امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۵:۳۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56534
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تصویری

    be71bf873690a488323945d0ed5baeef7e3a5da2105ddd066b38b645345b91bf

    سینا تیمان از اهواز قهرمان مسابقات دسته ۱ خوزستان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات آزاد و دسته برتر بزرگسالان خوزستان طی روزهای ۹ و ۱۰/۵/۹۳ در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد وطی آن سینا تیمان از اهواز برسکوی قهرمانی ایستاد.

    در این مسابقات که ۸۸ تنیس باز خوزستانی از شهرهای اهواز ، دزفول ، رامهرمز ، ایذه ، خرمشهر ، آبادان ، شوش ، بهبهان ، ماهشهر و شادگان شرکت کرده بود پس از انجام ۱۷۷ مسابقه انفرادی سینا تیمان از اهواز با تحمل یک باخت قهرمان مسابقات شد و سامان ذلکی نژاد و مهدی نصیری هر دو از اهواز به ترتیب دوم و سوم شدند و محسن پور مقدسیان از دزفول چهارم شد و این چهار نفر به دسته برتر برزگسالان راه یافتند .

    احمد علوی از شوش ، مصطفی انصاری از اهواز ، علی بهمنی از رامهرمز و احسان پور رضا از اهواز مقامهای پنجم تا هشتم را کسب کردند و در دسته ۱ باقی ماندند .

    لازم به ذکر است ۴ نفر آخر مسابقات (عبدالله شمس از ایذه ، رضا شلتوکی از دزفول و محمدحسین طاهر زاده از اهواز به ترتیب نهم تا یازدهم شدند و علی ملائی از آبادان به دلیل عدم حضور در مسابقات) از دسته ۱ حذف شدند .

    ضمن تبریک به سیما تیمان بخاطر قهرمانی باستحضار می رساند که  مهدی نصیری وسامان زلکی نژاد از اهواز  ومحسن پورمقدسیان ازدزفول بعنوان  پدیده جوان این مسابقات شناخته شدند که باتوجه به اینکه در رده سنی نوجوانان وجوانان می باشد به دسته برتر استان خوزستان صعود نمودند.

    برای دیدن تصاویر این بخش برروی تصویر زیرکلیک کنید:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سینا تیمان از اهواز قهرمان مسابقات دسته ۱ خوزستان شد"
    1. سینا معصوم نیا گفت:

      داداشم سینا 🙂 همیشه پیروز باشی

    2. ناصر ساعدی گفت:

      سلام خدمت اقای علوی

      اول تشکر می کنم از اطلاع رسانیتون و تبریک میگم به سینا تیمان

      در اینکه اقای پور مقدسیان بازیکن خوبی هستند شکی نیست ولی به نظر من و خیلیای
      دیگه شاخص ترین بازیکن مسابقات سامان زلکی نژاد بود که تونست با این سن کمی که داره به مقام نایب قهرمانی برسه و به دسته برتر صعود کنه.
      همچنین مهدی نصیری که تونست به مقام سوم برسه.
      با تشکر ناصر ساعدی

    3. علی عموری گفت:

      باسلام خدمت تمامی پینگ پنگ ها شگفتی ساز این مسابقات آقای سامان ذلکی نزاد است جون در رده نوجوانان است

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده به نوبه خود قهرمانی آقای سینا تیمان ، نایب قهرمانی سامان ذلکی نژاد و سومی آقای مهدی نصیری را به این عزیزان تبریک عرض میکنم ولی تبریک به آقای سامان ذلکی واقعاً چیز دیگری است نه فقط به خاطر اینکه نوجوان است بلکه به خاطر اخلاق بسیار خوب و آقائی این بازیکن عزیز و ارزشمند است . سامان جان مبارک

    5. محسن پورمقدسیان گفت:

      باسلام خدمت اقای علوی
      بنده هم قهرمانی اقای سینا تیمان را به ایشان تبریک گفته و لازم می دانم که بگویم بدون شک اقای سامان ذلکی شگفتی ساز این مسابقات هستند


    تازه ترین اخبار