امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۹:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55600
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز چین بیشترین تلاش را برای توسعه و ترویج تنیس روی میزدر میان کودکان انجام می دهد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی تنیس روی میز چین بیشترین تلاش را برای توسعه و ترویج تنیس روی میز در میان کودکان انجام می دهد ودر این راستا لیوکولیانگ سرمربی تیم…

    تیم ملی تنیس روی میز چین بیشترین تلاش را برای توسعه و ترویج تنیس روی میزدر میان کودکان انجام می دهد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی تنیس روی میز چین بیشترین تلاش را برای توسعه و ترویج تنیس روی میز در میان کودکان انجام می دهد ودر این راستا لیوکولیانگ سرمربی تیم ملی چین ژان ژیک را بعنوان یکی از مشهورترین بازیکنان تنس روی میز جهان مامور جذب و علاقمند کردن کودکان کرده است.

    نکته جالب اینکه وقتی از ژان ژیک در باره اینکه آیا در آینده به فرزندش اجازه خواهد داد در رشته تنیس روی میز فعالیت نماید؟؟؟ پاسخ قابل توجه قهرمان جهان و المپیک در این باره منفی بوده است!

    ژان ژیک در پایخ به این سوال گفت: البته هنوز برای اینکه من صاحب فرزند بشوم بسیار زود خواهد بود اما فکر میکنم که به فرزندم اجازه نخواهم داد به تنیس روی میز روی آورد چون به نظر من باید دوران بسیار سختی را برای قهرمانی طی نماید.

    قهرمان جهان و المپیک در این باره اظهار داشت:تنیس روی میز و قهرمانی در آن بسیار دشوار است ومن برای قهرمانی دوران بسیار دشاری را پشت سرگذاشته ام واز این رو دوست ندارم فرزندم در آینده این شرایط سخت را پشت سربگذارد.

    در همین باره از وانگ هائو در باره آینده فرزندش برای روی آوردن به تنیس روی میز سوال شد که این قهرمان سابق جهان نیز همانند ژان ژیک گفت در این باره تردید دارم !!!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ژان ژیک:به فرزندم اجازه نخواهم داد پینگ پنگ باز شود!"
    1. با سلام
      اقای ژانگ جیکه واقعا حقیقت را گفته اند قهرمان جهان شدن مانند طی کردن هفت خان رستم است


    تازه ترین اخبار