امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۳:۳۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5720
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز استان استان تهران:رقابتهای دوبل بانوان هیت تنیس روی میز تهران امروزجمعه ۸ مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده سنی بزرگسالان در سالن حجاب با حضور ۱۴ پینگ پنگ باز تهرانی برگزار شد. شایان ذکر است :این رقابتها  در مرحله مقدماتی در دو جدول پیگری شد  که…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز استان استان تهران:رقابتهای دوبل بانوان هیت تنیس روی میز تهران امروزجمعه ۸ مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده سنی بزرگسالان در سالن حجاب با حضور ۱۴ پینگ پنگ باز تهرانی برگزار شد.
    شایان ذکر است :این رقابتها  در مرحله مقدماتی در دو جدول پیگری شد  که نفرات اول و دوم هر جدول به مرحله نیمه نهایی راه یافتند ودر مرحله نیمه نهایی به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت پرداختند .
    لازم به ذکر است :در مرحله فینال فرهناز همتی و شادی ذاکری با تیم دونفره حوری آقا میری و نیلوفرمیرمهدی به رقابت پرداختند که در پایان به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند. ودر رقابتهای رده بندی تیم دونفره عطیه لک و زهرا خرقه پوش مقام سوم و تیم ماندانا رحمتی و نجمه راستی مقام چهارم را کسب کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی شادی ذاکری فر دو فرهناز همتی در مسابقات دوبل تهران"
    1. مونا گفت:

      مرسی شادی جون دوستت دارم

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      خانم یا آقای رضایی
      با سلام
      احتراما،جهت انتشار دیدگاه شما لازم است نام و نام خانوادگی وایمیل معتبر ما قید گردد.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار