امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۰۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55931
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توماس ویکرت بزودی جایگزین آدام شرارا رئیس باسابقه فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) خواهد شد. به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،توماس ویکرت که در حال حاضر ریاست فدراسیون تنیس روی میز آلمان را عهده دار است در ماه سپتامبر(شهریور۹۳) جایگزین آدام شرارا خواهد شد. بعد از اینکه مشخص شد آدام شرارا…

    Weikert_Wahl_5x4_Diashow_365x265

    توماس ویکرت بزودی جایگزین آدام شرارا رئیس باسابقه فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) خواهد شد.

    به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،توماس ویکرت که در حال حاضر ریاست فدراسیون تنیس روی میز آلمان را عهده دار است در ماه سپتامبر(شهریور۹۳) جایگزین آدام شرارا خواهد شد.

    بعد از اینکه مشخص شد آدام شرارا قرار است با میل خود از ریاست فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) کنار برود وخصوصا با مشخص شدن جایگزین وی،اما واگر هایی در باره نوع سایستهای رئیس بعدی در اذهان عمومی شکل گرفت که رئیس جدید به این اما واگر ها پاسخ داده است.

    توماس ویکر در باره اینکه آیا وی سیاستهاو اصلاحات آدام شرارا را ادامه خواهد داد یا خیر اظهار داشت:

    مطمئنا شرارا یک سری از اقدامات اصلاحی را آغاز کرده که من در نظر دارم این راه ادامه داده وروند اصلاحات مد نظر او را به پایان برسانم.تنها چیزی که میتوانم بصورت قاطعانه در این باره بیان کنم این است که آقای شرارا توسعه تنیس روی میز را اهداف خود داشته است که من هم قصد دارم بصورت جدی در این راه قدم برداشته و برنامه ریزی نمایم.

    توماس ویکرت در پاسخ به سوالی در باره وضعیت تنیس روی میز آلمان که در دوران ریاست وی اتفاق افتاده است اظهار داشت: مطمئنا تیم تنیس روی میز آلمان پشرفتهای زیادی داشته است واین روند رو به رشد و موفقیت آمیز را ادامه خواهد داد.البته جا دارد به تیم تنیس روی میز تبریک عرض نمایم چرا که این تیم در مسابقات جهانی ژاپن نشان داد که با وجود پیشرفت سایر تیمها همچنان حرف اول را می زند هرچند تیم آلمان برابر چین نمایش بسیار زیبایی را اجرا کرد.

    توماس ویکرت در باره شایعه حذف تنیس روی میز از رقابتهای المپیک اظهار داشت که: در همین جا به شما اطمینان میدهم که تنیس روی میز یکی از رشته های اصلی و جدایی ناپذیر المپیک بوده و خواهد بودخصوصا اینکه این رشته در حال توسعه بوده وودر رتبه بندی رشته های ورزشی جهش قابل قبولی داشته است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(توماس ویکرت) رئیس فدراسیون جهانی پینگ پنگ خواهد شد"
    تازه ترین اخبار