امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ | کد خبر : 57376
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی دختران کشورمان در بین ۱۲ تیم به مقام ۱۱ رسید!

    مهناز رجبیان مربی تیم ملی جوانان دختر طی شاهکاری ماندگاربار دیگر تیم ملی  کشورمان را در بین دوزاده  تیم به مقام والای یازدهم رساند!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی جوانان دختر در مسابقات آسیایی هند در بین دوازده تیم به مقام یازدهم رسید تا باردیگر افکار عمومی بیش از پیش از نقش غیر پینگ پنگیها وخصوصا سلطان منفعت طلبی وپادشاه انتصابات در ضربه زدن به این رشته مظلوم خبردار گردند.

    مهناز رجبیان که طی چند مرحله از زمان پوستین دوز سعی کرده بود به ناحق زهرا علوی کاپیتان تیم ملی جوانان را به بهانه سایت پدرش حذف نماید ونتوانسته بود این بار در دوران وجیهه گیاهی که چشم و گوش بسته مطیع جناب رئیس بوده در نهایت بی اخلاقی دختر آقای بابادی وند را که هرگز نتوانسته بود به عضویت تیم ملی در آید انتصاب کرده بود بار دیگر و برای چندمین بار متوالی شکستی تاریخی را برای این رده رقم زد که تا ابد در کارنامه خاص وی ماندگار خواهد شد.

    رجبیان که هیچ سابقه ای در تنیس روی ایران چه در حوزه بازیگری و چه در حوزه مربیگری نداشته همانند آقای بابادی وند رکوردار سفرهای بدون زحمت در این رشته گردیده است. رجبیان در جدیدترین نتیجه گیری خود در رقابتهای آسیایی هند در بین ۱۲ تیم موفق شد به مقام یازدهم دست یابد.

    بهاره بابادی وند در حالی درنهایت بی عدالتی  انتصاب شد که از مدتها قبل قرار بوده پدرشان در این سفر به هند اعزام گردند.اعزام مهرداد بابادی وند جهت حضور در کمیته مربیان آسیا ذکر شده و این در حالی است که هر دونفر یعنی رجبیان و بابادی وند هیچکدام حتی یک بازیکن در حد استانی هم پرورش نداده اند وتنها موردی که رئیس فدراسیون در باره وی عنوان کرده تسلط به زبان انگلیسی بوده است.گویا جناب رئیس چون خودشان از تسلط بر این زبان همانند تسلط بر تنیس روی میز محروم بوده اند گمان کرده اند فقط این آقای بابادی وند است که زیان بلد است غافل از اینکه امروزه در دورترین و محروم ترین نقاط کشور بچه های پیش دبستانی هم به زبان تسلط دارند.

    تازه معلوم نشد که زبان انگلیسی چه ربطی به تنیس روی میز ایران دارد؟

    در اینجا لازم است مقام یازدهمی تیم ملی جوانان دختر را در بین دوزاده تیم به مهناز رجبیان و مهرداد بابادی وند بصورت کاملا ویژه تبریک عرض نماییم.

    قبلا به بابادی وند در باره انتصاب دخترشان برای چندمین بار تبریک گفته بودیم!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاهکار مربی تیم ملی جوانان دختر در هند!"
    1. مرتضی موسوی گفت:

      لطفا ملاک تسلط بر زیان را بفرمایند که چیست که ماهم دنبالش برویم

    2. صادق گفت:

      واقعا خستخ نباشید داره.بچه ها گل کاشتیییییییییییییید!!!!


    تازه ترین اخبار