امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۲:۴۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56053
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانطور که مستحضر هستید یکی از جنبه های مهم و پرطرفدار در فضای مجازی بین پینگ پنگی ها ، خرید و فروش لوازم پینگ پنگ می باشد. “بازار پینگ پنگیا” نامِ یک بستر بسیار عالی و همه جانبه ای است که ما در جهت خدمت همه جانبه و سرویس دهی کامل در این زمینه ارائه…

    pingpongia

    همانطور که مستحضر هستید یکی از جنبه های مهم و پرطرفدار در فضای مجازی بین پینگ پنگی ها ، خرید و فروش لوازم پینگ پنگ می باشد. “بازار پینگ پنگیا” نامِ یک بستر بسیار عالی و همه جانبه ای است که ما در جهت خدمت همه جانبه و سرویس دهی کامل در این زمینه ارائه میدهیم. این سیستم هم اکنون آماده ی استفاده ی شما عزیزان شده است.

    یکی از کاربردهای مهم این سیستم حذف نقش دلال در معاملاتِ لوازم و تجهیزات پینگ پنگ است. استفاده از سیستم بازار بسیار آسان میباشد و بحث امنیت در آن کاملا رعایت و تضمین یک خرید یا یک فروشِ با کیفیت، امن ،راحت و بی در دسر را به کاربر میدهد. اگر از بازار استفده کنید خواهید دید که امکانات همه جانبه و بسیار عالی ای را برای خرید یا فروش در اختیار کاربر قرار داده است که در آینده نیز به امکانات آن اضافه خواهد شد و سیستم بازار ارتقا خواهد یافت.

    شما تنها کافی است که در بازار یک حساب کاربری ایجاد کنید و از یک فضای ایزوله در جهت انجام معاملات خود بهره بگیرید.به طور خلاصه:

    ” بازار مکانی برای خرید و فروش لوازم می باشد . به این صورت که کاربر پس از ثبت نام در بازار و تکمیل مشخصات صاحب یک حساب کاربری می شود و میتواند محصول مورد نیاز خود را به عنوان خریدار اعلام کند ، یا به عنوان فروشنده محصولی را برای فروش بگذارد و یا محصول مورد نظر خود را خریداری نماید .
    تمام روند معامله از طریق سایت صورت میگیرد . خریدار پس از انتخاب محصول مورد نظر وجه را در سایت گروگذاری میکند و پس از دریافت کامل محصول ، وجه را آزاد می کند .”

    اما برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی استفاده از بازار پیشنهاد میکنیم حتما موارد :

    _ راهنما
    _ درباره ما
    _ قوانین

    را در بازار مطالعه کنید و خودتان ببینید که استفاده از بازار تا چه اندازه لذت بخش ،آسان و مهم تر از آن امن است.

     

    برای بهبود کیفیت و ارتقای سطح بازار که نتیجه ی آن کیفیت در ارائه ی خدمت به خودتان است، حتما ما را با پیشنهادات و انتقادات خود یاری رسانید.

    موفق و پیروز باشید.

     

    http://bazar.pingpongia.ir

     

     

     

    ارادتمند شما

    میلاد رستمی ,مدیریت پینگ پنگیا

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز به کار بازار پینگ پنگیا"
    1. arez گفت:

      بنظرم خیلی عالیه .
      جای همچین محیطی خیلی خالی بود .
      امیدوارم که با موفقیت همراه باشه .

      با تشکر


    تازه ترین اخبار