امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۰۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57191
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توضیح مدیر سایت

    ملی‌پوش باسابقه تنیس روی میز ایران گفت: برای اعزام بازیکنان به بازی‌های آسیایی باید انتخابی برگزار می‌شد، اما متاسفانه دوستان سلیقه‌ای عمل کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعزام نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اینکه چه کسی این نفرات را انتخاب کرده یک بحث است و اینکه چرا باید تنها دو نفر اعزام شوند، بحث دیگری است.

    چنین چیزی تاکنون سابقه نداشته است که تیم ملی سلیقه‌ای انتخاب شود، اما متاسفانه دوستان این کار را کردند. من و اخلاق‌پسند حدود ۱۰، ۱۲ سال نفرات اول و دوم تیم ملی بودیم، اما برای هر مسابقه‌ای که قرار بود اعزام شویم، انتخابی می‌گذاشتند.

    وی ادامه داد: اگر قرار بر انتخابی هم باشد در آخرین مسابقه من به عنوان نفر دوم انتخاب شدم، اما باز هم این ملاک نیست. نمی‌دانم مشاوره‌ها را چه کسی می‌دهد. متاسفم برای آنهایی که مشاوره‌های غلط می‌دهند. با این کار تمام انگیزه‌ها از بین رفته است و جوانان دیگر دیده نمی‌شوند. وی ادامه داد: اصل قضیه رفتن افشین نوروزی و نوشاد عالمیان مطرح نیست.

    شاید حق خیلی‌های دیگر باشد که به مسابقات اعزام شوند. به نظر من باید برای بازی‌های آسیایی انتخابی برگزار می‌شد و هر کس آماده‌تر بود می‌رفت. چه کسی الان می‌داند کدام بازیکن آماده‌تر است چون تیم ملی حدود ۵ ماه است هیچ مسابقه‌ای نداشته است. ملی‌پوش باسابقه تنیس روی میز ایران عنوان کرد: نمی‌دانم برنامه دوستان چیست.

    آیا می‌خواهند مشکلی را حل کنند یا برعکس مشکل ایجاد کنند. با انتصاب کردن جوانان را از بین می‌برند. آنها کجا باید خودشان را نشان دهند. متاسفانه شرایط حال حاضر تنیس‌ روی میز ایران ناراحت‌کننده است.

    وی در مورد اظهارات زارع‌پور رئیس فدراسیون هم که گفته بود احدی خودش سرمربیگری تیم ملی را قبول نکرد، گفت: صحبت های او درست است. من گفته بودم، به دلیل اینکه توانایی دارم می‌خواهم هم در لیگ هم و هم تیم ملی بازی کنم و درست نیست به عنوان مربی – بازیکن در تیم ملی باشم. بعد از این اتفاقات حاشیه‌هایی به وجود آمد که فکر نمی‌کنم درست بوده باشد.

    توضیح مدیر سایت:

    امروز همه افکار عمومی بخوبی اطلاع دارند که پشت پرده و تصمیم گیر واقعی این فجایع سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات است که در سابقه وی صدها مورد اینچنینی به چشم میخورد .کم کم  جامعه تنیس روی میز هرچه فریاد دارند باید برسر این منفعت طلب بی درد که در کارنامه او حتی یک بازیکن مبتدی دیده نمی شود برآورند. در  تنیس روی میز ایران هرجا فاجعه و دردی وجود دارد رد این سلطان منفعت طلب بخوبی آشکار است.

    همه بخوبی مدانند که چه کسی مشاوره های غلط را میدهد!همه خبر دارند که چه کسی دوست ندارد انتخابی تیم ملی برگزار شود!

    این غیر پینگ پنگی ها دیر یا زود خواهند رفت واین افراد که هیچ چیز برایشان باقی نمانده خواهند ماند و …….

    در ارتباط با گفته های آقای زارع پور در باره مهران احدی :خود آقای زارع پوردر گفته هایشان اذعان داشته اند که ما از مهران احدی برای مربیگری در تیم ملی دعوت بعمل آورده بودیم و حتی موضوع قرارداد باشگاهی او را تا چند سال تضمین کرده بودیم …..پس واقعا اگر این حرفها زده شده دلیل عدم موافقت مهران احدی چه بوده است؟؟؟ مشکل در جایی دیگر است که هیچ پینگ پنگی واقعی و صاحب نامی حاضر نیست با سیستم شکست خورده ای همکاری نماید .فقط راه برای آن چند که خدا را شکر امروزه همه آنان وسوابق مربیگریشان را اطلاع دارند باز است.ای کاش این افراد بعد از آن همه سفارش خود را ارزان نمی فروختند.

    مهران احدی جمیل لطف الله نسبی میعاد مکیف وبسیاری از مربیان صاحب نام  که هم کارنامه دار هستند و هم صاحب نام و شناخته شده هرگز حاضر به همکاری نبوده و نخواهند بود و دلیل عزت و محبوبیت و ماندگاری ان افراد در همین تصمیمات درست است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی:برای اعزام ملی‌پوشان به اینچئون باید انتخابی برگزار می‌شد اما سلیقه‌ای عمل کردند"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      به طور کلی انتصاب دیگر منسوخ شده است چون که اول به بازیکنی که انتصاب شده است زیان وارد می کند بعد به سایر بازیکنان چرا که انگیزه شان از بین می رود و بعد به منافع تیم زیان وارد می شود. اگر انتصاب خوب بود سایر کشورها نیز از انتصاب استفاده می کردند در حالی که سایر کشورها مسابقات انتخابی برگزار می کنند آن هم چند دور مسابقه انتخابی. آیا بازیکنانی که انتصاب شده اند از بازیکنان چین، آلمان یا ژاپن بزرگترند و رنکینگ شان بالاتر است این کشورها نیز انتخابی برگزار می کنند و اعضای تیم را از این طریق انتخاب می کنند نه انتصاب تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند و بهترین ها و آماده ترین ها برای تیم انتخاب شوند. حالا چرا در ایران انتصاب می کنند، بر می گردد به سیستم غلط و ناکارآمد فدراسیون و کسانی که بین این سیستم مشاوره می دهند. با آرزوی روزهای خوش برای تنیس روی میز کشور.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما، تمام مشکلات و مصیبتهای این رشته زیر سر سلطان منفعت طلبی وپادشاه انتصابات بوده که با نیم نگاهی به سوابق وی این عقده را در وجودش بسادگی میتوان مشاهده نمود.البته به نظر می رسد که این افراد با آبروی نداشته خود قمارخطرناکی کرده اند یا اینکه بقولی به سیم آخر زده اند.تنها کسی که در تنیس روی میز ایران به انتصاب اعتیاد دارد تنها یک شخص است و آن کسی نیست بجز سلطان منفعت طلبی و پادشاه انتصابات که امروز نفرین خیلی ها دنبال او و وابتگانش می باشد.
        باتشکر

    2. نام محفوظ-آذربائیجان غربی گفت:

      مربیانی مثل احمد جعفری پور و بابادی وند که حتی یک بازیکن را بطور کامل تربیت نکرده اند به پینگ پنگ کشور اسیب می زنند این جور مربیان باید پینگ پنگ رها کرده و به فکر ورزش دیگری باشند

    3. سلام و ادب
      چقدر سخت است برای یک قهرمان که بسیار زحمت کشیده باشد و توان خود را نیز نشان داده باشد و در مسابقه انتخابی مقام دوم را نیز کسب کرده باشد اما در هیچ ترکیب تیم ملی از وی استفاده نشود !
      واقعا خیلی پهلوانانه مصاحبه کردند

    4. amidi گفت:

      با سلام ،باید متشکر بود اگر انتخابی میگذاشتند و کلی هزینه روی دست بازیکنان ملی پوش میگذاشتند بعدشم نفر ات مورد نظر خودشان را انتصاب میکردند.اونوقت چه؟


    تازه ترین اخبار