امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۶:۲۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ | کد خبر : 56215
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ برای اینچئون آماده است؟

    کارشناس پینگ‌پنگ با بیان این که رفتن این رشته به بازی‌های آسیایی بهتر از نرفتن است، می‌گوید در حال حاضر تیم ملی وضعیت مطلوبی ندارد و باید هر چه سریع‌تر اردوها آغاز شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی پینگ‌پنگ و احتمال حضور این تیم در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: وضعیت تیم ملی خوب نیست، چون سه بازیکن اصلی یعنی نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی در حال گذراندن دوره خدمت سربازی هستند و تنها افشین نوروزی به اهواز رفته و تمریناتش را زیر نظر مربی‌اش انجام می‌دهد.

     

    شاملو خاطر نشان کرد: بازی‌های آسیایی آوردگاه بسیار سختی است و در این بین مهد پینگ‌پنگ نیز آسیا است. به همین دلیل ایران کار بسیار دشواری در این رقابت‌ها دارد.

     

    وی گفت: شرکت در بازی‌های آسیایی به نفع پینگ‌پنگ ایران است، یعنی هر طور شده باید پینگ‌پنگ بازان ما به این بازی‌ها بروند. ما دو ماه فرصت داریم تا خود را برای اینچئون آماده کنیم و باید هر چه سریع‌تر اردوهای تیم ملی آغاز شود.

     

    این کارشناس پینگ‌پنگ در پاسخ به این سوال که معمولا ملی‌پوشان به صورت شخصی تمرینات خود را ادامه می‌دهند و تنها یک هفته‌ تا ۱۰ روز برای آنها اردو می‌گذارند، آیا چنین شرایطی در کشورهای دیگر نیز وجود دارد؟ گفت: پینگ‌پنگ نیاز دارد تا تمرینات سطح بالایی داشته باشد تا تیم‌ها بتوانند در مسابقات مختلف نتیجه‌ بگیرند. در کشورهای دیگر این گونه نیست که تنها اردوهای یک هفته‌ تا ۱۰ روز برای ملی‌پوشان گذاشته شود، بلکه آنها برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت دارند و بر اساس این برنامه‌ریزی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

     

    شاملو اظهار کرد: اردوی ۱۰ روزه ای که در مجارستان پیش از مسابقات جهانی داشتیم برای ملی‌پوشان بسیار خوب بود و توانستیم نتیجه‌ خوبی در این رقابت‌ها بگیریم و اگر نوشاد عالمیان در شرایط خوبی قرار داشت حتی می‌توانستیم به دسته یک دنیا صعود کنیم.

     

    وی اظهار کرد: تیم ملی ایران باید اردوهایش آغاز شود چون مطمئنا با اردوهای کم و ۱۰ روزه نمی‌توانیم نتیجه‌ خوبی در مسابقات بگیریم.

     

    شاملو در پایان گفت: اگر در بازی‌های آسیایی جزو هشت تیم نهایی باشیم نتیجه‌ خوبی گرفته‌ایم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاملو: اردوهای تیم ملی پینگ‌پنگ باید سریع‌تر آغاز شود"
    1. فرشید کم آزار گفت:

      باسلام و عرض ادب
      استاد گرامی آقا نادر گل دیگر چیزی از پینگ پنگ باقی نماده در این مقطع نفرستادن تیم بهتر از فرستادنش است


    تازه ترین اخبار