امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۷:۱۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5565
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات طی دو روز و با حضور ۵۸ بازیکن از شهرستانهای مختلف استان فارس به میزبانی خانه تنیس روی میز شهرستان گراش برگزار گردید. در قسمت انفرادی این مسابقات که مرحله مقدماتی آن با حضور ۵۰ بازیکن در ۱۲ گروه ۴ و ۵ نفره برگزار گردید ۲۴ بازیکن…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات طی دو روز و با حضور ۵۸ بازیکن از شهرستانهای مختلف استان فارس به میزبانی خانه تنیس روی میز شهرستان گراش برگزار گردید.
    در قسمت انفرادی این مسابقات که مرحله مقدماتی آن با حضور ۵۰ بازیکن در ۱۲ گروه ۴ و ۵ نفره برگزار گردید ۲۴ بازیکن به مرحله بعد صعود کردند و سپس با اضافه شدن ۸ بازیکن برتر بازی ها در یک جدول دو حذفی ۳۲ نفره ادامه پیدا کرد که در پایان
    مسابقات سینا زارع از شیراز در فینال در یک بازی تماشایی با پیروزی ۳ بر ۱ در مقابل عبدالهادی موغلی قهرمان مسابقات شد و عبدالهادی موغلی از گراش – ایمان چمن آرا از دارب و حمیدرضا موغلی از گراش به ترتیب مقام های دوم تا چهارم مسابقات را از آن خود کردند.
    اما در قسمت دونفره مسابقات که بازی ها به صورت دو حذفی برگزار گردید، در پایان تیم دو نفره حمیدرضا موغلی و وحید هنرمند از گراش و مرودشت قهرمان شدند و تیم سینا زارع و حمید یوسفی و تیم فرهاد حشمتی و محسن غفوری نسب همگی از شیراز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.
    در پایان مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۲۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به همراه حکم قهرمانی اهدا گردید.در ضمن برگزاری این مسابقات را مرتضی موغلی بر عهده داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد بزرگسالان شهرستان گراش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد"
    تازه ترین اخبار