امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۲۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55888
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اخیرا در اخبار و رسانه ها امده بود که جناب آقای زارع پور اشکذری موفق به کسب مدرک داوری بین المللی موسوم به وایت بج گردیده اند. ضمن تبریک این موفقیت به جامعه داوری ملی و برون مرزی نکاتی را به آگاهی میرسانم . راستای هدف از این همه تلاش چیست ؟ واقعا ایشان میخواهند…

    اخیرا در اخبار و رسانه ها امده بود که جناب آقای زارع پور اشکذری موفق به کسب مدرک داوری بین المللی موسوم به وایت بج گردیده اند. ضمن تبریک این موفقیت به جامعه داوری ملی و برون مرزی نکاتی را به آگاهی میرسانم .

    راستای هدف از این همه تلاش چیست ؟ واقعا ایشان میخواهند از این مدرک داوری چه استفاده ای بکنند ؟ آیا داوری را دوست دارند و تا کنون در یک مسابقه داوری کرده اند؟آیا با کسب داوری بین المللی برای طی مدارج بالاتر و کسب ،بلو بچ هم اقدام خواهند کرد؟آیا تا کنون در برگزاری یک مسابقه با کادر برگزاری همکاری داشته اند ؟مدارک درجه ۳ و ۲ و ۱ را با سنوات تعیینی فدراسیون برای ارتقاء طی کرده اند؟

    داوری و شغل قضاوت شریف است. ایا ایشان در راستای عدالت برای همه ،گام زده اند ؟چند نفر از داوران بین المللی کشور همگی خانه نشین شده اند و اصلا بکار گرفته نمیشوند.بزرگانی که بارها و بدون دریافت یک ریال و و چشمداشت مالی ،مسابقاتی را داوری و یا برگزار کرده ،ولی هم اکنون حتی نامی از آنها برده نمیشود.

    ۵ سال پیش که ایشان توسط ریاست وقت فدراسیون در جلسه روسای هیاتهای استانها در هتل المپیک مطرح شدند ،چه کسی فکر میکرد که در طول ۵ سال اینده ایشان ، مدرک داوری بین المللی بگیرند ،در مسابقات جهانی مسکو و دورتموند و روتردام ، پاریس، ژاپن و المپیک و چند مسابقه اسیایی و بین المللی دیگر شرکت نمایند و دو مقاله علمی دسترنج دیگران را هم بعنوان همکار علمی در کنگره علوم ورزشی فدراسیون جهانی داشته باشند وصاحب کرسی و منصب در کمیته روابط عمومی آسیا شوند؟

    اینهمه رزومه سازی برای چیست؟ در کمیته المپیک که  با آن وضعیت بدرای نیاوردند . قصدی هم برای ادامه کار داوری ندارند . چون مراحل بعدی مستلزم دانستن زبان خارجه انگلیسی است و کار و آزمون عملی دارد و پارتی بازی را بر نمی تابند. پس هدف چیست؟تنها یک مسئله میماند آنهم پر کردن رزومه برای کاندیداتوری دور بعد ،ریاست فدراسیون و جبران این جمله که ریاست فدراسیون غیر پینگ پنگی است.

    حامیان ایشان هم بدلیل گره خوردن منافع شان تمایلی به تغییر ندارند و حفظ وضع موجود برایشان بهترین گزینه است.چرا که میدانند هر تغییری موجب میگردد که منافع آنها هم از دست برود یا تقلیل یابد.اما فهم دلیل این مدارای وزارت ورزش ،هیات رییسه محترم فدراسیون و روسای محترم هیاتهای استان ، سخت و پیچیده است .

    چرا که حفظ وضع موجود و شاید هم افت وضع موجود از نظر افکار عمومی و مردم شایسته نیست.فقط کافی است نگاهی به برنامه پنج ساله فدراسیون و عملکرد بشود. چقدر ما در تحقق اهداف خوب عمل کرده ایم؟ بیایید کلاه خود را قاضی نماییم

    (امیر عمیدی)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحرکات اخیر زارع پور به چه منظور صورت می پذیرد؟؟؟"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      نگران نباشید ایشان صد در صد رفتنی هستند. ایشان از خیلی های دیگر که جایش قرص تر نیست که بهشون مستقیما گفتند برو نمی خواهیم دیگه باشی. انتخابات فدراسیون ها تقریبا دست وزارت ورزش است و مطمئنا ایشان را یک طوری بدرقه می کنند و می گویند بسه دیگه و تا الان هم تغییرشان ندادند بخاطر جلوگیری از محرومیت بین المللی این رشته است. با آرزوی موفقیت برای این رشته

    2. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      بیایید با تمام وجود ار این مرد شریف ،صادق،راستگو ،توانمند در مدیریت ،آگاه،بصیر،فنی ودارای هزار و یک حسن دیگر که در این مقال نمی گنجد،حمایت کنیم.خطاب بنده به روسای هیئت های سراسر کشور است.حیف است که پینگ پنگ کشور از وجود مردی اینچنین نازنین محروم گردد.دراین رزومه سازی به او کمک نماییم.والله پینگ پنگ این قدر ارزش ندارد که دل این عزیز را به خاطرش بشکنیم.

    3. فرشید کم آزار گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بدین وسیله از جناب زارع پور برای سرداوری یک مسابقه بزرگ در کردستان دعوت میکنم چون درکردستان داور بین اللمللی وجود ندارد لذا خواهشمندم قبول زحمت بفرمایید با تشکر از جناب رئیس


    تازه ترین اخبار