امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 55974
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مجمع انتخابی هیات تنیس روی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در اراک برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مجمع انتخابی رئیس هیات تنیس روی استان مرکزی با حضور احسان باقری دبیر فدراسیون و ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در اداره کل ورزش و جوانان استان…

    198906_635395594550775658_m

    مجمع انتخابی هیات تنیس روی استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در اراک برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مجمع انتخابی رئیس هیات تنیس روی استان مرکزی با حضور احسان باقری دبیر فدراسیون و ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

    در این جلسه پس انتخابات و اخذ آرا علی اکبر نجفی با کسب ۱۰ رای حایز اکثریت شد و برای چهار سال به عنوان رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی انتخاب شد.

    مجتبی رسولی دیگر کاندیدای این انتخابات ۶ رای از ۱۸ رای ماخوذه را کسب کرد و ۲ رای دیگر مربوط به محمدرضا دلاوری اخذ گردید.مهدی یزدی اعلام انصراف کرد و مهدی شیخی کاندیدای غایب این مجمع بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(نجفی) بعنوان رئیس هیئت استان مرکزی انتخاب شد"
    1. نيك خواه- محمد گفت:

      با سلام به پینگ پنگ لیستهای استان مرکزی
      تبریک و یا… درخصوص این خبر را موکول میکنم به آینده.آینده ای که نا مشخص است برای حضور فردی که از دل پینگ پنگ استان مرکزی نبوده و لااقل این بنده حقیر (با سابقه ۲۶ ساله ای که از پینگ پنگ اراک و کمی هم از استان داشته و روزگاری در تمام مقاطع سنی آن از جوانان به بعد فعال بوده ام و چند سالی است که دورادور شاهد آن هستم و در تهران فعالانه این رشته ورزشی را بخاطر علاقه وافری که به آن دارم پیگیری میکنم) شناختی از ایشان ندارم.
      البته خیلی هم نمیتوان امید بهبود داشت و دل خوش کرد که اهل پینگ پنگ به ریاست برسند که جه کارها خواهند کرد.چرا که پول و رابطه در حال حاضر حلال مشکلات است و در حال حاضر که به ورزش بها داده نمیشود و بودجه آن سال به سال کاهش یافته است این پول جذب شده از خارج از وزارت ورزش میتواند به بهبود و ارتقاء آن کمک کند.
      امیدآنکه جناب آقای نجفی بتوانند با برنامه ریز صحیح و استفاده از افراد کارآمد پینگ پنگی موجود در استان برای اجرا و برنامه ریزیهای تخصصی در هیات استان و نیز جذب اسپانسر در جهت ارتقای پینگ پنگ استان گامی مهم بردارند.که این مهم تنها با ساخت و تکمیل آکادمی پینگ پنگی که سالیان قبل زمینش هم به هیات از سوی تربیت بدنی اراک داده شده و نیز برگزاری مسابقات مختلف و حضور فعال در مسابقات لیگ در رده های سنی خصوصاً پایه بدست خواهد آمد.بله این آینده ایست که برای پینگ پنگ استان مرکزی میتوان متصور شد که همت والای جناب رییس جدید را می طلبد.لذا تبریک و … من هم به این زمان موکول شده است.امید به خداوند بزرگ که روزگاری خوشی برای پینگ پنگ استان مرکزی پیش رو باشدو سالهای آینده اخبار خوشی از این هیات منتشر شود.انشاءالله

    2. نيك خواه- محمد گفت:

      نکته قابل تامل عدم علاقمندی و یا محافظه کاری و یا … پینگ پنگ لیست های استان مرکزی به درج نظر درخصوص این خبراست.چرا؟؟؟ نمیدانم…
      لااقل نظر هم که ندارید میتوانید آرزوی موفقیت برای پینگ پنگ استان داشته باشید.


    تازه ترین اخبار