امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۹:۲۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56521
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دور دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان وجوانان دختر با قهرمانی مهشید اشتری و مینا پورموسوی به پابان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان وجوانان مهشید اشتری ومینا پور موسوی در مجموع به قهرمانی رسیدند.در بخش جوانان دخت۳نفراول بصورت مستقیم وبهاره بابادی وند با وجود…

    Untitled

    دور دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان وجوانان دختر با قهرمانی مهشید اشتری و مینا پورموسوی به پابان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان وجوانان مهشید اشتری ومینا پور موسوی در مجموع به قهرمانی رسیدند.در بخش جوانان دخت۳نفراول بصورت مستقیم وبهاره بابادی وند با وجود اینکه نفر پنجم این رقابتها شده بود از طرف کمیته فنی انتصاب شد.

    جا دارد تا از طرف مدیر سایت به آقای مهرداد بابادی وند به خاطر این انتصاب تبریک ویژه عرض نمایم.

    نتایج دور دوم انتخابی تیم ملی نوجوانان وجوانان دختر بشرح زیر است:

    در بخش نوجوانان دخترسه نفر اول به عضویت تیم ملی درآمدند

    نوجوانان دختر:

    – مهشید اشتری( خراسان رضوی) ۲۶ امتیاز

    ۲- فاطمه جمالی فر ( البرز) ۲۳.۵ امتیاز

    ۳- فاطمه مختار رضایی( مازندران) ۲۲ امتیاز

    ۴- ملیکا کرمی( تهران) ۱۹ امتیاز

    ۵- مریم فرعی( البرز) ۱۱.۵ امتیاز

    ۶- انسیه اسماعیلی( تهران) با ۹.۵ امتیاز

    ۷- شقایق حسین زاده( تهران) ۸.۵ امتیاز

    ۸- پانیذ ویزواری ( گلستان) ۶ امتیاز

    جوانان دختر:

    ۱- مینا پورموسوی ( البرز) ۱۵ امتیاز

    ۲- غزاله ملاطلب( البرز)  ۱۳.۵امتیاز

    ۳- صبا صفری ( مازندران)با ۱۲.۵ امتیاز

    ۴- زهرا علوی ( خوزستان)۶ امتیاز

    ۵- بهاره بابادی وند  (خوزستان) ۵.۵ امتیاز

    بزودی در این باره مطالب کارشناسی انجام خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اشتری وموسوی قهرمان دور دوم نوجوانان وجوانان کشور"
    1. اشتری گفت:

      با سلام شایدجالب نباشد این الفاظ از طرف بنده برای دخترم بیان شود ولی آنقدر این پیروزی برای جسم خسته فرزندم بزرگ بود که ناچار بودم این تبریک را برایش از طریق سایت شما ارسال نمایم گرچه در کنارمان نیست ولی هنوز زحمات و تمرینات بی وقفه اش را که صبح وشب انجام می داد حس می کنم.او لایق و سزاوار این هست که برایش درود بفرستم وخسته نباشید نثارش کنم خسته نباشید به تمامی مربیان (مستحقی ،رادمنش وغازی آذری)وتشکرازراهنمائیهای ارزنده آقای علم خواه که برایش نگارش کرد واونیز نصب العین قراردادوتشکر از تمامی دوستانم که در این ایام پیامهای تبریک ارسال کردند.امیدوارم فرزندم سالیان سال برای استان وکشورش افتخار کسب کند

    2. با سلام و تبریک به خانم پور موسوی و جمالیفر و همچنین خسته نباشید به مربی توانمند استان البرز آقای امیر بخشی که زحمت این دو بازیکن را زیاد میکشند…یه سلام ویژه هم به زحمت کش فضای مجازی آقا سید علوی…دوست داشیم که خانم زهرا علوی انتصاب بشند که نشد انشلاه در میادین دیگر شاهد قهرمانی خانم علوی باشیم.

    3. اصل دهقان گفت:

      خانمها پور موسوی و جمالی فر ضمن تبریک و تقدیر از نتایج خوبتان ، برای شما و بقیه منتخبین تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

    4. علی علم خواه گفت:

      با سلام من هم به نوبه خودم خیلی هم خوشحالم و هم امیدوارم که در رده های بالا تر ایشون رو ببینیم ان شالله…بله البته ما همه در جریان هستیم ..ایشون خیلی زحمت کشیدند و البته مقام قهرمانی هم ارزنده ایشون و هم برازنده خانواده محترمشان هست…این مهم را به جامعه پینگ پنگ..استان و به ویژه جناب اقای مستحقی که شرایط مناسب جهت رشد و شکوفایی سنین پایه را در سطح توان براورده کردند..تبریک عرض میکنیم …مهشید عزیز موفق باشی…علی علم خواه

    5. لطف الله عربی گفت:

      متاسفانه لیاقت وشایستگی جایگاه خودراازدست داده است به نظر اینجانب برگزاری مسابقات چیز بیهوده ای می باشد که اهالی این رشته را سردرگم نموده است به جای هزینه کردن یکدفعه خودتان همه را انتصاب مینمودید ولازم نبود این همه به ملت زحمت بدهید

    6. منوچهر صفایی گفت:

      با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر خوب سایت:
      در ابتدا کسب مقام قهرمانی خانم میناپورموسوی در رده سنی جوانان و نائب قهرمانی خانم فاطمه جمالی فر در رده سنی نوجوانان وهمچنین کسب مقام پنجم خانم مریم فرعی در رده سنی نوجوانان را تبریک میگویم.
      میخواهم از اینجا یه خسته نباشید جانانه به مربی زحمتکش این دو خانم بگویم و خواستم بگم چه جوری وچه کسانی میخواهند که از مربی عزیزاین سه قهرمان قدردانی و تشکر کنن ؟ تا به حال هیچ مربی نتوانسته ۳ بازیکن در دسته برتر داشته باشد !این موضوع جای قدردانی ندارد؟باید این موضوع هم گفته شود که ان شااله این قهرمانان قدر این مربی را بدانند.
      واقعا پینگ پنگ استان البرز به سمت پیشرفت حرکت میکند.
      در جمع ۷ بازیکن تیم ملی برای مسابقات آسیایی در بخش خانم ها ۳ بازیکن از استان البرز حضور دارند که این باعث افتخار این استان میباشد.
      در آخر هم از زحمات جناب آقای حجازیان ریاست محترم هیئت پینگ پنگ استان البرز و خانم شفیعی نائب رئیس استان قدردانی و تشکر میکنم.

    7. رحيم كرمي گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
      جا دارد از طریق این سایت از مربیان زحمتکش دخترم سرکار خانم فضیلت که از ابتدای راه همراه ملیکا بوده واولین مربی که راکت به دست ملیکا داده و با کمترین امکانات باعث پیشرفت ملیکا شده و همچنین آقای صمد تدبیری که در حال حاضر مربیگری ملیکا را برعهده دارد وایشان نیز در این زمینه در این مدت بسیار زحمت کشیده‌اند از طرف خودم و دخترم تشکر و قدردانی نمایم.

    8. مستحقی راد گفت:

      تبریک به دختر خوب مشهد که درس اخلاق را همزمان باقهرمانی به خوبی اموخته است

    9. باسلام به خانم فرعی و خانواده زحمت کش این بازیکن بخصوص مادرش تبریک عرض مینمایم امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد موفقیت هر چه بیشتر این بازیکن خوش تکنیک البرزی باشیم یه تبریک هم به خانم مولاطلب هم میگویم و همچنین خانم محترم شفیعی زحمت کش و بزرگ پینگ پنگ استان البرز نیز تبریک عرض مینمایم۰

    10. اكبر رستمي گفت:

      ملیکای عزیز
      حضورت را در بین بهترین های پینگ پنگ تبریک می گویم و اطمینان دارم با تمرینات سخت و پشتکار بسیار خوبی که داری به زودی در جایگاه واقعی خود قرار خواهی گرفت .


    تازه ترین اخبار