امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۶:۱۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56086
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران در بازدید از برخی باشگاه های خصوصی پینگ پنگ استان گفت: از تعامل و همکاری با باشگاهها استقبال می کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ایرنا، «محمد بایرام پور» و «ابوالفضل شتایی» مسئول کمیته امور باشگاه های خصوصی، همگانی و استعدادیابی، ضمن بازدید…

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران در بازدید از برخی باشگاه های خصوصی پینگ پنگ استان گفت: از تعامل و همکاری با باشگاهها استقبال می کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ایرنا، «محمد بایرام پور» و «ابوالفضل شتایی» مسئول کمیته امور باشگاه های خصوصی، همگانی و استعدادیابی، ضمن بازدید از عملکرد و کیفیت باشگاه های پینگ پنگ در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفتند.

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های مسئولین باشگاه های خصوصی پینگ پنگ، گفت: ارتباط دوستانه هیأت همیشه با باشگاه داران برقرار بوده و هست و از هر گونه همکاری و گزارش از فعالیت های مثبت باشگاه ها و همچنین طرح مشکلات و کاستی های موجود، استقبال می کنیم.

    وی افزود: از باشگاه ها انتظار داریم با این هیأت در ارتباط باشند تا با همکاری و همدلی هر چه بیشتر در جهت نیل به تحقق اهداف هیأت پینگ پنگ استان تهران، گام برداریم.

    مسئول کمیته امور باشگاه های خصوصی، همگانی و استعدادیابی هیات نیز در این راستا گفت: در جهت کیفی سازی سالن های پینگ پنگ استان تهران در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری و برطرف ساختن یا کاهش موانع، همکاری صاحبان باشگاه ها بسیار حائز اهمیت است.

    شتایی افزود: در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها و تبدیل آن به فرصت ها و همچنین ارتقاء سطح سرویس دهی و مشتری مداری مطلوب؛ بازدید از سالن های پینگ پنگ بخش خصوصی استان تهران را با حضور مسئولین هیأت در دستورکار قرار داده ایم.

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران به همراه مسئول کمیته امور باشگاه های خصوصی، همگانی و استعدادیابی، از برخی باشگاه های خصوصی پینگ پنگ استان بازدید کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بایرامپور:باباشگاههای خصوصی همکاری میکنیم"
    تازه ترین اخبار