امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۷:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56091
    ارسال خبر چاپ خبر
  • صبح‌ها سربازیم، بعدازظهرها تمرین می‌کنیم!!!

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر اردو و تمرینات خوبی داشته باشند حتی ممکن است در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند تمریناتش، اظهار کرد: در حال حاضر من و نوشاد دوره آموزشی خدمت سربازی خود را در پدافند نیروی هوایی بابلسر پشت سر می‌گذرانیم. خو‌شبختا‌نه شرایط خوبی داریم و بعدازظهرها نیز تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ گفت: سالن نوشاد عالمیان در بابلسر افتتاح شد، اما هنوز میز ندارد و ما هم‌چنان در پارکینگ خانه تمرین‌ می‌کنیم. البته قرار است بعد از ماه مبارک رمضان به اردوی اتریش برویم تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

     

    عالمیان خاطرنشان کرد: اگر اردوی یک ماهه در اتریش داشته باشیم بسیار خوب است، چون بازیکنان زیادی در کمپ اتریش حضور دارند و ما می‌توانیم با آنها تمرین کنیم. به هر حال من و نوشاد همیشه با هم تمرین می‌کنیم و این تمرینات کمی خسته کننده شده چون با سبک بازی یکدیگر آشنا هستیم.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ادامه داد: اگر به بازی‌های آسیایی اعزام شویم برایمان بسیار خوب است و اگر اردو و تمرینات خوب باشد حتی ممکن است بتوانیم مدال کسب کنیم.

     

    وی درباره لیگ امسال نیز گفت: هنوز برنامه ما مشخص نیست، اما ممکن است به لیگ‌های خارجی برویم، هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان:همچنان در پارکینگ تمرین‌ می‌کنیم"
    1. amidi گفت:

      با سلام بعضی وقتها اینگونه مطالب را میخوانم فقط سوئ مدیریت بچشم می اید اخر انتقال میز به سالن که با یک هزینه ده یا بیست هزار تومانی اتفاق می افتد چرا باید بعنوان مشکل محسوب شود.انصافا استان ما در این ارتباط بسیار هماهنگ است و ظرف ده دقیقه همه برای تامین و تجهیز کمک خواهند کرد . از قرار دوستان منتظرند یکنفر میز را ببرد در سالن برایشان برپا نماید . این دیگر ربطی به وظایف فدراسیون یا حتی اداره کل ورزش و… ندارد هیات بابل یا خود بچه ها استین را بالا بزنند . حتی اگر بحث خرید میز جدید هم باشد جمع اوری کمک های مردمی وظیفه هیات است

    2. با سلام
      اقای amidi
      گفته شما درست اما میزی که در پارگینگ خانه عالمیان ها است برای تمرین افراد دیگر و نونهالان ونوجوانان هم میباشد اگر میز را انتقال دهدند با مشکل مواجه میشوند
      اصلا افتتاح خانه پینگ پنگ بدون میز و امکانات دیگر کار اشتباهی بوده است
      و اصلا انجوری که ما انتظار داشتیم نشد ما انتظار یک چیز عجیب و غریب داشتبم که ان را به عنوان خانه پینگ پنگ بابل معرفی کنیم در صورتی که مانند همین سالن را هم اقای وفایی راد بنا کردند چرا اصفهان , قزوین و… خانه پینگ پنگی به این خوبی داشته باشد اما شهر بابل که داری چندین بازیکن ملی پوش است هنوز خانه پینگ پنگ درست و حسابی ندارد
      با تشکر
      مرتضی ییلاقی
      ۹۳/۴/۲۰


    تازه ترین اخبار