امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۹:۳۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55752
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری مسابقات هفتگی البرز به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این هفته از رقابت ها روز جمعه ۲۳ خرداد ماه با حضور ۴۲ بازیکن از سراسر استان البرز، تهران، توابع تهران و قزوین در خانه پینگ پنگ البرز برگزار شد. در این رقابت ها که هر هفته در کرج برگزار می گردد، شاهد حضور بازیکنان…

    alborz

    برگزاری مسابقات هفتگی البرز
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این هفته از رقابت ها روز جمعه ۲۳ خرداد ماه با حضور ۴۲ بازیکن از سراسر استان البرز، تهران، توابع تهران و قزوین در خانه پینگ پنگ البرز برگزار شد.

    در این رقابت ها که هر هفته در کرج برگزار می گردد، شاهد حضور بازیکنان مطرح کشور و به دنبال آن مسابقه ای در سطح کیفی بسیار بالا هستیم .
    قهرمانی این هفته همچون هفته گذشته به محمد بوجاریان از اسلامشهر رسید.

    آرمان حاجی ئی در جای دوم قرار گرفت و علیرضا امر سوم شد. حمید شمس نوجوان البرزی توانست با شکست ایمان گلشاهی به جمع ۴ نفر برتر راه یابد و عنوان برترین بازیکن البرزی این هفته

    از رقابت ها را از آن خود نماید. همچنین دیگر بازی زیبا و پر هیجان این هفته بین آرمان حاجی ئی و مهرداد دهستانی انجام شد که در پایان این بازی ۳ بر ۲ به نفع حاجی ئی به پایان رسید و مانع

    از صعود دهستانی به جمع ۴نفر برتر شد.

    مقام های پنج تا هشتم نیز به ترتیب به ابولفضل نوفلاح(البرز)، مهرداد دهستانی(البرز)، امین احمدیان (تهران) و ایمان گلشاهی (قزوین) رسید.

    *************************************************************************

    aaa

    اولین دوره مسابقات آزاد پینگ پنگ باشگاه مهرآفرید برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اولین دوره مسابقات آزاد پینگ پنگ باشگاه مهرآفرید با همکاری هیئت نظرآباد روز پنج شنبه ۲۲ خرداد در سالن بعثت شهرستان نظرآباد برگزار شد.

    این رقابت ها با حضور ۳۸ بازیکن از شهرستان های کرج، قزوین، آبیک، هشتگرد و نظرآباد بصورت دوره ای ـ حذفی برگزار شد.

    این مسابقات با حضور مدیران باشگاه مهرآفرید و سرپرست هیئت پینگ پنگ نظرآباد و علاقمندان پرشور این رشته ورزشی انجام شد. پس از انجام ۴۷ بازی مجتبی امینی از قزوین قهرمان اولین دوره این رقابت ها شد، ایمان گلشاهی از قزوین که بازی فینال را بانتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به مجتبی امینی واگذار کرد به مقام دوم رسید و حمید شمس از کرج و مسعود پورموسوی از نظرآباد بطور مشترک سوم شدند.

    همچنین مهدی معدن کن از هشتگرد به عنوان برترین بازیکن زیر ۱۵ سال این مسابقات معرفی شد.
    در پایان جوایز نقدی به بازیکنان برتر اهداء شد.

    برای دیدن تصاویر تنیس روی میز استان البرز بر روی تصویر کلیک کنید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از تنیس روی میز البرز"
    1. نيك خواه- محمد گفت:

      تبریک به نوفلاح عزیز بخاطر کسب مقام پنجمی در بین افرادیکه این هفته در مسابقات حضور داشته اند.

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام به آقای نیکخواه عزیز
      و تشکر از ابراز محبت شما به اینجانب و حسن توجه شما به پینگ پنگ استان البرز
      جای شما خالی بود ، با توجه به استمرار مسابقات به همت عزیزان (برگزار کنندگان) علاقمند و حمایت هییت استان از این مسابقات امید آن را داریم تا رقابتها هر هفته با کیفیت تر و سنگین تر از قبل شود.
      بدیهی است که این مهم موجب بروز انگیزه و ارتقا پینگ پنگ ورزشکاران این رشته میشود.
      نکته قابل توجه اینکه عناوین کسب شده در هر هفته گویای این مطلب است که مسابقات برگزار شده در این هفته ها کمتر از مسابقات دسته ۲ و حتی دسته ۱ کشور نیست. و بازیکنان حاضر در این مسابقات دارای عناوین مطرح کشور و ملی هستند. و این باعث افتخار ماست.
      البته حضور ما قدیمی تر ها علیرغم تمرین نداشتن اینجانب و تنی جند از حاضرین در مسابقات مزبور همانند آقایان بابازاده و شاه محمدی و …، صرفا جهت حمایت از این ورزش در استان بوده و بهره ما بیشتر از شور و شادی نزد جوانان بوده و خواهد بود. البته ناگفته نماند زمانی بیشتر خوشحال خواهیم شد که رقابتها با حضور سایر قویترینهای این رشته در استان همراه باشد، (بطوریکه حضور در بین ۳۲ بازیکن مسابقات بسیار سخت تر باشد)
      در پایان ضمن تبریک به آقایان بوجاریان، حاجیعی و امرا از سایر دوستان ورزشکار در سطوح بالا نظیر آقایان ایمان گلشاهی ، میعاد لطفی ، محمود ریزبند ، محمد گروسی ،احمد داماد، … و بسیاری از دوستان استانهای تهران ، قزوین ، مرکزی ، مازندران، گیلان و .. که در این مسابقات مستمرا شرکت کرده و میکنند و موجب بالا بردن سطح مسابقات میشوند قدر دانی مینمایم.


    تازه ترین اخبار