امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۰۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57100
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبری که در انعکاس گفته های رئیس در سایت فدراسیون نیامد!

    gool

    روز دوشنبه پس از کشتی نوبت نشست خبری تنیس روی میز بود.نشستی که شاید بعد از مدت‌های طولانی محمد زارع‌پور رییس این فدراسیون را برابر خبرنگاران قرار می‌داد. هرچند که توصیه شد سوالات فقط راجع به بازی‌های آسیایی باشد که منطقی بود.

    چراکه در این صورت بحث به درازا کشیده می‌شد و شاید جای مطرح شدن برخی انتقادات نبود! زارع‌پور از توضیح شرایط تیم‌ملی شروع کرد: تنها مدال‌های پینگ‌پنگ ایران در این رقابت‌ها در سال‌های ۱۹۵۶ و ۱۹۶۶ کسب شده که دو برنز بوده است و حتی در بازی‌های آسیایی تهران هم به عنوانی بهتر از هفتمی نرسیدیم.

    بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۰ برنامه‌ریزی ۵ساله برای موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ انجام دادیم که بر همین اساس قراردادهای مختلفی از جمله با کمپ اشلایگر و مربیان خارجی امضا کردیم تا به اهداف خود در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

    هدفگذاری ما کسب مدال برنز در بخش انفرادی و کره‌جنوبی بود اما اعزام ناقص تیم به بازی‌های آسیایی ممکن است مشکل‌ساز شود.

    از مسوولان کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنم یک ورزشکار دیگر هم به ما سهمیه بدهند تا بتوانیم در بخش تیمی مسابقات هم شرکت کنیم چراکه با ۳بازیکن علاوه بر مسابقات انفرادی و دوبل در بخش تیمی هم می‌توانیم حضور داشته باشیم. اگر امسال در تیمی شرکت نکنیم برای سال ۲۰۱۸ دوباره به قرعه سخت تیمی برمی‌خوریم.

    مدرک رحمت عالمیان تجربه‌اش است

    رییس فدراسیون پینگ‌پنگ اما پس از مدت‌ها مستقیما پاسخگوی«گل» بود و در جواب اینکه معیار انتخاب رحمت عالمیان برای هدایت ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی چه بوده و اینکه آیا او مدرک مربیگری دارد یا خیر؟ گفت: از ابتدای تاریخ پینگ‌پنگ این رشته به نوعی خانوادگی بوده از خانواده احتشام گرفته تا خانواده عالمیان، عمرانی و رهنما.

    در این مدت تمام مربیان ایران را آزمایش کرده‌ام و با شناخت کافی این تصمیم را گرفته‌ام. متاسفانه در مربیگری اختلاف سلیقه داریم. در فدراسیون پینگ‌پنگ در بحث آموزش و به ویژه مربیگری حداقل ۲۰سال عقب هستیم که ۵سال آن مربوط به زمان من می‌شود.

    برنامه ما جذب سرمربی خارجی برای تیم‌های مردان و زنان است و از طرفی مربیان سازنده مانند عالمیان، عمرانی و رهنما در کنار آنها کسب تجربه خواهند کرد. عالمیان در گذشته مدرکی در زمینه مربیگری از فدراسیون پینگ‌پنگ دریافت نکرده است. تمام داشته‌هایش تجربی است اما براساس عملکرد نوشاد و نیما در این رشته نشان داده که توانایی این کار را دارد و بهترین گزینه بود چراکه بهترین بازیکنان کشور را تربیت کرده و آموزش داده است.
    وی درخصوص انتخاب تیم نوشاد عالمیان و افشین نوروزی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: تجربه برون‌مرزی نشان داده این ترکیب بهترین ترکیب است و قطعا نیما در آینده بهتر از نوشاد خواهد شد اما چون دست ما بسته بود تصمیم گرفتیم نوشاد و نوروزی را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل: زارع‌پور: اجازه اعزام نفر سوم به اینچئون را لطفا بدهند"
    تازه ترین اخبار