امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۶:۵۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56576
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اعتراض به نتایج مسابقات انتخابی اعلام کرد: به خاطر انتقادهای پدرم حق مرا خوردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: باعث تأسف است که در فدراسیون تنیس روی میز فعلی به دلیل مخالفت‌های پدرم با رئیس…

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اعتراض به نتایج مسابقات انتخابی اعلام کرد: به خاطر انتقادهای پدرم حق مرا خوردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: باعث تأسف است که در فدراسیون تنیس روی میز فعلی به دلیل مخالفت‌های پدرم با رئیس فدارسیون و انتقادهای به حق وی من را از بسیاری از امکانات محروم کرده و حقم را می‌خورند.

    وی در خصوص این ماجرا توضیح داد: سال گذشته من در سه دور مسابقات انتخابی تیم ملی اول شدم و نامم برای حضور در مسابقات هند نوشته شد اما متأسفانه زمان اعزام به جای من نفر دیگری را بردند که هرگز شایسته نبود، از طرف دیگر به من که نفر اول بودم گفتند اگر می‌خواهی اعزام شوی باید مبلغ ۵ میلیون تومان بپردازی!

    علوی اضافه کرد: نمونه‌های دیگری هم در این فاصله زمانی و قبل از برگزاری دور جدید مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به من وارد شد که روحیه‌ام را بسیار ضعیف کرد، در رقابت‌های این مرحله در حالی که همه می‌دانستند از نظر بازی و آمادگی بدنی چیزی کم ندارم چهارم شدم که اعلام کردند سه نفر اول مستقیم به تیم ملی راه می‌یابند و نفر چهارم انتصاب خواهد شد.

    علوی با ابراز نارضایتی از نظر کمیته فنی گفت: روز شنبه نظر کمیته فنی اعلام شد و در کمال ناباوری به جای من با این همه سابقه حضور در تیم ملی و اعزام و هشت دوره قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی نفر پنجم انتصاب شد که در نوجوانان هیچ وقت جزو چهار نفر اول نبوده است.

    وی اذعان کرد: شش سالی که تیم ملی بودم به هر بهانه‌ای مرا اذیت می‌کردند و منتظر فرصت بودند افت کنم، در مسابقات آسیایی چین سال گذشته من نفر اول جوانان بودم اما به من گفتند تو را در ارنج نمی‌گذاریم که باعث شد رنکینگ من در آن مسابقات بسیار پایین بیاید، در رقابت‌های نانجینگ هم در روز مسابقه به من گفتند بدون مربی بازی کن تا ببینیم پدرت چه خواهد نوشت و چه انتقادی می‌کند همه اینها در روحیه من بسیار تأثیر منفی گذاشت.

    ملی‌پوش باسابقه تیم بانوان در انتها بیان کرد: تصمیمم را گرفته‌‌ام که تا زمانی که فدراسیون حال حاضر هست دیگر در هیچ مسابقه‌ای شرکت نخوهم کرد و فقط تمرین می‌کنم تا عقب نمانم زیرا دیگر از حق‌خوری‌ها خسته شده‌ام.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علوی: به خاطر پدرم مرا کنار زدند!"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      واقعا چنین حق خوری هایی شده است؟ اگر از مطالبی که در بالا گفته اید مدارک مستندی دارید خب از طریق وزارت ورزش اقدام کنید یا مستقیما از طریق شخص آقای دکتر سجادی که فدراسیون ها مستقیما زیر نظر ایشان هستند. تا جایی که بنده آقای دکتر سجادی را می شناسم ایشان با چنین حق خوری هایی به شدت مخالف است. حتما پیگیری کنید. با آرزوی موفقیت برای شما

    2. فرشیدد کم آزار گفت:

      باسلام عرض ادب
      زهرا جان نارحت نباش خدا جای حق نشسته مطمئن باش خداوند حق شما وحق تمام کسانی را که پایمال شده را از بانیان آن خواهد گرفت به امید آن روز

    3. لطف الله عربی گفت:

      باسلام
      تمام سخنان خانم علوی عین حقیقت است اینجانب تمام رنکینگها ورتبه های مسابقات را بررسی میکنم نام خانم علوی اکثرا درصدرمسابقات می باشد متاسفانه به نظر میرسدتبعیض وعدم شایسته سالاری فضای این رشته راخراب نموده است .بعید میدانم وزرات ورزش هم کاری بتوانند انجام دهند . فقط باید با اتحاد وهمدلی این افراد را ازمیدانی که شایسته ان نیستند بیرون راند.اما متاسفانه خانواده این رشته جرات اعتراض وانتفاد ندارندیا شاید
      منافعشان ایجاب میکند.

    4. نیاز والی اصفهانی گفت:

      با سلام
      معمولاً کارهای قانونی در همه جای دنیاافزون بر بسترعرف جامعه انسانی، بر مدار ( قانون – ضابطه و کارشناسی ) استوار است . هرگاه در موردی خاص ، عرف و قانون دستوری نداشته باشد ضوابط آن مجموعه کارگشا است ودر صورت عدم وجود ضابطه برای امر معینی از نظر کارشناسی خبره آن کار استفاده می شود . بنابراین مفهوم فنی « انتصاب » نفر چهارم توسط کمیته فنی یعنی نظر کارشناسی وقتی معنی پیدا می کند که مثلا سه بازیکن نوجوان دختر هر کدام اولویتی دارند فی المثل یکی اولویت سابقه و تجربه دارد دیگری رنکیگ فعلی بالاتری دارد و سومی عملاً در دو دوره مسابقه ، مجموع امتیازات بالاتری دارد در این حالت کارشناسان محترم نیز الزاماً هم فکری می کنند و به نتیجه می رسند که در حال حاضر مثلاً اهمیت رنکیگ فعلی و یا به طور کلی آمادگی بازیکن از موارد سابقه ویا تفاوت امتیاز کم بیشتر است در صورتی که در مورد سرکار خانم علوی هر سه اولویت نزد اوست و حتی نیازی به تصمیم کمیته فنی نبوده است اگر غیر از این است کارشناسان کمیته فنی ویا روابط عمومی فدراسیون توضیح در خوری بدهند و رئیس فدراسیون نیز می داند که مسؤولیت عرفی ، شرعی و قانونی وی انطباق با مفهوم این شعررا دارد :
      تو برای وصل کردن آمدی نی برای فصل کردن آمدی
      با آرزوی سلامتی و موفقیت سرکار خانم علوی نوجوان در همه شئون زندگی

    5. مرتضوي گفت:

      با سلام .اتفاقا به نظر من خانم علوی نتنها نباید مسابقات را تحریم کند بلکه میبایست با قهرمانی در مسابقات اینده جواب محکمی به مسببان این قضیه بدهد.درصورت تحریم مسابقات اقایان فدراسیون نشین خوشحال خواهند شد.
      یه موضوع دیگه که هست اگر مربی تیم ملی واقعا مربی بود یا میبایست جلوی این انتصاب را می گرفت یا استعفا می داد.

    6. باسلام‏”هرچند ارزشهای خانم علوی با این انتصابها کم نخواهد شداما عده ای هستند که حق را به آسانی ناحق میکنند که در این پینک پنگ کم نیستندارزش یک قهرمان هیچ وقت با این انتصابها از بین نخواهد رفت برای خانم علوی و پدر عزیزشان آرزوی موفقیت میکنم% 

    7. ناشناس گفت:

      سلام زهراجان مطمئن باش حق به حق دارمیرسه لطفا باعزم راسخ به کارت ادامه بد۰ چون اینها همین رامیخواهندبراشون بچه های پایتخت مهمه

    8. یکی از مربیان استان خوزستان گفت:

      سلام زهراجان اینها همین را میخواهند که تو از مسابقات خودت راکنار بکشی تا به خواسته ها خودشون برسند.تو باید شیوه مسابقه رفتن خودت را عوض کنی .
      اول توکلت به خدا باشه
      دوم از نظر روانی خودت رابا هر نوع پیشامدی در مسابقات سازگار کنی.
      سوم از آمادگی جسمانی خودت. را بسازی.
      چهارم از نظر تمرینی
      پنجم از تمرینات تک نفره اجتناب کن (سعی لااقل هفته ایی یک جلسه با تعدادی از دوستان تمرینات خود را داشته باشد. )
      برات آرزوی موفقیت میکنم.خدا جای حق نشسته.

    9. نیکو گفت:

      از سکوت جامعه تنیس روی میز استانمان در تعجبم.چرا همه سکوت کردند .چرا کسی نظرشو نمیده


    تازه ترین اخبار