستیم.

    alboom

    لیوکولیانگ  اظهار داشت: اینکه بیایم وتیمهای قدرتمند را محدود نماییم بدون اینکه توانایی افزایش قدرت تیمهای میانی و در حال رشد را داشته باشیم اصلا خوب نیست وما نمیتوانیم آن را قبول نماییم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتقاد سرمربی تیم ملی چین از تغییرات جام جهانی"
    تازه ترین اخبار