امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55789
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علیرغم گفته های  محمد زارع پور در ارتباط با اعزام قطعی تیمهای ملی کشورمان به مسابقات آسیایی اینچئوان، هیچ تیمی از این رشته اعزام نخواهد شد اما احتمال دارد چند بازیکن بصورت انفرادی به این مسابقات اعزام گردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کمیته اجرایی المپیک تاکنون نام ۳۰۰ بازیکن اعزامی در قالب بیست…

    IMG08265967

    علیرغم گفته های  محمد زارع پور در ارتباط با اعزام قطعی تیمهای ملی کشورمان به مسابقات آسیایی اینچئوان، هیچ تیمی از این رشته اعزام نخواهد شد اما احتمال دارد چند بازیکن بصورت انفرادی به این مسابقات اعزام گردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کمیته اجرایی المپیک تاکنون نام ۳۰۰ بازیکن اعزامی در قالب بیست تیم را برای اعزام به مسابقات آسیایی اینچئوان نهایی کرده که قرار است ۲۰ نفر دیگر از تیمهای  رده سوم که غیر مدال آور محسوب می شوند بصورت انفرادی به این لیست اضافه گردد.

    طبق اخبار پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور گویا قرار است سه نفر از رشته تنیس روی میز بصورت انفرادی به این مسابقات اعزام گردند که از این سه نفر یک نفر از بانوان خواهد بود.

    طبق رده بندی جهانی بازیکنان ایران نوشاد عالمیان با رده بندی جهانی ۸۶ و افشین نوروزی با رده بندی جهانی ۱۹۹ بعنوان نفرات اول و دوم کشور محسوب می شوند و ندا شهسواری  با رده بندی جهانی ۳۰۵ نیز در صدر رده بندی بانوان ایران قرار دارد.

    محمد زارع پور بارها در باره اعزام  قطعی تیمهایی از ایران به رقابتهای آسیایی اینچئوان سخن گفته بود که پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران بارها آن را تکذیب کرده بود.

    فدراسیون تنیس روی میز وخصوصا رئیس آن در گزارشات وتبلیغات خود از مدال آوری این رشته در مسابقات جهانی و آسیایی سخن گفته بودند که بعدا مشخص شد این گزارشات فقط کاربرد داخلی داشته و خلاف واقعیت می باشد لذا رشته تنیس روی میز در رده  سوم تیمهای غیر مدال آور قرار گرفته وبه نظر می رسد با لطف و عنایت مهندس شهنازی به این رشته قرار شده چند بازیکن بصورت انفرادی به این مسابقات اعزام گردند.

    از مهندس شهنازی بخاطر عنایت به برخی رشته های غیر مدال آور خصوصا تنیس روی میز تشکر میگردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "به جای تیم؛ چند نفر به اینچئوان اعزام خواهند شد!!!"
    تازه ترین اخبار