امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55952
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برادران عالمیان در پادگان برای اینچئون آماده می‌شوند

    gool

    نویسنده : انسیه بحری

    محمد زارع‌پور، رییس تنیس روی میز سرانجام کار خود را کرد و وعده‌ای که داده بود را برخلاف پیش‌بینی‌ها عملی کرد.

    پینگ‌پنگ با موافقت مسوولان کمیته ملی المپیک به جمع رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون اضافه شد. با این حال مسابقات پینگ‌پنگ این بازی‌ها با حضور حریفانی که مدعیان جهانی هستند به نوعی حکم رقابت‌های جهانی را دارد و برای پینگ‌پنگ‌بازان پیکار دشواری محسوب می‌شود.

    با اعلام اعزام تیم‌ملی پینگ‌پنگ به اینچئون، نیما و نوشاد عالمیان قطعا گزینه‌های اصلی برای اعزام خواهند بود.

    برادران عالمیان به عنوان سرباز قهرمان چند روزی است که در پادگان بابلسر مستقر شده‌اند و حالا انتظار می‌رود با تصمیم اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به اینچئون کمیته ملی المپیک و فدراسیون تنیس روی میز چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی این دو ورزشکار خواهد داشت.

    در همین خصوص نیما عالمیان برادر کوچک‌تر نوشاد که بعد از حضور در پادگان خسته و خواب‌آلود به نظر می‌رسید، به«گل» گفت:«اعزام تیم‌ به بازی‌های آسیایی صددرصد نتیجه‌بخش و خوب است و حداقل می‌تواند روی تجربه بازیکنان اثرگذار باشد.

    اگر با قرعه خوبی روبه‌رو شویم، می‌توانیم بینچهاریا هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی قرار بگیریم. با این حال مسابقات سختی پیش‌رو داریم.»
    وی با بیان اینکه مسابقات جهانی آسان‌تر از رقابت‌های آسیایی پینگ‌پنگ است، افزود:«در آسیا حریفان سرسختی مثل چین و ژاپن داریم. بنابراین مسابقات جهانی برای ما راحت‌تر است چون ممکن است قرعه خوبی نصیب‌مان شود.»

    وی در مورد شرایط تمرینی خود و برادرش گفت:«در پادگان تمریناتی داریم اما این تمرینات نمی‌تواند برای بازی‌های آسیایی اینچئون مناسب باشد و فدراسیون باید برنامه‌ریزی خوبی در این مورد داشته باشد و به ما کمک کند. قبلا قرار بود اگر با اعزام تیم به بازی‌های آسیایی موافقت شد به اردوی تدارکاتی چین برویم اما حالا شرایط را نمی‌دانم. تمرین با حریفان داخلی نمی‌تواند چندان مفید باشد. برای اینچئون یا باید اردوی خارجی داشته باشیم یا با بازیکنان خوب خارجی در ایران تمرین کنیم.»

    نیما که فعلا همراه با برادرش در دوره آموزشی خدمت سربازی به سر می‌برد، می‌گوید:«موها‌ی‌مان را تراشیده‌ایم و هر روز صبح زود برای آمار به پادگان می‌رویم و برمی‌گردیم. دوره سربازی ما هم مثل بقیه است. اما به نظر من تا به حال چندان سخت نبوده و مسوولان با ما دو برادر کنار آمده‌اند. به هر حال عضویت در تیم‌ملی پینگ‌پنگ چندان هم برای‌مان بد نشد و این رشته یک‌ ‌جایی به دردمان خورده است. از طرفی این شانس را پیدا کرده‌ایم که حداقل در شهر خودمان خدمت کنیم.»

    توضیح مدیر سایت:

    به نظر می رسد که هنوز وضعیت اعزام تنیس روی میز ب رقابتهای آسیایی اینچوان مشخص نباشد!تازه طبق اخبار دریافتی چنانچه قرار به اعزام باشد شاید چند نفر در قالب حضور در مسابقات انفرادی  اعزام شوند .پس میتوان نتیجه گرفت که هنوز قول زارع پور همانند دیگر قول وقرارهایش عملی نشده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیماعالمیان:بالاخره‌پینگ‌پنگ یه‌جایی به‌دردمان خورد(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار