امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56043
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دیدار هیئت تنیس روی میز با مدیرکل ورزش و جوانان یزد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عزیزالله سیفی رئیس هیئت تنیس روی میز استان به همراه کشفی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد و دیگر اعضاء این هیئت با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و در نشستی به ارائه…

    1

    دیدار هیئت تنیس روی میز با مدیرکل ورزش و جوانان یزد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عزیزالله سیفی رئیس هیئت تنیس روی میز استان به همراه کشفی رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد و دیگر اعضاء این هیئت با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و در نشستی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در ابتدای این نشست گفت: تنیس روی میز رشته ای مهیج و جذاب است که می تواند زمینه ساز نشاط و تندرستی جوانان یزدی و ورود آنان به عرصه قهرمانی باشد و باید مورد حمایت هرچه بیشتر قرار گیرد.

    عزیزالله سیفی افزود: در این رشته توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته های استعدادیاب می تواند عامل موثری در توسعه و پیشرفت تنیس روی میز در استان باشد و برگزاری مسابقاتی در این سطح و به میزبانی استان به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در استان تاثیرگذار است که تمامی این موارد به طور جد در هیئت استان دنبال می شود.

    وی اظهار داشت: استان یزد آمادگی کامل را برای میزبانی هرگونه مسابقه ورزشی در سطوح ملی و بین المللی دارد به طوری که در سال های گذشته چندین دوره مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در یزد برگزار شد.

    سید ابوالفضل کشفی – رئیس هیات شهرستان یزد – در سخنانی ضمن تبریک به شریعتی ابراز امیدواری کرد از این به بعد نگاه بهتری به ورزش تنیس روی میز باشد. وی اشاره کرد یزد با وجود استعدادهای فراوانی در این رشته دارای تنها یک سالن اختصاصی است که آن هم استانداردهای لازم را ندارد. کشفی از مدیر کل ورزش و جوانان خواست تا در رفع نواقص و ایرادات این سالن اقدامات لازم به عمل آید.

    در ادامه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت : اتحاد و همدلی می تواند موجب رشد و تعالی این رشته ورزشی در استان شود و به همین دلیل باید در راستای رسیدن به این مهم از تمامی ظرفیت های استان یزد در رشته تنیس روی میز استفاده شود.

    مسعود شریعتی با اشاره به اینکه آموزش اولویت کاری هیئت تنیس روی میز استان یزد در تمامی بخش ها به ویژه سنین پایه به شمار می رود، افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی در تمامی شهرستان های استان ضروری است.

    وی بیان کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و ارتباط با آموزش و پرورش می تواند در توسعه رشته تنیس روی میز نقش بسزایی داشته باشد.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب در آینده نزدیک شاهد توسعه و ترویج این رشته ورزشی در استان یزد و درخشش ورزشکاران این استان در عرصه های مختلف باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دیدار هیئت تنیس روی میز با مدیرکل ورزش و جوانان یزد"
    تازه ترین اخبار