امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۸:۱۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56592
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که حدود دو هفته‌ از پایان مهلت ثبت‌نام تیم‌ها در پینگ‌پنگ گذشته است تنها سه تیم برای حضور در مسابقات این فصل اعلام آمادگی کرده‌اند تا باز هم امسال احتمال به تعویق افتادن وجود داشته باشد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام پور، رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با…

    در حالی که حدود دو هفته‌ از پایان مهلت ثبت‌نام تیم‌ها در پینگ‌پنگ گذشته است تنها سه تیم برای حضور در مسابقات این فصل اعلام آمادگی کرده‌اند تا باز هم امسال احتمال به تعویق افتادن وجود داشته باشد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام پور، رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت لیگ برتر پینگ‌پنگ، اظهار کرد: مهلتی که برای اعلام آمادگی تیم‌ها جهت حضوردر لیگ برتر در نظر گرفته بودیم. سی‌ام تیر ماه به پایان رسیده است و تاکنون تنها سه تیم یعنی پتروشیمی نوری، پتروشیمی بندر امام (ره) و دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند.

     

    وی در عین حال تصریح کرد: البته شهرداری تبریز هم اعلام کرده ۱۰۰ درصد در لیگ شرکت می‌کند، اما منتظر پاسخ نهایی شهردار تبریز است. قرار شده جلسه هماهنگی لیگ برتر در سال جاری ۱۸ مرداد برگزار شود و تا ببینیم چه تیم‌هایی به لیگ می‌آیند.

     

    ضرغام پور با بیان این که اگر تعداد تیم‌ها برای لیگ به حد نصاب نرسد، مجبوریم مسابقات را به تاخیر بیاندازیم، گفت: تیم‌هایی همچون خلیج قشم، احتمال حضورش در لیگ ۵۰ درصد است و تیم بانک صادرات شیراز نیز با این که از قبل اعلام کرده بود به لیگ می‌آید ، اما با مخالفت مدیرعامل این بانک حضورش در مسابقات منتفی شده است.

     

    رییس سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ، اظهار کرد: سعی داشتیم لیگ را شهریور ماه امسال آغاز کنیم، اما با توجه به عدم استقبال تیم‌ها مجبوریم همچون سال گذشته مسابقات را به تعویق بیاندازیم تا تعداد تیم‌ها به حد نصاب برسد.

     

    به گزارش ایسنا، لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان سال گذشته با حضور پنج تیم برگزار شده بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استقبال ضعیف تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر پینگ پنگ"
    1. وحدانی گفت:

      سلام.
      بی ادبی نباشه ولی میشه با بچه های محلمون یه تیم تشکیل بدیم و ما هم لیگ برتری شیم؟!!! هم فاله هم تماشا و هم یه حال اساسی به فدراسیون دادیم که تیمای لیگیش میشه ۴ تیم!!!!(خدا عاقبت و اینده ی این ورزشو به خیر کنه)

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام
      هر موضوعی برای پرطرفدار شدن ، جذابیت را میطلبد که عموما در یک جامتمرکز نیست…
      بطور مثال جذابیت درفوتبال میتواند مسائل : تامین مالی درخور و شایسته آن رشته و سطح نسبی آن در جهان و ضریب رشد آن ،وجود شور و هیجان، نظم در برگزاری مسابقات ، پوشش رسانه ای مناسب و به موقع، فضاهای مناسب و امکانات و شرایط مساعد برای برگزاری مسابقاتی با کیفیت ، وجود افقی روشن برای بازیکنان جهت برنامه ریزی آتی خود ، هدفمند بودن برنامه های مسابقات ، مشاهده وضعیت اهالی امروز آن ورزش جهت ترسیم وضعیت آینده و تخمین آینده خود با خطای کم و…. که همگی نشأت گرفته از ارزشی است که فدراسیون آن رشته به آن داده و میدهد …. باشد.
      مع الوصف ، فقط این سوال باید پرسیده شود که کدامیک از موارد صدرالذکر در پینگ پنگ وجود دارد که جذابیتی برای “فقط” حضور (حضور فعال و مداوم پیش کش)وجود داشته باشد؟!!!!!
      همین!!!

    3. عشق پینگ پنگ گفت:

      با سلام باید با این فدراسیون افرین گفت که روابط عمومی بالایی داره

    4. ali گفت:

      برای فدراسیون ایران متاسفیم….

    5. امين از جم گفت:

      بازیکنان مستعدی بین جوانان وجود داره علت چیه که تیمها کم شرکت می کنن بحرحال تنیس هم جزو رشته های پرطرفداره


    تازه ترین اخبار