امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۵۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56673
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهشید صامت قهرمانی مسابقات المپیاد دانشجویان کشور شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در بخش انفرادی که با حضور۷۱ بازیکن که در جدول حذفی به رقابت پرداختند در پایان رقابت های فینال مهشید صامت از دانشگاه مازندران صاحب مدال طلا شد . مریم قاسمی از دانشگاه تهران مدال نقره را برگردن آویخت و…

    IMG11542471

    مهشید صامت قهرمانی مسابقات المپیاد دانشجویان کشور شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در بخش انفرادی که با حضور۷۱ بازیکن که در جدول حذفی به رقابت پرداختند در پایان رقابت های فینال مهشید صامت از دانشگاه مازندران صاحب مدال طلا شد .
    مریم قاسمی از دانشگاه تهران مدال نقره را برگردن آویخت و سحر حسینی از دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان و نرگس شاه نظری از دانشگاه پیام نور اصفهان به طور مشترک مدال برنز را بدست آوردند.
    در بخش دوبل نیز شهرزاد افشاری و زهره خیامیان از دانشگاه شهید باهنر کرمان بر سکوی قهرمانی ایستادند، ملیکا جوکار و فاطمه محقق از دانشگاه قم نایب قهرمان شدند ،المیرا قنبری و مریم قاسمی از دانشگاه تهران و فاطمه رئیسی و سحرحسینی از دانشگاه جامع علمی اربردی اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
    در بخش تیمی این رشته، دانشگاه های تهران اول و اصفهان دوم و شهید باهنر کرمان و شیراز بطور مشترک سوم شده بودند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهشید صامت قهرمانی مسابقات المپیاد دانشجویان کشور شد"
    1. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام و عرض تبریک به بازیکنان قهرمان این مسابقات، جای آن دارد به بازیکن خوب و با اخلاق و خوش آتیه ام نرگس شاه نظری که توانست با این سطح بسیار خوب مسابقات که بازیکنان نام داری در آن حضور داشته اند مقام سوم انفرادی را کسب نماید تبریک بگویم.نرگس جان امیدوارم همیشه موفق ببینمت و به تو افتخار کنم

    2. لیاقی گفت:

      سلام. عرض تبریک خدمت خانم صامت امبدوارم که درتمامی مراحل زندگی موفق باشید


    تازه ترین اخبار