امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56385
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانی تیم ایران خودرو شیرآبادی در مسابقات باشگاههای جام رمضان

    SONY DSC

    تیم جوان فولاد اکسین نائب قهرمان مسابقات

    .

     

    تیم تنیس روی میز شرکت ایران خودرو شیر آبادی قهرمان مسابقات جام رمضان خوزستان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از محل مسابقات این رقابتها با حضور ۱۵ در ۴ گروه ۴ و ۳ تیمی طی شبهای ۱ و۲ مرداد ماه ۹۳ در سالن انقلاب اهواز برگزارشد .

    تیمهای مناطق نفتخیز جنوب الف و ب در گروههای ۱ و۲ و تیمهای شرکت فولاداکسین خوزستان و ایران خودرو شیر آبادی در گروههای ۳ و۴ با شکست حریفان خود به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شدند و تیمهای هیات دزفول ، نفت امیدیه ، انقلاب الف و خطیب زاده به عنوان تیمهای دوم گروه به مرحله حدفی صعود کردند.

    در مرحله حذفی مناطق نفتخیز جنوب الف با نتیجه ۵ بر ۰ تیم هیات دزفول دا شکست داد ، فولاد اکسین توانست با نتیجه ۵ بر ۰ تیم نفت امیدیه را از پیش رو بردارد و تیم ایران خود رو شیر آبادی توانست با نتیجه ۵ بر ۱ انقلاب الف اهواز را شکست دهد ، تیم مناطق نفتخیز جنوب ب در یک بازی نزدیک توانست تیم خطیب زاده را مغلوب کند و به جمع ۴ تیم پایانی راه یابد.

    در جمع ۴ تیم پایانی تیم فولاد اکسین خوزستان توانست با نتیجه ۵ بر ۲ خوب تیم خوب مناطق نفتخیز جنوب الف را مغلوب سازد و راهی فینال شود و در طرف دیگر تیم شرکت ایران خود رو شیر آبادی توانست تیم مناطق نفتخیز جنوب ب را با نتیجه ۵ بر۱ شکست دهد و دیگر فینالیست مسابقات شود .

    در مسابقه فینال پس از انجام مسابقات مهیج و دیدنی این تیم شرکت ایران خود رو شیر آبادی بود که توانست با نتیجه ۵ بر ۳ تیم خوب وجوان فولاد اکسین خوزستان را شکست دهد و مقام قهرمانی را از آن خود کند.
    تیم شرکت فولاد اکسین خوزستان دوم شد و تیمهای مناطق نفتخیز جنوب الف و ب مشترکا سوم شدند.

    نکته جالب این مسابقات حضور تماشاچیان پر شور خوزستانی در این مسابقات بود که از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح به طول می انجامید ولی بدلیل بازی زیبای بازیکنان در سالن حضور داشتند .

    اسامی تیم ایران خودور شیرآبادی:افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی- علیرضا ملارجبی ملی پوش اسبق تیم ملی جوانان از همدان و میلاد حدادیان بازیکن خوش تکنیک و….

    اسامی تیم جوان فولاد اکسین:پژمان بخشنده-مسلم قنواتی-سجاد حسینی-مصطفی انصاری–رامین علی پور-مجید صالحی و بازیکن با اخلاق کشور اکبر بهمنی  ملی پوش اسبق با مربیگری مربی جوان و آینده دار استان جمال فتاحی و سرپرستی اسماعیل فرامرزی و……..

    برای دیدن تصاویر این بخش وهمچنین آلبوم مصور ماندگار خوزستان برروی شکل زیر کلیک کنید:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات باشگاههای جام رمضان خوزستان برگزار شد"
    1. مدیر سایت گفت:

      متاسفانه عکسی از تیم قهرمان موجود نبود!

    2. بابک حمیدیان گفت:

      با سلام خدمت اقای منصور خان علوی زیاد تمایلی صحبت های حاشیه ای ندارم ولی خواهش میکنم یکبار دیگه گزارش مسابقات رو بخونید و …

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای بابک حمیدیان
        مربی ارزنده وخوش اخلاق وزحمت کش استان عزیزم خوزستان
        باسلام
        احتراما،باستحضار می رساند که این اخبار توسط هیئت محترم تنیس روی میز استان خوزستان ارسال می شود وبنده دخل و تصرفی درآن ندارم.چنانچه منظورتان تصاویر باشد باید عرض کنم که بنده سعادت داشتم چند ساعت در سالن مسابقات حضور داشته باشم و با وجود اعلام چند باره دبیر هیئت محترم تنیس روی میز خوزستان برای گرفتن عکس از تیمهای شرکت کنم،گویا برخی افراد تمایلی نداشتند که عکس بگیرند لذا همانگونه که در بخش دیدگاهها ملاحضه می فرمایید در این باره اطلاع رسانی کردم.
        در باره اسامی بازیکنان تیمها هم چون بنده خیلی زود محل مسابقات را به سمت ماهشهر را ترک کردم متاسفانه اطلاع دقیقی از بازیکنان بدست نیاوردم.قرار بود جناب آقای بخشنده از طریق یکی از دوستان تصاویر این مسابقات را ارسال نمایند که تا این لحظه بدستمان نرسیده است.
        باتشکر

    3. بابک حمیدیان گفت:

      اقا منصور از این که پیگیر اطلاع رسانی این ورزش دوست داشتنی و پر طرفدار هستید ممنون هستیم انشالله روزی با اتحاد و همدلی بتونیم افتخارات گذشته استان خوزستان رو تکرار کنیم بامید روزهای خوب تنیس روی میز استان

    4. […] مسابقات باشگاههای جام رمضان خوزستان برگزار شد […]


    تازه ترین اخبار