امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۰:۲۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57135
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علیرغم جنجالهای رسانه ای رئیس فدراسیون و برخی افراد وابسته به آن جهت افزایش یک سهمیه دیگر به مسابقات آسیایی اینچوان ؛ترکیب مشخص شده تغییری نخواهد کرد و نوشاد عالمیان به همراه افشین نوروزی به مسابقات اینچوان اعزام خواهند شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،همانگونه که این روزها شاهد تحرکات رسانه ای رئیس…

    10473371_730482773677732_356903857403388698_n

    علیرغم جنجالهای رسانه ای رئیس فدراسیون و برخی افراد وابسته به آن جهت افزایش یک سهمیه دیگر به مسابقات آسیایی اینچوان ؛ترکیب مشخص شده تغییری نخواهد کرد و نوشاد عالمیان به همراه افشین نوروزی به مسابقات اینچوان اعزام خواهند شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،همانگونه که این روزها شاهد تحرکات رسانه ای رئیس فدراسیون که در پشت سر آن سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات نقش اصلی را بازی میکند برای افزایش یک سهمیه دیگر به رشته تنیس روی میز برای حضور در مسابقات آسیایی اینچوان ،ترکیب فغلی این رشته هیچ تغییری نخواهد کردرشته تنیس روی میز با ترکیب نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

    طبق اطلاعات بدست آمده از یک منبع آگاه در درون فدراسیون که نخواست نامش فاش شودبیان کرد که  زارع پورو دوستانش بخوبی از اصل ماجرای عدم افزایش بازیکن دیگری به ترکیب نفرات مشخص شده اطلاع داشته وصرفا بخاطر اینکه جلوگیری از اعتراض رحمت ونیما عالمیان درصدد مظلوم نمایی و مقصر جلوه دادن کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش می باشند.

    از این منبع آگاه سوال شد که:چرا فقط رحمت عالمیان مگر حسین عمرانی  بازیکن جوان و در حال رشدی همانند پوریا عمرانی را در بین این چهار نفر ندارد؟؟؟ که این منبع آگاه در این باره پاسخ داد آقای زارع پور و بابادی وند خیالشان از حسین عمرانی و فرزندانشان کاملا آسوده می باشدواز همان اول هیچگونه قصدی برای اعزام پوریا عمرانی به این مسابقات نداشته اند ودقیقا میزبانی اردوی چند روزه تیم ملی  در گرمای بالای ۵۰ درجه در اهواز آن هم دقیقا دور روز بعد از انتصاب فرزند آقای بابادی وند کاملا حساب شده و بازدارنده بوده است. با برگزاری این چنین اردویی بسادگی پوریا عمرانی از لیست احتمالی هم خط خورد.

    این منبع آگاه در این خصوص افزود :محمد زارع پور و خصوصا مهرداد بابادی که طبق گفته های زارع پور تمام مشورتها و نظرات او در باره مربیان واعزامها با وی صورت می پذیرد بخوبی از مدتها قبل اطلاع داشته اند که طبق مصوبه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تیمهای حمایتی که تنیس روی میز نیز جزو این گروه قرار داشته فقط میتوانند در بخش انفرادی حضور داشته باشند و تخلف از این مصوبه به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ترکیب اعزامی پینگ پنگ به اینچوان تغییر نخواهد کرد!"
    تازه ترین اخبار