امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۵۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57106
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نام پسر آقای بابادی وند در بین این استعدادها

     باپایان یافتن مسابقات کشوری مدارس ابتدایی در رامسر اسامی مستعدین این رشته  شناسایی شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مستعدین تنیس روی میز مقطع ابتدایی کشور شناسایی شدند که در بین آنان نام فرزند آقای بابادی وند جلب نظر می کند.

    گزارشهای بسیار جالبی از انتصابات گسترده در بخش مدارس دختر خوزستان بدستمان رسیده که مطمئنا برای افکار عمومی جالب توجه خواهد بود.

    اسامی نفرات استعداد یابی شده به شرح زیر است:

    رادین خیام/ تهران

    علی اکبر بنا حسینی/ تهران

    حمید رضا مکرمی/ تهران

    مهدی عباس زاده / هرمزگان

    مهرداد عباس زاده / هرمزگان

    علی اکبر شعاری / مازندران

    سید محمد حسین پور موسوی / مازندران

    محمد رضا خزایی / بوشهر

    پوریا احراری / خراسان جنوبی

    آریان رحیمی / کردستان

    امیر محمد سرمدی / مرکزی

    محمد صباغیان / اصفهان

    میلاد عابدینیان / اصفهان

    امیر رضا بهزاد / گیلان

    مازیار شماسایی / همدانن

    نوید شمس / البرز

    علیرضا بابادی وند / خوزستان

    ابراهیم علیپور / خوزستان

    آریان امیر حسینی / کردستان

    محمد محمدی ثانی / خراسان رضوی

    محمد رضا خورشیدی / مازندران

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استعدادهای پینگ پنگ مقطع ابتدایی شناسایی شدند"
    1. محسن بهنام گفت:

      سلام از استان آذربایجان غربی کسی انتخاب نشده؟ چه کسی این افراد را انتخاب کرده است؟ بچه های آ.غربی هم مستعد هستند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب دکتربهنام
        باسلام
        احتراما،مهم نیست که چه کسی اانتخاب شده است بلکه فرزندان آقای بابادی وند در هر لیستی باشد اهمیت دارد…
        باتشکر

    2. babrdlvahid گفت:

      باسلام .
      جناب اقای علوی ایا این استعدادها توسط یک نفر یا یک کمیته انتخاب مشوند.مگر این شخص یا اشخاص فقط بازیکنان استانهای زرخیز رامیبینند اصلا” استانهای محروم رانمیبینند با زحمت وتلاش خودشان وبا کوچکترین امکانات بازیکنی چون مبین علیپور راجزء هشت نفر دسته یک برتر نونهالان ایران انتخاب میشه وبازیکنانی مثل باقرزاده،محمدزاده،رضا قلیزاده ،فاضل ودهها بازیکن مستعددیگر نا امید میکنند. تادیروز میگفتند بازیکن سازی نمکنید الان که در عرض یک ونیم سال بازیکنان محروم با آقازادهها مبارزه میکنند تا کی باید منتظر بمانند تا نامی از انها برده شود اینها شاید پولدار نباشند اما غیرت آذربایجانی بقول رهبر معظم زبانزد عام وخاص است .امیدوارم که بعد ازاین درمورد انتخاب این نونهالان خیلی از فاکتورهای مربیگری از یادشان نرود با تشکر.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب ببردل
        باسلام
        احتراما،ضمن احترام ویژه به اهالی با غیرت و بامحبت آذربائیجان باستحضار می رساندکه تمام مشکلات تنیس روی میز در چند سال گذشته سلطان منفعت طلبی و آن یار دوملیتی خود می باشد.باید از وزارت ورزش و بازرسی و مراجع بالاتر پیگیر شد وساکت ننشست.به نظر می رسد که سلطان منفعت طلبی به سیم آخر زده وبه این نتیجه رسیده که نه آبرویی برایش یاقی مانده و نه شرفی! مثال این سلطان منفعت طلبی همانند یک مخلوط کن است که برایش فرقی ندارد چه کسی را له کند خوزستانی و هم استانی ملی پوش باشد یا ترک و کرد و لر و بلوچ!اگر واقعا تمایل به پیگیری دارید ایمیلهایی از وزارت نفت و وزارت ورزش تقدیم حضور شما می شود تا این ناعدالتی ها را علاوه برپیگیری در رسانه ها از این طریق نیز دنبال بفرمایید.
        بایکدیدگاه مشکلی حل نمی شود باید یک نهضت ضد منفعت طلبی راه بیافتد که شواهد نشان دهنده این مهم می باشد.
        بطور مثال :فرزند آقای بابادی وند در استان خوزستان هم همانند پدر و دخترشان توانایی اول شدن ندارند حال اینکه چگونه و طبق کدام سنت بازیکنان شما ودیگر مستعدین را حذف و بقول شما آقازاده ها را انتصاب میکنند جای بحث و اما واگر فراوان دارد.
        بنده اعتقاد راسخ دارم که سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات علاوه برخود فرزندان خود را نیز در این رشته نابود کرد.
        پیشنهاد می شود پیگیر باشید….چون حق گرفتنی است.
        باتشکر

    3. amidi گفت:

      با سلام اسم اقای اریا امیری نفر اول نونهالان و نفر سوم نوجوانان کشور هم نیست

    4. دهقان گفت:

      سلام
      اگر همانند مسابقات بزرگسالان که بازیکنان در دسته های مختلف طبقه بندی شده و با انجام مسابقات در هر دسته چند نفر به دسته بالاتر و یا پایین تر می روند ،در سایر رده های سنی هم دسته بندی صورت گرفته و بازیکنان در طی سال چندین بار در مسابقات شرکت کنند ، هم سطح بازی بازیکنان بالاتر رفته و هم بسیاری از این حرف و حدیث ها (نه همه آنها)تمام می شود . البته با توجه به این که تقریبا تمام هزینه ها (بجز خوابگاه) توسط بازیکنان پرداخت می شود با کمی همت مدیران این کار شدنی است

    5. خلیلی گفت:

      با سلام
      به هیچ وجه منکر هیچ یک از بازیکنان قهرمان و مستعد این مرز و بوم نمیشوم و مسلماً هر قهرمانی بر پایه تلاش و تمرین مستمر بدست می آید اما سوال اینجاست :
      ملاک انتخاب بازیکنان مستعد چیست ؟ آیا بازیکنی که در یک مسابقه و یا چند مسابقه به پیروزی برسد را میتوان بازیکن مستعد نامید ؟ آیا شرایط سالن ، مربی ، زمان تمرین و سایر امکانات برای همه بازیکنان کشور یکسان است ؟ مسلماً که نه پس بنابراین نمیتوان همه این بازیکنان را یک کفه ترازو گذاشت .
      (( پارسا خلیلی )) بازیکن بوشهر که دو سال است پینگ پنگ را شروع کرده و امسال از رده خردسالان به رده نونهالان آمده ، سال گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور (دو رده بالاتر ) در شیراز موفق شد هر دو مسابقه دور گروهی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و اتفاقا آقای علیرضا بابادیوند را ۳-۱ شکست داد و به مرحله بعد رفت . و در سه بار حضور در مسابقات آزاد نونهالان استان فارس دو بار موفق به کسب مقام نخست گردیده و تحسین همگان را برانگیخنه است .
      سوال اینجاست که آیا از این بازیکن که با حداقل امکانات در بوشهر بدون هیچ چشم داشتی ، پرتلاش و با انگیزه تمرین میکند نباید جایی در انتهای این لیست داشته باشد ؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب خلیلی
        باسلام
        احتراما، اینگونه افراد معلوم الحال را در شرایط فعلی باید در تگنا گذاشت .تا حالا کسی از جریانات پشت پرده این افراد خبر نداشت اما خدا را شکر که همه افکار عمومی متوجه خوب وبد هستند.جناب خلیلی تنها راه منطقی پیگیری از دکتر گودرزی و سجادی و بازرسی وزارت ورزش و جوانان می باشد.اگر دوست داشته باشید در این رابطه درخدمت خواهم بود.
        باتشکر

    6. محمدزاده گفت:

      اکثربازیکنان انتخابی دیگردرمقطع ابتدائی نیستندوازمهرماه درمقطع بالاترخواهندبود. درضمن بازیکنان مستعدآذربایجان غربی که ۴نفراز۵نفر سالهای بعدنیزدرمقطع ابتدائی حضورخواهند داشت دربازی رودررو ودوبل دربرابر برخی ازاین بازیکنان پیروز شدند.بازیکنان متولد ۱۳۸۲ استانمان درمقابل بازیکنان متولد ۱۳۸۰ سایراستانها خوش درخشیدند.

    7. نام محفوظ گفت:

      با عرض سلام لطفا کسانی که این افراد را انتخاب کرده اند معرفی کنید که ما هم آنها را بشناسیم و بپرسیم که رو چه حسابی آنها را انتخاب کرده اند .آیا آنها بازیکنانی مثل مبین علیپور را که در اصفهان به دسته برتر نونهالان راه یافته و همین آقای بابادیوند را سه بر یک شکست داده ندیده اند.


    تازه ترین اخبار