امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۱:۰۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55596
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) رده بندی بازیکنان جهان مربوط به ماه ژوئن(خرداد ماه) را از روی خروجی خود حذف کرد. به گزارش بانک ورزش و به نقل از پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) جدول رده بندی بازیکنان جهان مربوط به ماه ژوئن(خرداد ماه) را بدلیل اشتباهات فراوان از…

    bankvarzesh

    سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) رده بندی بازیکنان جهان مربوط به ماه ژوئن(خرداد ماه) را از روی خروجی خود حذف کرد.

    به گزارش بانک ورزش و به نقل از پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) جدول رده بندی بازیکنان جهان مربوط به ماه ژوئن(خرداد ماه) را بدلیل اشتباهات فراوان از روی خروجی خود حذف کرد.

    قبلا و پس از انتشار این رده بندی که طبق معمول در این سایت اطلاع رسانی گردید به این نکته اشاره شده بود که در نحوه امتیاز بندی اشتباهاتی صورت گرفته باشد. خوشبختانه نظر این سایت صحت داشت و دست اندر کاران سایت جهانی تنیس روی میز خیلی سریع این رده بندی را از روی خروجی خود حذف کردند ورده بندی ماه گذشته(می/اردیبهشت) را جایگزین آن نمودند.

    در سال جدید نحوه امتیاز بندی بازیکنان حاضر در رده بندی جهانی دست خوش تغییراتی شده بود و این برای چندمین بار است که محاسبه رنکینگ بازیکنان جهان دچار اشتباه شده و با تاخیر اطلاع رسانی می‌شود.

    امیدواریم این مشکل بزودی مرتفع شده تا افکار عمومی بتوانند بسادگی در جریان رده بندی پینگ پنگ بازان جهان قرار گیرند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف جدول رنکینگ ماه ژوئن از سایت فدراسیون جهانی"
    تازه ترین اخبار