امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۱:۱۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56637
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وضعیت نابسامان در رده‌بندی جدید ITTF؛

     

    فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) رده‌بندی جدید بازیکنان این رشته را منتشر کرد. این رده‌بندی در حالی اعلام شده که به جز افشین نوروزی و برادران عالمیان سایر بازیکنان ایران با سقوط مواجه شده‌اند. ضمن اینکه اکثر آنها در وضعیت ستاره‌دار شدن و خطر حذف از رنکینگ جهانی قرار گرفته‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از خبرگزاری مهر، در رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز و از میان پنج نفر اول ایران، دو نفر با سقوط مواجه شده‌اند ضمن اینکه جایگاه نوشاد عالمیان هم بدون تغییر مانده است. در بخش بانوان اما تمام بانوان با سقوط مواجه داشته‌اند. ضمن اینکه از مجموع ۱۴ بازیکن ایران در این رده‌بندی ۹ نفر ستاره دار شده و با خطر حذف از رنکینگ مواجه شده‌اند.

    وضعیت پنج پینگ‌پنگ‌باز اول ایران در بخش مردان رنکینگ جدید فدراسیون جهانی و سه بازیکن اول در بخش بانوان به این شرح است:

    بخش مردان:
    * نوشاد عالمیان: تثبیت جایگاه در رده ۹۲
    * افشین نوروزی: صعود از رده ۲۱۶ به رده ۲۰۴
    * نیما عالمیان: صعود از رده ۲۲۰ به رده ۲۱۲
    * ریا عمرانی: سقوط از رده ۴۷۰ به رده ۴۷۹
    * حامد باشت‌باوی: سقوط از رده ۷۱۸ به رده ۷۴۷

    – در رده‌بندی جدید منتشر شده به غیر از این بازیکنان، سایر بازیکنان ایران ستاره‌دار شده و در خطر حذف از رده‌‎بندی قرار گرفته‌اند.

    بخش بانوان:
    * ندا شهسواری: سقوط از رده ۳۳۱ به رده ۳۳۷
    * محجوبه عمرانی: سقوط از رده ۳۹۷ به رده ۴۲۳
    * مریم صامت: سقوط از رده ۴۴۸ به رده ۴۸۲

    به گزارش مهر، در رده‌بندی جدید فدراسیون بین المللی تنیس روی میز و در رده سنی جوانان پسر، حامد باشت باوی با ۱۶ پله سقوط از رده ۱۸۶ در رده ۲۰۲ قرار گرفته است. باشت باوی تنها بازیکنی است که در این رده سنی ستاره‌دار نشده در حالیکه دیگر نمایندگان ایران با این وضعیت مواجه شده‌اند. در رده سنی جوانان دختر نیز غزاله مولا طلب به عنوان جدید وارد رده‌بندی شده است در حالیکه برای دیگر نمایندگان ایران در این بخش وضعیت ستاره‌دار شدن و خطر حذف از رنکینک مشهود است.

    در رده سنی نوجوانان هم ایران در بخش پسران هیچ نماینده‌ای ندارد. مهشید اشتری، فاطمه جمالی‌فر، فاطمه مختاری و صبا صفری هم تنها نمایندگان ایران در بخش دختران هستند که همگی ستاره‌دار هستند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ستاره‌دار شدن پینگ‌پنگ‌بازان ایران و خطر حذف از رنکینگ جهانی"
    تازه ترین اخبار