امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55870
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات نونهالان کشور به میزبانی قزوینی ها برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات نونهالان کشور به میزبانی استان قزوین در تاریخ ۲۶ شهریور سال جاری با حضور استانهای مختلف کشورودر خانه پینگ‌پنگ مجموعه غدیر قزوین برگزار خواهد شد. قزوینیها در بحث میزبانی از پتانسیل بالایی برخوردار بوده که البته در این…

    ghazvin

    مسابقات نونهالان کشور به میزبانی قزوینی ها برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات نونهالان کشور به میزبانی استان قزوین در تاریخ ۲۶ شهریور سال جاری با حضور استانهای مختلف کشورودر خانه پینگ‌پنگ مجموعه غدیر قزوین برگزار خواهد شد.

    قزوینیها در بحث میزبانی از پتانسیل بالایی برخوردار بوده که البته در این باره وقفه طولانی ایجاد شده که با این میزبانی امید آن می رود تا دوباره بحث میزبانی این استان از سرگرفته شود.

    میزبانی رقابتهای بین المللی و خصوصا مسابقات قهرمانی در بخش بانوان ومیزبانی اردوها تنها گوشه ای از پتانسیل قبلی قزوینها بوده که گویا بدلیل مشکلات مالی  مدتهاست نتوانسته اند همانند سابق به این امر مبادرت نمایند.

    در هر صورت هیئت تنیس روی میز استان قزوین از پتانسیلهای جوان و پر انرژی وتوام با آن باسواد و پینگ پنگی بهره مند می باشد که امیدواریم بتواند از این پتانسیل نهایت بهره برداری را بنماید.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قزوین میزبان مسابقات نونهالان کشور"
    1. محقق گفت:

      سلام
      مسابقات نونهالان پسر در قزوین برگزار میشه؟


    تازه ترین اخبار