امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55770
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیئت پینگ‌پنگ کردستان:

     

    kordestan

    دبیر هیئت پینگ‌پنگ کردستان با یادآوری اعزام نشدن آریا امیری به رقابت‌های استعدادیابی جهانی، این موضوع را به هیچ عنوان قابل قبول ندانست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباد زینبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به ماجرای عدم اعزام آریا امیری، پینگ‌پنگ‌باز کردستانی به مسابقات استعدادیابی جهانی پرداخت.

    دبیر هیئت پینگ‌پنگ کردستان اظهار کرد: فدراسیون پینگ‌پنگ، مثل سال‌های گذشته یک ورزشکار کردستانی را مورد بی‌مهری قرار داد و وی را به رقابت‌های جهانی اعزام نکرد.

    زینبی، توجیه فدراسیون را در این زمینه، عدم صدور ویزا عنوان کرد و گفت: کمیته ملی المپیک و فدراسیون پینگ‌پنگ در این رابطه، یکدیگر را مقصر اعلام می‌کنند، اما هر چه هست دود این اتفاق به چشم ورزشکار کردستانی رفته است.

    وی با بیان اینکه نمونه چنین اتفاقی و دیر عمل کردن در اعزام ورزشکاران رشته پینگ‌پنگ کردستان سابقه دارد، گفت: به نظر می‌‌رسد نامهربانی فدراسیون با ورزشکاران کردستانی، ریشه‌دار است.

    زینبی با تأکید بر اینکه هیچ توجیهی در این رابطه قابل قبول نیست، گفت: امیری با تمرین‌های مداوم، نفر اول رقابت‌های انتخابی کشور بوده و با حضور در مسابقات جهانی، می‌تواند هم برای خود و هم توسعه پینگ‌پنگ استان اقدام کند.

    وی با بیان اینکه این سهل‌انگاری‌ها برای پینگ‌پنگ کردستان، پذیرفتنی نیست، گفت: در طرح استعدادیابی جهانی رده سنی خردسالان که قرار بود آریا امیری در آن حاضر شود، به هر کشور تنها یک سهمیه اختصاص می‌یابد و امیری قرار بود از ایران در این رقابت‌ها حاضر باشد.

    دبیر هیئت پینگ‌پنگ کردستان در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی پیشکوستان استان، اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۵ ورزشکار در خانه پینگ‌پنگ سنندج برگزار شد.

    زینبی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۵ پینگ‌پنگ‌باز حضور داشتند، گفت: نفراتی از شهرستان‌های قروه، بانه، بیجار، مریوان و سنندج در سه رده سنی در این پیکارها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    وی خاطرنشان کرد: در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال، حجت‌الله ایپگی و مجتبی حق‌شناس از قروه و ابراهیم اسماعیل زاده از سنندج عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

    زینبی خاطرنشان کرد: در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال نیز صدیق سیدی از سنندج قهرمان شد و سیاوش ضراری از مریوان و توفیق عزیزپور از سنندج در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند، ضمن آنکه در رده سنی ۶۰ تا ۶۵ سال نیز امیر شاملکی، عنوان نخست را کسب کرد.

    وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات قرار است در اواخر خرداد ماه سال جاری و طی روزهای ۲۹ و ۳۰ این ماه در رقابت‌های قهرمانی کشوری پیشکسوتان پینگ‌پنگ حضور داشته باشند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام نشدن پینگ‌پنگ‌باز کردستانی به رقابت‌های جهانی توجیه‌پذیر نیست"
    تازه ترین اخبار