امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶:۱۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55934
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ((آقای مهندس شهنازی از شما متشکریم)) آیالطف رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک شامل حال تنیس روی میز برای اعزام به اینچوان خواهد شد؟ به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه شناخت واشراف جامع مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک بررشته تنیس روی میز کشور ،احتمال اینکه نام تنیس روی میز در بین رشته…

    untitled

    ((آقای مهندس شهنازی از شما متشکریم))

    آیالطف رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک شامل حال تنیس روی میز برای اعزام به اینچوان خواهد شد؟

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه شناخت واشراف جامع مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک بررشته تنیس روی میز کشور ،احتمال اینکه نام تنیس روی میز در بین رشته های اعزامی به رقابتهای آسیایی اینچوان قرار گیرد وجود دارد.

    مهندش شهنازی که به مدت ۱۵ سال ریاست فدراسیون تنیس روی میز را در کارنامه خود داشته و بازیکنان شاخص امروز این رشته حاصل تلاش وبرنامه ریزی فدراسیون وی می باشند بادیدی باز از اعزام بازیکنانی همچون ندا شهسواری وبرخی بازیکنان دیگر به این مسابقات سخن گفته بود.

    متاسفانه رئیس فعلی فدراسیون که این روزها حتی از گرفتن وقت ملاقات با مسئولان وزارت ورزش ناتوان است با سردادن شعارهایی از رایزنی با مسولان این وزارت خانه سخن گفته بود که قبل از اینکه نامبرده بخواهد چیزی را به نام خود ثبت نماید  احتمال اینکه با درایت مهندس شهنازی وتوجه ایشان به این رشته که این روزها در نهایت مظلومیت به سر می بردبرخی از پینگ پنگ بازان بصورت انفرادی به مسابقات اینچوان اعزام خواهند شد.

    زارع پور طی اظهار نظرها وشعارهایی غیر کارشناسی وغیر قابل باور از کسب مدال در رقابتهای جهانی وآسیایی سخن گفته بود که که بعد از بررسی های بعمل آمده مشخص شد که رشته تنیس روی میز در دوران مدیرت وی مبدل به  یک رشته غیر مدال آور و درجه سوم شده است واگر محبت و وسعت دید مهندس شهنازی در باره تنیس روی میز وجود نداشته باشد امروز قعطا هیچ تیمی از تنیس روی میز به اینچوان اعزام نخواهد شد!

    در اینجا جا دارد تا از مدیریت و شخصیت برجسته مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نسبت به رشته تنیس روی میز آن هم در حالی که رئیس غیر پینگ پنگی آن سالهاست در حال جو سازی برعلیه ایشان می باشدنهایت تشکر و قدردانی را بنماییم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا لطف دبیرکل کمیته ملی المپیک شامل حال پینگ پنگ می شود؟"
    تازه ترین اخبار