امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۵۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55860
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شرح مظالمی که توسط رئیس حال حاضر فدراسیون بر پینگ پنگ کردستان گذشته است به مثنوی هفت من کاغذی مبدل شده است که در حافظه تاریخی پینگ پنگ بازان این دیار تا ابد ماندگار خواهد شد . اینکه بازیکنان این دیار بر مسببین این اتفاقات لعنت می فرستند یا رحمت بماند اما این مظالم در…

    شرح مظالمی که توسط رئیس حال حاضر فدراسیون بر پینگ پنگ کردستان گذشته است به مثنوی هفت من کاغذی مبدل شده است که در حافظه تاریخی پینگ پنگ بازان این دیار تا ابد ماندگار خواهد شد .

    اینکه بازیکنان این دیار بر مسببین این اتفاقات لعنت می فرستند یا رحمت بماند اما این مظالم در حالی سهم پینگ پنگ کردستان شده است که همواره بازیکنان متعددی را چه در دوره های گذشته و چه در دوران فدراسیون زارع پور به تیم های ملی معرفی کرده ودرعوض به جای تشویق وترغیب دست اندر کاران این استان ، تنبیه وتوبیخ شده است .

    اما عزیزان فدراسیون نشین بدانند که این مشکلات عزم بازیکنان و مربیان این دیار را جزم تر از قبل کرده است و به لطف عدو ، هم اکنون همدلی و همراهی خوبی در بین مربیان و متولیان به وجود آمده است که مطمئنا سبب خیر برای بازیکنان کردستان و مایه درد سری جدید برای فدراسیون خواهد شد زیرا از هم اکنون باید به فکر تنظیم سناریوی جدیدی برای حذف بازیکنان این استان باشند.

    گوشه ای از محبت های بی دریغ و بزرگ منشانه رئیس حال حاضر به اهالی زحمت کش پینگ پنگ کردستان را با هم مرور می کنیم.

    ۱.حذف و کنار گذاشتن مربیان این دیار از مدیریت تیم های ملی از همان بدو ورود به فدراسیون آن هم بدون کمترین آگاهی از توانمندی های آنان. شاید این سوال به ذهن خواننده خطور کند که بعدها ،فدراسیون ازمربیان این استان دعوت به همکاری کرده است اما آنان خود نپذیرفته اند.
    دلیل این موضوع واضح است و کیست که روش های برخورد فدراسیون را با مربیانی که حاضر به همکاری شده اند و می خواسته اند مستقل عمل کنند را ندیده باشد.
    منظور بنده مربیانی نیست که هر شرایطی را قبول می کنند بلکه مربیانی است که دارای تفکر مربیگری هستند نه تفکر رزومه سازی.با وجود چنین شرایطی قبول همکاری یعنی افتادن در گرداب تبعیت که این از مربیان کردستانی برنمی آید.

    ۲.حذف مدرسین این خطه از سرزمین ایران از برگزاری کلاسهای آموزش مربیگری و داوری حتی زمانی که این کلاسها در کردستان برگزار گردیده و دعوت از مدرسان غیر بومی که موجب گردیده است هزینه های اضافی بر شانه شرکت کنندگان دراین نوع کلاسها گذاشته شود.همگان به خوبی می دانند که مدرسان این استان تاچه اندازه توانمند هستند و در کار خود خبره.

    ۳.حذف میدیا از تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی گوانجو دراوایل به قدرت رسیدن رئیس حال حاضرکه سر حلقه زنجیر عملیات تخریب پینگ پنگ کردستان بود .خوب به خاطر دارم که درآن زمان در تماسی تلفنی با رئیس ، واضح و آشکارو بی پرده به بنده گفتند که برای از بین بردن پینگ پنگ کردستان ، شمشیر را از رو بسته اند .

    ۴.دادن وعده های سرخرمن به متولیان وقت هیات که هیچگاه عملی نشد ازجمله اهدای ۱۶ عدد میز به استان وایجاد آکادمی پینگ پنگ غرب کشور و….

    ۵.تحمیل هزینه های برگزاری اردوی تیم ملی بر شانه های ضعیف پینگ پنگ کردستان و در مقابل ، حذف دقیقه نود محمدپارساجنتی و متین حیدری دو بازیکن این استان در آستانه اعزام تیم ملی به عراق با استناد به این دروغ آشکار که شورای برون مرزی شب قبل در خصوص اعزام تیم به عراق تشکیل جلسه داده است و با اعزام بعضی از بازیکنان مخالفت کرده است که همگی می دانیم دروغی بیش نیست زیرا این شورا هر دوهفته یکبار در مورد نامه های از قبل ارسال شده فدراسیونهای مختلف در خصوص اعزام تیم های ملی به مسابقات برون مرزی تشکیل جلسه می دهد و طی پروسه زمانی مشخصی که هیچگاه شب قبل از اعزام تیم ها نیست ،به تقاضاهای رسیده پاسخ می دهد و موافقت و یا مخالفت خود را با رفتن به مسابقات بین المللی اعلام می کند.

    ۶.مخالفت فدراسیون با درخواست های مکرر هیات استان برای میزبانی مسابقات مختلف که این یکی در نوع خود نوبر است.

    ۷.حذف آقایان عمیدی و کوکبی از مسئولیت های کمیته آموزش و کمیته استعداد یابی.

    ۸.عدم اعزام آقای فرشید کوکبی مسئول وقت کمیته استعداد یابی به طرح استعدادیابی فدراسیون جهانی به سوئد در حالیکه تمامی افراد تیم به جز ایشان به این مسابقات اعزام شدند که شرح ماوقع از زبان این عزیز شنیدنی است و نشان می دهد که سناریوی چیده شده کاملا تعمدی بوده و مدارک ایشان عامداً از سفارت سوئد پس گرفته شود تا ایشان نتواند ویزا بگیرد.

    ۹.وآخرین اقدام رئیس فدراسیون برای جلوگیری از اعزام آریا امیری به طرح استعداد یابی فدراسیون جهانی که دل هر انسان باوجدانی را به درد می آورد .نونهال توانمندی که در صورت سرمایه گذاری می تواند جانشین بسیار خوبی برای نوشاد در میادین بین المللی باشد.هرجند این مورد اخیر نیز از همان روزی که آریا در مسابقات نونهالان ایران اول شد حدس زده می شد وقابل پیش بینی بودکه به دست اندرکاران فدراسیون تبریک می گوییم که موفق شدند دل این نونهال را نیز بشکنند
    اینها همه انسان را به این فکر وامیدارد که آیا وظیفه یک رئیس تسهیل امور است یا تصعیب آن واین فکر که پینگ پنگ کردستان الا ارائه خدمات صادقانه به پینگ پنگ مملکت چه گناهی مرتکب شده است که باید اینگونه مورد ظلم واقع شود.

    اینها را گفتم نه از سر اینکه گوش شنوایی بیابیم که از آن به طور کل نا امید شده ایم بلکه از سر اینکه:

     تا دلی آتش نگیرد حرف جانسوزی نگوید

    حال ما خواهی اگر از گفته ما جستجو کن

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مظالم زارع پور بر پینگ پنگ کردستان"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام
      تقدیم این شعر به دوست عزیزم (جمیل) …
      دوستان دیگر هم دقیقا متوجه شدند که چی میگذره، اما نمیدونم چرا مسولین متوجه نمیشن!!!!
      با این دو سه نادان که چنین پندارند
      از جهل ، که دانای جهان ، ایشانند
      خر باش ، که از خری ایشان ، به مثل
      هر کو نه خر است ، کافرش پندارند!!!!!!!!!!!

    2. محمدظاهرشلاني گفت:

      سلام اقاجمیل گل گفتی اما کوگوش شنوا (مسئولین نیزنزدیک چهارسال ست درخواب زمستانیندامیوارم دربهمن ماه همین سال از خواب بیدار شوند) مورد ١٠ بااجازه اقا جمیل اضافه کنم درفینال لیگ جوانان وامید ، اقای ریس به بنده قول اهدای ٣ میز برای شهر بانه دادند تابه امروز به دست ما نرسیده اخر گفته جادها به علت کولاک بسته شده ( ازتمامی مردم کردستان تقاضمندم در ماه مبارک رمضان دعا کند که برفها اب شوند و میزها به دست مابرسند)

    3. فرشید کم آزار گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تمام این موارد ذکر شده را برسر بچه های کردستان در آورده اند نمی دانم کردا چه هیزمه تری به جناب رئیس فروختن که اینچنین مورد بی مهری رئیس قرار گرفته اند جناب رئیس میز ریاست برای کسی بقا ندارد باید جواب پس بدی.با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        باسلام
        احتراما،باستحضار می رساند که مظالم جناب زارع پور به کرد و یا کردستان ختم نمی شود بلکه نامبرده همانند پنکه ای بوده که فرقی نمیکند پره های آن به چه کسی برخورد نماید!فرق کردها بادیگر استانها در این است که همه باهم هستند اما برخی هیئت ها بخاطر حفظ موقعیت خود در قبال ظلمهای موجود سکوت اختیار کرده اند
        باتشکر

    4. احمد توکلی گفت:

      لطفا نوع پنکه را مشخص بفرمایید

    5. شاهو طوفاتی گفت:

      واقعاکه ! چرا در این مملکت قدردان افرادی همچون اقبال وجمیل لطف الله نسبی آقایان امیر عمیدی ، فرشید کوکبی ، جمیل حسنی که خودشون وزندگیشون رو وقف خدمت به پینگ پینگ این کشور کردن نیستند . خدمت تمامی عزیزان عرض میکنم که تاریخ ثابت کرده ظلم پایدار نخواهد ماند . انشاالله با یک وفاق وهمدلی از جنس خانواده بزرگ پینگ پنگ بتوان درددل این عزیزان وتمامی دست اندرکاران رابه گوش مسئولان وزارت رسانیده شود . واز دست این آقا ،انشاالله خلاص بشویم . انشاالله


    تازه ترین اخبار