امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55865
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درجلسه کمیته فنی که در همین هفته برگزار گردید تصمیمات وقولهای سرخرمنی گرفته شد که طبق روال این فدراسیون هرگز عملیاتی نخواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تصمیمات عجیب  و غیر عملیاتی کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز ابهاماتی را به همراه داشته که یکی از آن موافقت کمیته فنی با حضور یکی…

    untitled

    درجلسه کمیته فنی که در همین هفته برگزار گردید تصمیمات وقولهای سرخرمنی گرفته شد که طبق روال این فدراسیون هرگز عملیاتی نخواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تصمیمات عجیب  و غیر عملیاتی کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز ابهاماتی را به همراه داشته که یکی از آن موافقت کمیته فنی با حضور یکی از بازیکنان جوان با هزینه شخصی در آن می باشد!!!

    به نظر می رسدکه حضور در کمپ های آموزشی برون مرزی هیچونه ارتباطی با فدراسیون تنیس روی میز ویا کمیته فنی آن نداشته باشد خصوصا اینکه اگر قرار باشد بازیکنی با هزینه شخصی به اینگونه کمپ ها اعزام گردد.

    در سرتارسر جهان کمپ های آموزشی در تمام رشته های ورزشی موجود بوده که کمپ آموزشی چین نیز یکی از آنان محسوب می شود.این کمپ بدنبال جذب مشتری از سرتاسرجهان بوده ومسلم است که در درجه اول به منافع ودرآمد خود نظرخواهد داشت.

    اینکه مسئولان فدراسیون در ارتباط با یک مسئله شخصی که هیچگونه ارتباطی با حوزه مسئولیتی آنان ندارد تصمیم گیری کرده ویا دخالت میکنند با اما و اگرهای فراوانی همراه شده که در آینده ابعاد آن روشن تر خواهد شد.

    در هر صورت به نظر می رسد که اعزام بازیکنان به هزینه شخصی به کمپ های آموزشی خارج از کشور هیچ ارتباطی با مسئولین فدراسیون نداشته و ندارد ووقتی یک فدراسیون ورشکسته همانند فدراسیون تنیس روی میز توانایی اعزام بازیکنان به مسابقات واردوهای برون مرزی را ندارد نباید در ارتباط با هزینه کرد برخی خانواده ها که بدلیل علاقمندی به این رشته از یک سو وناامیدی از مسئولین فدراسیون  حاضر شده از جیب شخصی خرج کنند هیچونه دخالت حاکمیتی اعمال نماید.

    یکی دیگر از تصمیمات عجیب و به نظر ما غیر واقعی استخدام مربی خارجی برای رده های پایه عنوان شده که با توجه به سابقه فدراسیون فعلی هرگز عملیاتی نخواهد شد .آیا تاکنون هرتصمیمی را که کمیته فنی گرفته است اجرا وعملیاتی شده است؟این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که فدراسیون هیچ اعزامی نداشته و بازیکنان کشور دچار سرخوردگی  وناامیدی شده اند ودلیل آن نیز مشکلات مالی عنوان گردیده است.

    با توجه به توضیحاتی که بیان شد معلوم نیست که از چه منبعی قرار است دستمزد این مربی خارجی پرداخت گردد؟؟؟واز همه مهمتر آیا در داخل کشور مربیان طراز اولی (نه مربیان دست چندمی که دمار از چند نسل بازیکنان درآوردند) وجود ندارد؟ چرا مسئولان فدراسیون بعد از مدتهای طولانی از مربیان رده پایه ناامید شده و به این نتیجه رسیده اند؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کمپ چین وارتباط آن با فدراسیون تنیس روی میز!!!"
    تازه ترین اخبار