امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۵:۴۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55634
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توضیح مدیر سایت

     olampic

    کمیته ملی المپیک قصد دارد بر اساس یکسری شاخص‌های مشخص و تعریف شده بودجه کمکی فدراسیون‌ها را در اختیار آنها قرار دهد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار مهر، هنوز هیچ بودجه‌ای از محل اعتبارات سال ۹۳ کمیته ملی المپیک به این کمیته تخصیص داده نشده است با این حال مسئولان مربوطه در کمیته ملی المپیک در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی توزیع بودجه دریافتی میان فدراسیون‌ها هستند.

    قرار است کمیته ملی المپیک به محض دریافت اولین بخش از بودجه امسال خود که بخش زیادی از آن را در بر می‌گیرد، فدراسیون‌ها را شارژ مالی کند. طبق برنامه این کار بر اساس یکسری شاخص‌های مشخص انجام می‌شود که یکی از مهمترین آنها میزان شانس مدال آوری در بازی‌های آسیایی است. بر این اساس سهم همه فدراسیون‌ها برای دریافت بودجه از کمیته ملی المپیک به یک اندازه نیست.

    البته در صورت تخصیص بودجه و در صورتیکه شاخص‌های مورد نظر و سهم هر فدراسیون برای دریافت بودجه از کمیته ملی المپیک نهایی نشده باشد، این کمیته مبلغی را به صورت علی الحساب به حساب هر فدراسیون واریز می‌کند سپس بر اساس نتیجه گیری نهایی در مورد برنامه مورد نظر، بودجه هر فدراسیون را کامل می‌کند.

    همچنین قرار است مسئولان کمیته ملی المپیک در رابطه با کمک مالی به فدراسیون‌ها و به منظور یکپارچه شدن این کمک‌ها نشستی با وزارت ورزش و جوانان داشته باشند.

    توضیح مدیر سایت:

    رئیس غیر پینگ پنگی فدراسیون تنیس روی میز در تخیلات خود همواره از مدال آوری دم زده است واین در شرایطی است که تمام اهالی واقعی این رشته و صاحب نظران و دلسوزان مدال آوری را با چنین مدیریتی غیر ممکن دانسته و می دانند.مطمئنا بودجه  فدراسیونی که برخلاف واقع ادعای مدال آوری نموده حتی با  فدراسیونهایی که مدال آور نبوده اما بدون ادعا رشد کرده و پیشرفت داشته اند کمتر خواهد بود.

    امیدواریم بودجه اضافی به یک سیستم ناکار آمد و شکست خورده که بودجه بین المال را صرفا برای اهداف خاص خود بکار می برد در نظر گرفته نشود!فدراسیونی که از بودجه بیت المال صاحبان حقیقی اعزام ها را خط زده و برخی نورچشمی های غیر قابل رشد را بجای آنان اعزام میکند!لذا دیگی که قرار است به کام اهالی این خانواده نجوشد و برای غیر پینگ پنگیها و وابستگان به آنان باشد همان بهتر که نجوشد!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کمک مالی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها بر اساس شاخص‌های تعریف شده"
    تازه ترین اخبار