امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۵:۲۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55571
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق برنامه از قبل اعلام شده دونفر از بازیکنان نونهال کشورمان می بایست به اردویی که از سوی طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در اتریش برای آنان در نظر گرفته شده است اعزام گردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از یک منبع کاملا آگاه در دردرون فدراسیون که نخواست…

    طبق برنامه از قبل اعلام شده دونفر از بازیکنان نونهال کشورمان می بایست به اردویی که از سوی طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در اتریش برای آنان در نظر گرفته شده است اعزام گردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از یک منبع کاملا آگاه در دردرون فدراسیون که نخواست نامش فاش شود ،مسئولان فدراسیون روز یک شنبه همین هفته به خانواده های بازیکنان اعزامی اطلاع داده که می بایست برای اخذ ویزا به سفارت اتریش مراجعه نمایند واز قضا خانواده های این بازیکنان در روز دوشنبه دست بکار شده اما برای مراحل قانونی به تعطیلی های آخر هفته برخورد کرده وتا این لحظه موفق به گرفتن ویزا نشده اند.
    طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی اردوی اتریش در روز دوشنبه ۱۹ خرداد آغاز خواهد شد وبازیکنان اعزامی فقط روز شنبه و یکشنبه مهلت دارند تا برای گرفتن ویزا اقدام نمایند.
    عدم برنامه ریزی واطلاع رسانی دیر هنگام در فدراسیون تنیس روی میز مسبوق به سابقه بوده واین اولین بار نیست که چنین اقداماتی برای آینده سازان کشورمان صورت می گیرد.
    برای شرکت در این اردوی بین المللی قرار است آریا امیری از کردستان و کیمیا رستمی از تهران با همراهی صمد تدبیری به اتریش محل برگزاری این اردو اعزام گردند.
    این منبع موثق که نخواست نامش اعلام شودفاش کرد که مسئولان در این ارتباط بدنبال مقصر جلوه دادن سیستمی در خارج از فدراسیون تنیس روی میز بوده و محمد زارع قصد دارد تا در این موضوع را بزودی رسانه ای نماید .
    در این ارتباط اطلاعات جالبی بدست آمده که در صورت رسانه ای شدن از طرف زارع پور به آن پرداخته خواهد شد.

    در هر صورت امیدواریم که مشکل اعزام این بازیکنان نونهال برطرف گردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام نونهالان ایران به کمپ اتریش در هاله ای از ابهام"
    1. amidi گفت:

      با سلام باز هم نوبت به یک نفر از کردستان رسید .اسمان تپید.معلوم است اخذ ویزای یک کشور اروپایی یکماه طول میکشد.مجوز شورای برون مرزی هم باید دو ماه قبل گرفته میشد.واقعا باید به ایننوع برنامه ریزی دست مریزاد گفت . انشالله مشکلی پیش نیاد و با پیگیریهای جناب اقای رییس این مشکل حل بشه. و این دو نفر نونهال با مربیان محترمشان بتوانند تجارب جدیدی کسب نمایند


    تازه ترین اخبار