امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۸:۵۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56057
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیئت تنیس روی میز گیلان با بازیکنانی در سطح ملی و رنکینگ بالای جهانی در صدد است برای نخستین بار یک دوره مسابقه “تورنمنت محدود ” با مشارکت همسایگان دریای کاسپین برگزار نماید . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نخستین دوره رقابتهای تنیس روی میز کشورهای حاشیه دریای خزر با اهداف ارتقای ارتباط…

    IMG_0787

    هیئت تنیس روی میز گیلان با بازیکنانی در سطح ملی و رنکینگ بالای جهانی در صدد است برای نخستین بار یک دوره مسابقه “تورنمنت محدود ” با مشارکت همسایگان دریای کاسپین برگزار نماید .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نخستین دوره رقابتهای تنیس روی میز کشورهای حاشیه دریای خزر با اهداف ارتقای ارتباط فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی بین همسایگان ، ارتقای سطح رشته ورزشی تنیس روی میز درمنطقه ، توسعه توریسم ورزشی در کشورهای منطقه به میزبانی استان گیلان برگزار می گردد .

    طبق برنامه زمانبندی شده از سوی مسئولین استان این تورنمنت در مهر ماه سال جاری در سالن شهید عضدی مجموعه یادگار امام رشت در بخش آقایان و بانوان در رده سنی آزاد برگزار می شود . ضمن اینکه در این رقابتها به معرفی راکت ارزان “سمباده ای لیها ” نیز پرداخته می شود .

    لازم به ذکر است حداقل از هر کشور (یک تیم آقایان و یک تیم خانم ها )شرکت خواهند داشت و جوایزی نیز به افراد اهداء می گردد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نخستین دوره رقابت‌های تنیس روی میز کشورهای دریای کاسپین «خزر» به میزبانی گیلان"
    تازه ترین اخبار