امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۲:۲۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55954
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با وجودی که استفاده از روش راکت گیری پن هولدر یا مدادی در سطح تنیس روی میز جهان رو به انقراض است اما هنوز نفر اول رده بندی مردان جهان از این روش استفاده میکند وازنوع استفاده خود اصلا پشیمان نیست. به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مرد شماره یک تنیس روی…

    با وجودی که استفاده از روش راکت گیری پن هولدر یا مدادی در سطح تنیس روی میز جهان رو به انقراض است اما هنوز نفر اول رده بندی مردان جهان از این روش استفاده میکند وازنوع استفاده خود اصلا پشیمان نیست.

    به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مرد شماره یک تنیس روی میز جهان از نوع راکت گیری خودپشیمان نیست هرچند خود شوشین به برخی اشکالات در این نوع راکت گیری اذعان دارد.

    نوع راکت گیری پن هولدر یا همان مدادی در تنیس روی میز جهان رو به انقراض است وبیشتر بازیکنان در سطح جهان از روش شیک هند استفاده میکنند اما هنوز هستند کسانی که این نوع راکت گیری را در سطح جهان زنده نگه داشته اند.

    وی اعتقاد دارد که گرچه روش راکت گیری پن هولدر دارای اشکالات ونقاط ضعفی هست اما از اینکه به این سبک راکت گیری میکند اصلا پشیمان نیست .

    شوشین که در رده بندی جهانی بعنوان مرد شماره یک تنیس روی میز جهان جای گرفته است تنها بازیکن تیم ملی چین است که به این روش بازی میکند وتوانسته است بعنوان بهترینهای جهان لقب گیرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شوشین:ازنوع راکت گیری خود(پن هولدر) پشیمان نیستم!"
    1. Atefeh گفت:

      سلام میشه چندا بازیکن ایرانی و خارجی که از سبک راکت گیری پن هولدر استفاده میکنند رو بگین …


    تازه ترین اخبار