امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۲:۳۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56556
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در راستای اهداف بلند مدت پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورقصد داریم بصورت متمرکز و دائمی از طریق نظر سنجی از افکار عمومی برخی افراد را که چیزی بجز ضرر وزیان برای این رشته نداشته اما بیشترین منفعت را کسب کرده اندمعرفی نماییم. افرادی که همواره دم از اخلاقیات و مردم داری و خداترسی زده و…

    در راستای اهداف بلند مدت پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورقصد داریم بصورت متمرکز و دائمی از طریق نظر سنجی از افکار عمومی برخی افراد را که چیزی بجز ضرر وزیان برای این رشته نداشته اما بیشترین منفعت را کسب کرده اندمعرفی نماییم.

    افرادی که همواره دم از اخلاقیات و مردم داری و خداترسی زده و از همه مهمتر در توهمات خودهمواره فکر میکنند که نزد افکار عمومی از عزت و احترام برخوردار هستند.

    افرادی که سفرهای بادآورده را برآبروی خود و خصوصا منافع این رشته ترجیح داده وحتی تاکنون باندازه یک توپ تنیس روی میز بدرد این رشته نخورده اند.

    افرادی که در کارنامه آنان پر است از منفعت طلبی همکاری با افراد معلوم الحال وزیرآب زنی برای اهالی اصلی مدیریت این رشته صرفا بخاطر اینکه منافع شخصی خود را از دست ندهند.

    افرادی که در بیوگرافی آنان پر است از انتصابات ناعادلانه وحق خوری به هر قیمتی.

    افرادی که همواره چشمشان به انتصابات ظالمانه دوخته شده و همواره حق دیگر بازیکنان را لگد مال کرده اند.

    افرادی که در این رشته هیچ نبوده اما بگونه ای رفتار کرده اند که بازیکن تربیت کرده ومیکنند.

    افرادی که سالهاست حسادت وعدم کارآیی آنان را به موجودی شناخته شده و …مبدل نموده است.

    در خاتمه به این افراد یادآوری میگردد که بزودی وبصورت روزانه وبدون در نظر گرفتن هرگونه تعارفی باید منتظر اطلاع رسانی در باره خود باشند.

    تاکنون نوشته ها و دیدگاههای بسیار جالبی در ارتباط با این افراد بدستمان رسیده که حتما قابل اهمیت و شنیدنی خواهد بود.

    لطفا منتظر باشید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "منفعت طلبها و معلوم الحال ها منتظر باشند"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      وزیر ورزش و جوانان آیین نامه جدید چگونگی انتخاب رؤسای فدراسیون های ورزشی را جهت اجرا به معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه ابلاغ کرد.
      به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی، به استناد تبصره ذیل ماده(۷) اساسنامه فدراسیون های ورزشی مورخ ۱۱ اردیبهشت سال ۸۱ هیئت وزیران، آیین نامه جدید چگونگی انتخاب رؤسای فدراسیون های ورزشی را جهت اجرا به معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرد.

      در آیین نامه جدید مدت ریاست فدراسیون برای هر شخص حداکثر ۳ دوره چهار ساله است و افرادی که قبل از تصویب این آیین نامه مسئولیت ریاست فدراسیونی را به عهده داشته اند در صورت انتخاب می توانند حداکثر ۴ دوره ریاست فدراسیون را به عهده بگیرند.

      در این آیین نامه که نگاه تخصصی به موضوع روسای فدراسیون ها دارد در ماده (۶) آن در خصوص شرایط احراز پست ریاست فدراسیون، دارا بودن حداقل ۳۵ و حداکثر ۷۰ سال سن مورد تاکید قرار گرفته است.

      دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی معتبر یا معادل آن در رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی یا سابقه قابل قبول مدیریت، پیشینه فعالیت ورزشی حداقل پنج سال در مقام ورزشکار در سطح استان یا مربی یا داور درجه سه، در همین ماده تاکید شده است.

      همچنین ارائه مدرک معتبر مبنی بر سابقه مدیریت از جمله ریاست یا نایب رییسی یا دبیر کلی فدراسیون های ورزشی به مدت ۵ سال، سابقه در پست معاونت مدیر کلی و بالاتر یا هم طراز در مشاغل دولتی به میزان ۵ سال ، سابقه ریاست در هیات های ورزشی حداقل ۱۰ سال و روسای کمیته های فدراسیون های ورزشی حداقل ۱۰ سال در یکی از تبصره های این آیین نامه الزامی اعلام شده است .
      امیداوریم با اجرای این آیین نامه شاهد حضور افراد کار بلد در رأس فدراسیون های کشور باشیم چرا که با حضور چنین افرادی دیگر خبری از حق خوری ها و انتصابات نابجا نخواهیم بود.
      با تشکر

    2. بابک حمیدیان گفت:

      باسلام خدمت اقای علوی این افرادی که به کنایه اسم بردید میتونید اسم ببرید اینجور که معلومه اوضاع تنیس روی میز کشور وضعیت نابسامانی دارد اگه ممکنه یکم بیشتر توضیح بدین

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب حمیدیان عزیز
        با سلام
        احتراما، بدلیل اینکه در مسافرت هستیم متاسفانه فرصت کمتری پیدا کرده ام به موضوع بپردازم اما چنانچه با نیم نگاهی به دور وبر خودمان بکنیم این افراد بخوبی مشخص هستند.
        بزودی و طی ساعات آینده بصورت مقدماتی وبصورت خیلی صریح در این باره حرف خواهیم زد.
        باتشکر


    تازه ترین اخبار