امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56653
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حال دادن از جیب بیت المال …به کام فدراسیون

    اردوی تیم ملی بزرگسالان که البته متشکل از چهار بازیکن می باشد به میزبانی مناطق نفت خیز در اهواز برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بانظر مساعد مهندس شهنازی برای اعزام تیم تنیس روی میز به مسابقات آسیایی اینچوان  اردویی دیرهنگام متشکل از برادران عالمیان و افشین نوورزی وپوریاعمرانی به میزبانی خوزستانیها در اهواز برگزار خواهد شد .

    نکته قابل تامل دربرگزاری این اردو مربیگری آن بوده که در غیاب احمد جعفری پور انجام می شود و گویا قرار است حسین عمرانی بعنوان مربی در این اردو فعالیت نماید.

    این میزبانی در شرایطی صورت میگیرد که بابادی وند فدراسیون را به بی عدالتی محکوم کرده بود اما بعد از آن انتصاب نفرین شده که از قضا منجر به انتصاب چند باره دختر ایشان گردید حالا  به نظر می رسد که بابادی وند دین خود را از جیب مناطق خیز به فدراسیون محمد زارع پور ادا کرده است.

    در دوران تصدی محمد زارع پور برفدراسیون تنیس روی میزافراد زیادی  با وی همکاری کرده و بعدا وعلیرغم اطلاع رسانی در این باره مجبور به استعفا شده اند وحالا بعد از تعداد زیادی از این افراد نوبت به حسین عمرانی رسیده است.

    فدراسیون نشینان همچنان بدلیل خوی غیر پینگ پنگی حاکم بر آن در حال تکرار اشتباهات گذشته و در نتیجه ضربه زدن به این رشته می باشند. در چند سال گذشته تمرکز و توجه آنان صرفا بر روی تک بازیکنان بوده و در حال حاضر نیز اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور با چهار بازیکن برگزار خواهد شد و دیگر بازیکنان کشورمان  به حال  خود رها شده اند.

    اینکه هر روز اردویی با یک مربی برگزار شود وضعیت بحرانی تنیس روی میز کشور را با اما اگرهای فراوان دیگری روبرو ساخته است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند و میزبانی اردوی تیم ملی بزرگسالان"
    1. حسين ایمانی گفت:

      سلام
      من از کارای آقای بابادی وند در زمان و جاهای مختلف چیز های زیادی شنیدم و اگر آن حرف ها
      راست باشد گناه بزرگی گردن ایشون هست
      امیدوارم که این عزیز در مورد اقدامات اخیر و یا اندکی قدیمی خود کمی تامل کند و حق عزیزان دیگر را هم محترم بداند
      با تشکر

    2. فرید خالق پناه گفت:

      ماهم حاضریم چنین اردویی را برگزار کنیم ودرقبال آن فرزندی داریم که انتظار داریم محل رفتن به سفرش را خودمان تعیین کنیم.اگر خواستید آدرس و شماره تلفن می دهم تا هماهنگی های لازم انجام شود.

    3. دکتر معبودی گفت:

      با سلام
      حضور جناب آقای حسین عمرانی در اردوی تیم ملی ، مطمئنا نقطه قوت بسیاری برای ۳ بازیکن بابلی خواهد بود ، چرا که ایشان به تمامی نقاط قوت و ضعف فرزندش وبرادران عالمیان احاطه داشته و انشالله جناب نوروزی نیز حداکثر استفاده از حضور ایشان را در اردو خواهند برد.

      • مدیر سایت گفت:

        به خدا
        جناب دکتر معبودی
        باسلام
        احتراما، آقای عمرانی بعد از اینکه این همه مربی آمدند ور فتند و وزارع پور آنها را از دور خارج کرد نه بعنوان مربی یا سرمربی بلکه بعنوان مسئول این اردو وبصورت موقت برگزیده شده است آن هم در زمانی که که دیگر هیچکس حاضر به همکاری با این فدراسیون نیست!همانگونه که استخضار دارید زارع پور بدنبال مربی خارجی است و حتی اگر آقای عمرانی هم بخواهد بماند بزودی به جمع کسانی که از فدراسیون یا اخراج شده و یا استعفا دادند خواهد پیوست.
        باتشکر

    4. نيك خواه- محمد گفت:

      آقای علوی با سلام
      لطفاً در خصوص جوابیه درج شده در سایت فدراسیون در ارتباط با عدم انتخاب دخترتان اظهار نظر فرمایید.با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای نیکخواه
        ضمن تشکر از پیگیری و حس مسئولیت حضرتعالی نسبت به اتفاقات در تنیس روی میز کشور به عرض می رساند که با توجه به آنچه اینجانب توضیح داده بودم و آنچه ناظر فدراسیون که رشته اصلی ایشان تنیس روی میز نمی باشد همه چیز به صورت آشکار مشخص شده است. دختر آقای بابادی وند از قبل انتصاب شده بودند ومتاسفانه در این بین یکی از کلی پوشان نقش اساسی را برعهده داشته است که بزودی و بصورت جامع به آن پرداخته خواهد شد.جوابیه را باید به اهلش داد نه یک عده افرادی که با وجود کهولت سن نه از خدا می ترسند و از روز آخرت!این افراد مثل روز روشن دروغ گفته و حقایق را برای دلخوشی چند روزه در فدراسیون کتمان میکنند! زهرا علوی تاکنون در سه دوره بازیهای آسیایی حضور داشته است و با سابقه ترین و امتیاز آورترین بازیکن نوجوانان وجوانان دختر کشور بوده است و اولین دختری بوده که در تاریخ تنیس روی میز ایران در سن نوجوانانی وارد رده بندی جهانی شده است.علاوه برآن در چند دوره مسابقات آزاد جهانی و بین المللی نیز علاوه بر مسابقات فجر شرکت داشته است ضمن اینکه عامل اصلی پیروزی برابر تیمهای همانند جمهوری آذربائیجان و …..بوده است.تنها دلیلی که این حق مسلم را ناحق کرده اطلاع رسانی اینجانب و مبارزه با با نااهلانی است که معلوم نیست از کجا بر سر این رشته فرود آمده اند.کسانی که عین آب خوردن دروغ گفته و خدایی میخواهند تا آنان را بندگی کند.
        این خانم ناظر حقوق بگیر آقای زارع پور است آیا انتظاری غیر از آنچه برزبان رانده از اینگونه افراد می رود؟
        شما ببینید هنوز چند روز از این انتصاب نفرین شده نگذشته است که که آقای بابادی وند میزبان اردویی بی سابقه در اهواز شده است!ما از زارع پور هیچ انتظاری نداریم که به سود ما رای بدهد زیرا وضعیت نامبرده کاملا مشخص است و انصافا از دست زارع پور نه تنها ناراحت نیستیم بلکه خوشحالیم که این افراد به فرزند و بازیکن ما نظر مساعد ندارند زیرا برای ما باعث بدنامی خواهد بود!اما نباید فراموش کرد که ما می مانیم!!!و این چند نفر پینگ پنگی که از قضا در بین این افراد کسانی هستند که بدنامی و منفعت طلبی و مفت خوری را به حد اعلای آن رسانده و آبروی این رشته را در معرض خطر قرار داده اند.
        این خانم ناظری که در سایت فدراسیون داستان سرایی کرده اصلا پینگ پنگ باز نیست و هنوز متوجه نشده که در صورت برابر بودن امتیازات دونفر گیم شماری صورت خواهد گرفت .از همه مهمتر اصولا فلسفه انتصاب برای این است که به تیمهای ملی کمک شود نه اینکه فرزند فلان همکار و دوست آقای زارع پور را که شهره به سفره های بادآورده وبدون زحمت است را برای مسافرت به مسابقات اعزام نماید.آقای بابادی وند آرزو داشت تا روزی فرزندشان بتواند همانند بازیکن افتخار آفرین خوزستان و کشور(زهرا علوی ) موفق باشد بزودی در این باره و حرفهای رد و بدل شده از اوائل موفقیتهای زهرا علوی حرفهای شنیدنی خواهیم داشت. این آقایان فکر میکنند یک سفر ناعادلانه دیگر را در کارنامه خود ثبت کنند معرف و و محبوب می شوند در صورتی که امروز شاهد این هستیم که از سرتاسرایران همه و همه از مربیان فعلی که با فدراسیون همکاری میکنند تا ملی پوشان و کارشناسان و …..برناعادلانه بودن این انتصاب نفرین شده اذعان مینمایند.
        این مسابقه تا آخر شهریور تمام خواهد شد اما این سایت و افشاگریهای آن برعلیه منفعت طلبان همواره باقی است ونخواهد گذاشت حتی یک روز آب خوش از گلوی منفعت طلبان بی درد پائین برود!!!!!!
        ما امروز خوشحالیم که زهرا علوی مبدل به نماد بزرگی و بزرگ منشی در مقابل این قوم شده است.
        در ارتباط با گفته های کاملا خارج از واقعیت اخیر زارع پور که در سایت فدراسیون منتشر شده است باید عرض کنم که ایشان از اول جلسه تا انتها بدون اینکه حرفی زده شود دائما عنوان کرده بهاره بابادی وند و…..کمیته فنی کیلویی چند است؟ وقتی کسی حاضر می شود با زارع پور همکاری کند آن هم بعد از اینهمه استعفا و مصیبت دیگر چه انتظاری میتوان از وی در میته فنی داشت! مربی تیم ملی جوانان دختر را هیچکس در خانواده تنیس روی میز نمی شناسد وهمانگونه که قبلا عرض شد در زمانی که زهرا علوی نفر اول تیم ملی بوده و به مسابقات آسیایی چین اعزام شده این خانم که وجودش سرشار ا زعقده هاست به زهرا گفته است که من تو را در ارنج نخواهم گذاشت و دقیقا همین کار را نیز انجام داده است.
        شما را دعوت میکنم به این موضوع تامل بفرمایید که چرا هر مربی که سرش به تنش ارزید نتوانست با زارع پور همکاری کند و رفتنی شد اما این خانم و برخی مربیان دیگر از اول معرکه با او بودند و تا آخرش هم خواهند بود!؟ واقعا چرا؟؟
        باتشکر

    5. کارمند فدراسیون گفت:

      سلام جناب علوی
      بزودی یک سری اطلاعات از کمیته غیر فنی فدراسیون در ارتباط با حق خوری خیانت کارانه دختران اطلاع رسانی میکنم که انتظار دارم حتما منتشر کنید. اما در باره اردوی اهواز باید بهتون بگم که زارع پور با همکاری بقول شما سلطان منفعت طلبی و انتصابات با هم هماهنگ کرده بودند که بدلیل اینکه جلوی اعزام پوریا عمرانی را به مسابقات اینچوان بگیرند پدرشان را در حالی که هیچکس حاضر نیست این شرایط خفت بار را بپذیرد آن هم نه بعنوان مربی بلکه بعنوان فرمالیته در این اردوی چند روزه بی خاصیت بگمارند.جالب اینجاست که بقول شما سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات نام خود را بعنوان مربی در این اردو قید نموده اما طبق اخبار در شمال کشور به سر می برد!!!!منتظر اخبار بعدی باشید

    6. amidi گفت:

      با سلام روز فتوت و جوانمردی و پهلوانی بر همه ورزشکاران مبارک باد

    7. وحدانی گفت:

      با سلام.
      ای کاش این آقا یا خانم ” کارمند فدراسیون” که ظاهراً با رئیس فدراسیون مشکل داره ،باهاشون همکاری نمی کرد و حالا که داره همکاری می کنه(حتی از روی اجبار) ، حداقل رعایت اخلاق و مردانگی رو بکنه و به سازمان و ارگان مربوطه ش وفادار باشه.یا حق

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        باسلام
        جناب آقای وحدانی
        باسلام
        احتراما، نکته جالب و قابل تامل در باره فدراسیون نشینان مطلب مورد اشاره شما می باشد!چون همه در پشت سر از بدی زارع پور سخن میگویند اما معلوم نیست این فدراسیون چه دارد که نمیتوانند قیدش را بزنند؟نکته بعدی استفاده از وازه های از قبیل کمک به پینگ پنگ …دلسوزی برای این رشته…یا خنده دار تر از همه اینکه اگر ما نباشیم هیچ چیز از این رشته باقی نخواهد ماند و…….تازه این کارمند زحمت کش فدراسیون نوبر است
        باتشکر


    تازه ترین اخبار