امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55607
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیانگ کولیانگ:این تغییرات به ضرر پینگ پنگ است. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازسرویس ورزشی برنا، لیوکو لیانگ سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین به شدت از اصلاحات و تغییرات مورد نظر در مسابقات جهانی انتقاد کرد و آن را به سود توسعه این رشته ندانست. طبق این تغییرات قرار…

    borna

    لیانگ کولیانگ:این تغییرات به ضرر پینگ پنگ است.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازسرویس ورزشی برنا، لیوکو لیانگ سرمربی تیم ملی تنیس روی میز چین به شدت از اصلاحات و تغییرات مورد نظر در مسابقات جهانی انتقاد کرد و آن را به سود توسعه این رشته ندانست.

    طبق این تغییرات قرار است هر تیم در جام جهانی فقط با ۵ بازیکن شرکت نماید که تیم چین تاکنون و معمولا با ۷ بازیکن و حتی با تعداد دوتیم در این مسابقات شرکت داشته است.

    لیانگ این اصلاحات را به ضرر توسعه تنیس روی میز در سطح جهان توصیف کرد و از همه مهمتر این اصلاحات را به ضرر تیم های ملی چین قلمداد نمود. سرمربی تیم ملی چین گفت: البته ما از ایجاد تغییرات و اصلاحات خوشحال بوده و از آن استقبال می‌کنیم اما به نظر می رسد که این تغییرات صرفا به ضرر تیم ملی تنیس روی میز چین تمام خواهد شد.

    وی گفت: من اعتقاد دارم که اینگونه تصمیمات نه تنها هیچ کمکی به تیمهای قدرتمند جهان نمی کند بلکه حتی قادر نخواهد بود برتیمهای ضعیف تر نیز اثرگذار باشد لذا ما با تصمیاتی که به توسعه و رشد واقعی این رشته کمک نکند، مخالف هستیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزاری برنا:انتقاد سرمربی تیم ملی چین از تغییرات جام‌جهانی"
    تازه ترین اخبار