امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۵:۱۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 56774
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این مصاحبه را که در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۲۹۱ با خبرگزاری ایرنا انجام شده است بخوبی بخاطر بسپارید! ۱-زمان استعفاء(بعد از پایان سفرهای بدون دردسر وگلچین شده)۲- دلیل استعفاء۳-از پیش طراحی بودن این حکم۴-ادعای یکسان بودن برخوردها ۵-اعتقاد به از بین نبردن سرمایه های ملی باتوجه به صرف هزینه های انجام شده برای آنان۶-اعتقاد…

    این مصاحبه را که در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۲۹۱ با خبرگزاری ایرنا انجام شده است بخوبی بخاطر بسپارید!

    ۱-زمان استعفاء(بعد از پایان سفرهای بدون دردسر وگلچین شده)۲- دلیل استعفاء۳-از پیش طراحی بودن این حکم۴-ادعای یکسان بودن برخوردها ۵-اعتقاد به از بین نبردن سرمایه های ملی باتوجه به صرف هزینه های انجام شده برای آنان۶-اعتقاد به قربانی کردن یکی از بازیکنان ملی۷-ادعای اینکه درصورت بی عدالتی از فدراسیون استعفاء خواهد داد۸-بحث شخص خاصی نبودن و دفاع از ملی پوشان۹-از دست دادنبازیکن ارزشمند خود را در مسابقه‌های آسیایی که رقابت‌های تیمی در آن وجود دارد۱۰- قربانی کردن بازیکنان ملی۱۱- و……توجه و تامل فرمایید!

    بحثهای جالبی رد باره حذف عدالت محور اخلاق پسند و نابودی میدیا لطف اله نسبی و….. اطلاع رسانی خواهیم کرد

    بزودی در این باره بحثهای مفصل و مقایسه ای بسیار شفاف و جالبی خواهیم داشت..

    لطفا منتظر باشید….

    لینک خبر

    مدیر تیم‌ ملی پینگ‌پنگ در اعتراض به حکم نوروزی: استعفا می‌کنم/ این پروژه طراحی شده بود

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ پس از اعلام حکم استیناف افشین نوروزی اعلام کرد که از سمت خود استعفا خواهد داد.

     

    بابادی وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نظر من این است که حکم صادر شده برای استیناف نوروزی عادلانه نبوده است، چون در دوران ورزشی ما هیچ گاه برای یک مصاحبه چنین حکم سنگینی صادر نمی‌شود.

     

    وی ادامه داد: من صحبتی را با آقای زارع‌پور داشتم و عنوان کردم که نوروزی بیاید و در این باره عذرخواهی کند که زارع‌پور هم قول مساعد داد همکاری لازم را در این باره داشته باشد. پس از آن هم نوروزی آمد و عذرخواهی کرد. حتی تیتر عنوان شده در روزنامه را تکذیب کرد اما بعد از آن همه رفت و آمدها و موضوع اینکه نوروزی به مسئولان فدراسیون توهین کرده است در نهایت در کمیته انضباطی این بازیکن عنوان کرد که قصد توهین نداشته و اگر چنین چیزی اتفاق افتاده از مسئولان فدراسیون عذرخواهی کرد.

     

    بابادی وند گفت: من عضو هیات رییسه فدراسیون پینگ پنگ هستم و به عنوان مدیر تیم‌های ملی به زارع‌پور نامه نوشتم و درخواست کردم که نوروزی در مسابقه‌های انتخابی شرکت کند و پس از آن درباره کمیته استینافش تصمیم‌گیری شود. اما هیچ تخفیفی برای او قائل نشدند. حالا هم در رای استیناف تخفیفی را برای این بازیکن قائل نشدند، چون نوروزی از مسابقه‌های قهرمانی جهان و مسابقه‌های آسیایی کره جنوبی که در تیرماه برگزار می‌شود باز ماند حتی مسابقه‌های لیگ را هم از دست داد.

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: باید برخورد فدراسیون با مسائل مختلف یکسان باشد. این در شرایطی است که وقتی نعمتی در جام فجر مقابل تیم‌های خارجی بی‌احترامی کرد تنها با یک عذرخواهی رای‌اش به یک جلسه محرومیت کاهش یافت و یا آقای زارع‌پور زمانی که متوجه شد رای کمیته استیناف از سوی فردی اطلاع‌رسانی شده است اعلام کرده بود که با کسی که این رای را به رسانه‌ها داده است برخورد خواهد کرد اما وقتی مشخص شد که این خبر توسط مجید احتشام‌زاده اطلاع‌رسانی شده هیچ برخوردی با او نشد.

     

    بابادی وند افزود: هرچند در اذهان عمومی ممکن است این موضوع مطرح باشد که یک سال محرومیت قطعی نوروزی به سه ماه تخفیف داده شده است اما حقیقت چیز دیگری است و ما یک بازیکن ارزشمند خود را در مسابقه‌های آسیایی که رقابت‌های تیمی در آن وجود دارد از دست داده‌ایم.

    اگر توجه به این باشد که چه هزینه‌هایی صرف می‌شود تا ورزشکاران به سطح ملی برسند این گونه سرمایه‌ها را نابود نمی‌کردیم.

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ ادعا کرد: نوروزی وقتی در تیم نفت سپاهان در لیگ امسال حاضر نشد، این پروژه برای او طرح‌ریزی شد چون همه می‌دانند که تیم نفت سپاهان از سمت فدراسیون گزینش می‌شود و این بازیکن سال گذشته هم در سپاهان بازی کرد اما زمانی که نخواست امسال در این تیم باشد، می‌خواستند او را حدود ۲۰ میلیون جریمه کنند اما موفق نشدند و بهانه‌شان این بود که نوروزی یک بازی در نفت سپاهان حاضر نشده است. پس از آن مسائل حاشیه‌ای را به وجود آوردند و منتظر بهانه بودند. در صورتی که بازیکنان دیگری هم مصاحبه‌های انتقادی داشته‌اند اما برخوردی با آن‌ها نشده است. آن‌ها نوروزی را قربانی کردند.

     

    بابادی وند گفت: من پیش از این به زارع‌پور گفته بودم اگر احساس کنم در فدراسیون پینگ‌پنگ عدالت برقرار نیست همکاری‌ام را به فدراسیون قطع خواهم کرد و حالا بااین حکم صادر شده احساس می‌کنم که هیچ گونه عدالتی در فدراسیون وجود ندارد و برخوردها متفاوت است. احساس می‌کنم ارزشی که باید رییس فدراسیون برای من به عنوان مدیر تیم‌های ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون قائل باشد، وجود ندارد و تاکید داشتم که اگر به این صورت باشد دیگر همکاری نخواهم کرد.

     

    وی با بیان اینکه هنوز استعفایم را به صورت رسمی ننوشته‌ام افزود: من تاکنون منتظر نتیجه رای کمیته استیناف بودم، البته بحث شخص نوروزی مطرح نیست بلکه موضوع ملی‌پوشان و ورزشکاران هستند و احساس می‌کنم که در این مورد با عدالت رفتار نشد و من استعفا می‌دهم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگی از تاریخ:استعفای بابادی وند بدلیل اعتراض به یک حکم ناعادلانه"
    1. علیرضا ابراهیمی گفت:

      خدمت خانواده پینگ پنگ سلام دارم
      من در اصفهان بودم که آقای بابادی وند هم از قضا با پسرشان در این مسابقات آمده بودند.خلاصه حرفهای خوبی با دور وبریها رد وبدل شد.اینکه من سرمربی بودم المپیکی بودم وفلان و ……نکته جالب اینکه تمام آنهایی که از فاجعه انتصاب چندباره دختر آقای بابادی وند اطلاع داشتند بصورت ناخواسته روی بازی پسر ایشان حساس شده بودند که دعا میکردند که باخت بیاورد واز دور بازیها حذف شود.البته برخی دوستان به شوخی میگفتند هیچ ضمانتی نیست که پسر ایشان را هم انتصاب نکنند .یکی از دوستان که کنارم نشسته بود و دانشجوی مقطع دکترای تربیت بدنی بود میگفت آخه چرا باید جو برعلیه کسی اینطوری بشه که فرزند بیگناهش از طرف حاضرین و حتی برخی که ازاستانها دیگه تماس میگرفتند ودر باره نتیجه فرزند ایشان اخبار می خواستند …باشد؟ یکی از دوستان میگفت خوب دلیلش مشخص است چون ایشان بخاطر دخترشان که حتی یک بار در تیم ملی نبوده و باندازه ملی پوشان باسابقه به مسابقات رفته حاضر شده کاپیتان تیم ملی دختران را که بصورت ثابت عضو تیم ملی بوده کنار بزنه البته این رفتار قبلا در باره میدیا لطف الله نسبی و خصوصا شاهین اخلاق پسند و طبق شنیده ها در خود خوزستان هم اتفاق افتاده است.موفق باشید

    2. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      این عدالت خواهی بسیار خوب وجزصفات برجسته انسانی است اما وقتی با منافع درگیر و انسان وسوسه می شود،ایستادگی در برابر این وسوسه برای بسیار ی خیلی سخت و گاه امکان پذیر نیست.
      وقتی از عدالت صحبت می کنیم باید این عدالت را برای همه بخواهیم نه فقط برای نزدیکان بلکه برای دیگران نیز.
      کسانی را دیده ایم که بی عدالتی را در مورد دیگران به اجرا در می آورند این عزیزان روزی راخواهند دید که دست عدالت یقه شان را می گیرد خواه در این دنیا خواه درآخرت ،دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.
      در هر صورت موفق باشید

    3. جلال بشرزاد گفت:

      بعضی ها به شعور وفهم دیگران توهین می کنند و فکر می کنند چون خودشان سرشان را زیر برف کرده اند ودیگران را نمی بینند بقیه هم ایشان را نمی بینند.غافل از اینکه این ترفندها به خوبی برای همگان شناسایی شده است و مردم فهیم تر از آنند که ایشان فکر می کنند.این ژست ها ی عدالت خواهانه دیگر رنگی ندارد.


    تازه ترین اخبار